Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 11:44 

Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
Heel netjes! Al vraag ik me af hoe dit in zijn werk gaat? Er zijn waarschijnlijk een hoop niet forum leden die dit meelezen!

inb4 newbie overkill
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 11:50 

Hardtraxx Veteran

Het is niet alsof het direct uitverkocht raakt als ze hier een link plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 12:27 

Hardtraxx Veteran

Gewoon hier in het topic natuurlijk :lol:
Net alsof wij zo elitair zijn dat iemand die hier alleen meeleest met alle macht moet worden tegengehouden om 1 dag eerder een ticket te kopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 12:28 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Het is niet alsof het direct uitverkocht raakt als ze hier een link plaatsen.

Dat niet maar we hadden het over het kopen/direct verkopen verhaal :) We gaan er toch vanuit dat de vaste leden hier die willen gaan en gebruik kunnen maken van de actie de kaarten niet online doorverkopen.

Niet dat alle nieuwelingen dat direct wel doen ;) voordat ik weer een halve tamme wordt genoemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 12:36 

Hardtraxx Veteran

Of iemand die de link in RSU of waar dan ook plaatst. Of het dan een ht'er is, of iemand die alleen meeleest maakt dan niet meer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 12:53 

Hardtraxx Addict

Wat een organisatie, HULDE :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:00 

Hardtraxx Veteran

Het mooiste zou zijn een privebericht naar iedereen die hier in dit topic heeft gereageerd. Maar ik denk natuurlijk dat dit gewoon een openbare link wordt die in goed vertrouwen hier komt te staan. Ik denk dat je het aantal meelezers hier wel overschat. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat wellicht iemand iets doorspeelt. (wat heel triest zou zijn)

Een andere optie zou kunnen zijn en ik weet niet of de huidige moderatoren hier de tools voor hebben.
Om een tijdelijk gedeelte in het forum maken waarin alleen leden met minimaal 10 posts kunnen komen en meelezen en dat de link daar ergens gedeeld wordt.

Kom ik trouwens bij mijn volgende punt;

Ik vind persoonlijk dat als ons Hardtraxxers een link wordt toegespeeld door de organisatie om kaarten te kopen, en vervolgens maakt een lid hier misbruik van door de kaarten direct elders aan te bieden, dat dit lid dan ook maar gewoon een perma ban voor kan krijgen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:06 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Het mooiste zou zijn een privebericht naar iedereen die hier in dit topic heeft gereageerd.

Waarom? Zodat wij ons 'speciaal' kunnen voelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:16 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
RTM93 schreef:
Het mooiste zou zijn een privebericht naar iedereen die hier in dit topic heeft gereageerd.

Het was toch ook 'speciaal' voor hardtraxx bedoelt? Dan kunnen ze net zo goed die code op hun fb page plaatsen als ze de link gewoon in dit topic plaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:17 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Het mooiste zou zijn een privebericht naar iedereen die hier in dit topic heeft gereageerd. Maar ik denk natuurlijk dat dit gewoon een openbare link wordt die in goed vertrouwen hier komt te staan. Ik denk dat je het aantal meelezers hier wel overschat. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat wellicht iemand iets doorspeelt. (wat heel triest zou zijn)

Een andere optie zou kunnen zijn en ik weet niet of de huidige moderatoren hier de tools voor hebben.
Om een tijdelijk gedeelte in het forum maken waarin alleen leden met minimaal 10 posts kunnen komen en meelezen en dat de link daar ergens gedeeld wordt.

Kom ik trouwens bij mijn volgende punt;

Ik vind persoonlijk dat als ons Hardtraxxers een link wordt toegespeeld door de organisatie om kaarten te kopen, en vervolgens maakt een lid hier misbruik van door de kaarten direct elders aan te bieden, dat dit lid dan ook maar gewoon een perma ban voor kan krijgen hier.

Ze zouden ook gewoon een bericht naar alle HT leden kunnen sturen. De mods moeten sws wel zo'n functie hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:22 

Hardtraxx Veteran

Of anders wachten jullie gewoon lekker af en laat je de organisatie zelf beslissen hoe ze het aanpakken. Stelletje druktemakers :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:23 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
RTM93 schreef:

Shockerz-Events schreef:
alleen Hardtraxx leden.

Daarom dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:32 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Of anders wachten jullie gewoon lekker af en laat je de organisatie zelf beslissen hoe ze het aanpakken. Stelletje druktemakers :x

Dit inderdaad. Wees blij dat ze het überhaupt willen doen ipv allemaal eisen eraan gaan stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:35 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Indy schreef:

Dit inderdaad. Wees blij dat ze het überhaupt willen doen ipv allemaal eisen eraan gaan stellen.

Eisen =/= suggesties & meedenken.

Daveytl schreef:
RTM93 schreef:

De actie is ook speciaal voor Hardtraxx leden. Zo moeilijk is dat toch niet te snappen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:36 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Indy schreef:

Ik snap de vragen wel. Want als je gewoon zomaar een link dropt, dan kun je er vergif op innemen dat zoiets op RSU of een andere Facebook groep terecht komt. Natuurlijk denk ik dat zo'n organisatie wel nadenkt en niet wil dat er misbruik van gemaakt wordt. Die vragen zeggen niets over de waardering die mensen voor de Organisatie. Want die is er zeker denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 14:06 

Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:
Zondag 19-11-2017 zullen wij hier een ticketlink plaatsen voor alleen Hardtraxx leden.
Jullie hebben dus 1 dag voorrang. Tickets kosten €24,50 voor ronde 1.

Heldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 14:44 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
RTM93 schreef:

Ik kijk hier bijvoorbeeld ook erg vaak, maar post niet ontzettend veel, zo zal dit ook wel bij meer mensen zijn.
Wel al besloten om heen te gaan samen met Trajanusch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 14:49 

Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
Ik snap de vragen wel. Want als je gewoon zomaar een link dropt, dan kun je er vergif op innemen dat zoiets op RSU of een andere Facebook groep terecht komt. Natuurlijk denk ik dat zo'n organisatie wel nadenkt en niet wil dat er misbruik van gemaakt wordt. Die vragen zeggen niets over de waardering die mensen voor de Organisatie. Want die is er zeker denk ik :D

Dit is natuurlijk kinderlijk eenvoudig op te lossen met javascript:
Code:
if (document.referrer.includes("hardtraxx")) {
// verkooppagina
} else {
// geen verkooppagina. doorsturen naar ergens anders.
}

Denk echter dat dat niet eens nodig zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 14:58 

Redman schreef:
Hekzitter schreef:

Code:
// verkooppagina
} else {
}

kleine lemonparty link voor de RSU mensen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 14:58 

Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
Hekzitter schreef:

Code:
// verkooppagina
} else {
}

En dan via cookies of die persoonlijk ook ingelogd is bij Hardtraxx natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 15:02 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me toch mooi als Shockerz-Events nu mee leest en denkt: Kut daar hebben we helemaal niet over nagedacht xd

Genoeg over de actie, kom maar door met een teaser van de line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 15:08 

Donateur

Ja dit is echt kinderlijk eenvoudig op te lossen middels een referral parental-link die de Hz waarde CTR-managed. Maar dat weet iedereen zelf ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 15:16 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Maar dat weet iedereen zelf ook wel

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 15:31 

Hardtraxx Addict

sonnebloem schreef:
TiMOTHYb schreef:
Maar dat weet iedereen zelf ook wel

:lol:

ja precies.. uhu.. :huh: