Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 05:33 
 
Hardtraxx Veteran

Mongoose schreef:
RTM93 schreef:
Terugkoppeling svp.

Zal er komen zodra ik Bjorn heb gesproken ;)

Das je geraaie. :list: :P

Als na 20ste nog niet duidelijkheid is en Bjorn niet te bereiken is dan bel ik wel ff hoor. Die beatbuzz 1 heeft 38 zitplaatsen, komt makkelijk vol namelijk. Ik met Shatter en onze groep heeft +-14 zekerheden al.. Doen we opstap : oldz - Hengelo - Enschede en dan via n18 - > A18 Doetinchem -> ARNHEM A12/A50 richting NIJMEGEN ->OSS Eindhoven / den Bosch / Belgenland.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:21 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Ik weet van de ondernemer die op de Beatbuzz zit dat ze dan gewoon beschikbaar zijn maar ik moest het met pv regelen.

Ik weet zeker dat er nog meer van hier in die bus mee willen.

Bovenste verhaal met Bjorn besproken en hij zei me dat de Beatbuzz dan goed moest komen.

Met hoeveel man zijn jullie exact en waar zullen die personen opstappen? Weet namelijk dat dit feest binnen onze groep ook heel erg leeft en dan zit je erg snel aan 35 man
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

Mongoose schreef:
RTM93 schreef:
Ik weet van de ondernemer die op de Beatbuzz zit dat ze dan gewoon beschikbaar zijn maar ik moest het met pv regelen.

Ik weet zeker dat er nog meer van hier in die bus mee willen.

Bovenste verhaal met Bjorn besproken en hij zei me dat de Beatbuzz dan goed moest komen.

Met hoeveel man zijn jullie exact en waar zullen die personen opstappen? Weet namelijk dat dit feest binnen onze groep ook heel erg leeft en dan zit je erg snel aan 35 man

Momenteel 12 man zeker krijg ik te horen met als opstap Ootmarsum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:58 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Momenteel 12 man zeker krijg ik te horen met als opstap Ootmarsum.


Ga ik daarvan uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@RTM ucp.php?i=pm&mode=compose&action=quotepost&p=1761451

@Mongoose ucp.php?i=pm&mode=compose&action=quotepost&p=1761072
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:

Mompelt iets met openbaar forum om dingen te regelen. Of is dat alleen voorbehouden aan busleider MelvinFR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
MelvinFR schreef:

Mompelt iets met openbaar forum om dingen te regelen. Of is dat alleen voorbehouden aan busleider MelvinFR.


Hahah nee hoor, laat wat je niet laten kunt. Maar is toch voor jullie zelf ook stukken makkelijker om dit privé te bespreken en het uiteindelijke resultaat hier (eventueel) te plaatsen. No hard feelings verder. Wat een eervolle titel geef je me trouwens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 08:44 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:
MelvinFR schreef:

Mompelt iets met openbaar forum om dingen te regelen. Of is dat alleen voorbehouden aan busleider MelvinFR.


Hahah nee hoor, laat wat je niet laten kunt. Maar is toch voor jullie zelf ook stukken makkelijker om dit privé te bespreken en het uiteindelijke resultaat hier (eventueel) te plaatsen. No hard feelings verder. Wat een eervolle titel geef je me trouwens. :P

Ik lees ook wel mee in het VWAB topic.
Over een jaar heb je ipv Hardtraxx Veteran, Busleider als titel :lol: :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
En we zitten inmiddels alweer op 10 pagina's, ongelofelijk! Nog 11 dagen te gaan jongens, dan hoeven jullie niet langer te speculeren (hoewel dat natuurlijk ook leuk is).

Tegelijkertijd start de kaartverkoop, maarrr we gaan daarvoor waarschijnlijk een loyalty-actie doen met een grotere korting dan de early-bird. We kunnen die link hier tezijnertijd wel delen als jullie willen :) .


