Om toch de (terechte) veren in Shockerz' reet ietsje terug te trekken, stiekem zou ik trouwens wel gewoon een line-up hebben voordat de kaartverkoop begint
Ik mag toch graag weten waar uiteindelijk voor betaald wordt.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Line up en (reguliere) kaartverkoop zijn gelijk aan elkaar Steffwrote:Om toch de (terechte) veren in Shockerz' reet ietsje terug te trekken, stiekem zou ik trouwens wel gewoon een line-up hebben voordat de kaartverkoop begintIk mag toch graag weten waar uiteindelijk voor betaald wordt.
Als je daar echt waarde aan hecht (ook al zie ik jou bericht als een hint hint
Dat is mij ontgaan, prima danwrote:Line up en (reguliere) kaartverkoop zijn gelijk aan elkaar Steffwrote:Om toch de (terechte) veren in Shockerz' reet ietsje terug te trekken, stiekem zou ik trouwens wel gewoon een line-up hebben voordat de kaartverkoop begintIk mag toch graag weten waar uiteindelijk voor betaald wordt.
![]()
-
NHardtraxxer
- 89 posts member since 2009
- last seen 14 days ago
Eindelijk hoef ik een keer niet te voetballen tijdens een event van deze organisatie op dit tijdstip. Sowieso aanwezig 
Shockerz op FB:
B-Front op FB:Follow B-Front on his journey to the roots of darkness and witness his expression of inner creativity.
Join the event on February 24: Origins 2018 - The Darker Side of Classics
Music is an expression of our inner creativity.
Join my journey to the roots of raw on February 24: Origins 2018 - The Darker Side of Classics
Last edited by Zamble on , edited 2 times in total.
COUNT ME IN
Deze had je idd wel bilnd kunnen invullen, maar zeker blij mee!
Deze had je idd wel bilnd kunnen invullen, maar zeker blij mee!
Hoop dat de actie zondag de hele dag geldt en niet voor een max. aantal kaarten. Ben zondag namelijk pas laat thuis..
Netjes, Bob!
W.A.R mag voor deze fissa nog wel eens vanonder het stof gehaald worden hoor! 
Dikke line-up
Zondag meteen kaarten halen
Zondag meteen kaarten halen
Laatst ook al aan zitten denken. Als die plaat nog ergens gedraaid kan/moet worden is het hier.wrote:Netjes, Bob!W.A.R mag voor deze fissa nog wel eens vanonder het stof gehaald worden hoor!
zondag maar een kaartje halen als er geld over blijft na qlimax
Zelfde geldt voor Universewrote:Laatst ook al aan zitten denken. Als die plaat nog ergens gedraaid kan/moet worden is het hier.wrote:Netjes, Bob!W.A.R mag voor deze fissa nog wel eens vanonder het stof gehaald worden hoor!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Ik heb war vaker gehoord dan universe. Ik wil ook weer universe horen.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
goeie actie. twijfelde eerst om te gaan naar dit feest of niet, maar ga het nu gewoon doen, vrij regelen van werk komt wel
hopelijk staat die link vroeg online, kan ik mooi gelijk bestellen als ik terug kom van qlimax 
Movement draaide hij volgens mij nog op DTM ofzo. Echt geniaal ja 
Universe mag ie nou idd wel een keer (helemaal) draaien. Hoop sws op wat andere platen dan anders. Distorted Remix, Night Colours Black, Sleepwalker, Awake etc.
Verder natuurlijk al fantastisch dat ie er staat
Verder natuurlijk al fantastisch dat ie er staat
AUB LUNATICK (ORIGINAL MIX) JA DANKJE DOEI. Als ik deze plaat dan hoor, dan hoor je mij (en met mij velen anderen) niet meer zeiken daarover.
Ik deel die mening x162738. Ik stop ook echt met zeuren als ik hem daadwerkelijk ergens hoorwrote:AUB LUNATICK (ORIGINAL MIX) JA DANKJE DOEI. Als ik deze plaat dan hoor, dan hoor je mij (en met mij velen anderen) niet meer zeiken daarover.
Bob, wil je alsjeblieft eens de originele Lunatick draaien? 
Een ondeindige vraag dit, altijd wel iemand die hem niet heeft gehoord. Bij VWAB draaide Bob hem namelijk gewoon (geloof ik)
Dat was de Raw mix.
Openen met platen als MF Psycho, Frontline remix en Afraid To lose zou ook leuk zijn groetjes indy en fam