Gaat dit nog gebeuren? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Ter ere van Alm1ghty z'n 3600e post geven wij hem een gratis
S S S S S S S S
U U U U U U
P P P P P P
E E E E E E
R R R R R R
V V V V V V
I I I I I I I
P P P P P P

Ticket, wat inhoudt dat je de hele dag gratis pils én broodjes beenham mag eten, gefeliciteerd!


Gaat dit nog gebeuren? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

He Alm1ghty alles goed? Gaat de bus nog door
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
He Alm1ghty alles goed? Gaat de bus nog door

Opstapplaats is bij het rokersgedeelte
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Welke platen mogen hier echt niet onderbreken!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 18:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Welke platen mogen hier echt niet onderbreken!?

Vloerplaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 20:05 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Zondag 19-11-2017 zullen wij hier een ticketlink plaatsen voor alleen Hardtraxx leden.
Jullie hebben dus 1 dag voorrang. Tickets kosten €24,50 voor ronde 1.

Hier zitten wel voorwaarden aan vast, er zijn maar 4 tickets per persoon te bestellen.
Het is ook niet de bedoeling dat deze tickets weer direct worden doorverkocht met winst. Deze zullen dan ook worden geannuleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Het is ook niet de bedoeling dat deze tickets weer direct worden doorverkocht met winst. Deze zullen dan ook worden geannuleerd.


Ik zou willen dat andere evenementen organisatoren dit ook toepassen. Word soms wel een beetje chagerijnig van die Ticketswap handelaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan ik nog een korting ontvangen voor mijn Early-Early Bird ticket :P
(hoeft niet perse hoor)

Edit: NVM, dit klopt niet meer met huidig bericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Shockerz-Events schreef:
Het is ook niet de bedoeling dat deze tickets weer direct worden doorverkocht met winst. Deze zullen dan ook worden geannuleerd.


Ik zou willen dat andere evenementen organisatoren dit ook toepassen. Word soms wel een beetje chagerijnig van die Ticketswap handelaren.

Ik snap wel dat mensen dat doen, kopen en verkopen. Is gewoon slimme handel. Zelf doe ik het niet, maar zou het wel echt vies vinden als iemand hier meeprofiteert van een early bird en dan vervolgens met meer winst verkopen door deze actie van Shockerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Zondag 19-11-2017 zullen wij hier een ticketlink plaatsen voor alleen Hardtraxx leden.
Jullie hebben dus 1 dag voorrang. Tickets kosten €24,50 voor ronde 1.


:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 10:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Zondag 19-11-2017 zullen wij hier een ticketlink plaatsen voor alleen Hardtraxx leden.
Jullie hebben dus 1 dag voorrang. Tickets kosten €24,50 voor ronde 1.

Hier zitten wel voorwaarden aan vast, er zijn maar 4 tickets per persoon te bestellen.
Het is ook niet de bedoeling dat deze tickets weer direct worden doorverkocht met winst. Deze zullen dan ook worden geannuleerd.


Jullie verdienen een sticker, wat een organisatie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel netjes! Al vraag ik me af hoe dit in zijn werk gaat? Er zijn waarschijnlijk een hoop niet forum leden die dit meelezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 11:14 
 
Hardtraxx Elite

Shockerz-Events schreef:
Zondag 19-11-2017 zullen wij hier een ticketlink plaatsen voor alleen Hardtraxx leden.
Jullie hebben dus 1 dag voorrang. Tickets kosten €24,50 voor ronde 1.

Hier zitten wel voorwaarden aan vast, er zijn maar 4 tickets per persoon te bestellen.
Het is ook niet de bedoeling dat deze tickets weer direct worden doorverkocht met winst. Deze zullen dan ook worden geannuleerd.


Hulde :clap: :clap:

Ontvangen we een privé-bericht of openbaar in het topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Zou slim zijn prive maar wel een stuk meer werk voor ze dan alleen een link te plaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zou slim zijn prive maar wel een stuk meer werk voor ze dan alleen een link te plaatsen


Ik vermoed dat ze via de mods gewoon een burst kunnen sturen?
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten