Was ook niet een reactie op iemand maar over de 'discussie' in het algemeen en een hint naar de organisatie.wrote:Dat snap ik maar de platen die ik noem haal ik rechtstreeks uit hun live set die ik posten.wrote:Nogmaals, platen hebben is 1, platen draaien is 2. Hopelijk weet de organisatie de draaiende DJ's hiervan ook te overtuigen.
Chas1n vraagt waarom dus ik geef antwoord
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Oude Psyko Punkz platen gaan imo wel echt knetterhard hoor. Die mid's van After MF, 2Follow en Ghostclass bijvoorbeeld! 
Dit. Niks mis met oude PP verder, zit een hoop leuk spul tussen. Misschien voor een openingsset nog wel leuk.wrote:mwah
Mid's gingen vroeger bij heel veel artiesten 'hard'.wrote:Die mid's
Ik noemde Psyko Punkz ook specifiek als openingsact, later op de avond lijkt me dat ook niet passend. Maar een uurtje openen met platen als Ghostclass, Bass Mechanics, Uncut, Overclipping, Dreamer, Voices onder andere is toch goud om daarna lekker door te gaan naar het hardere werk? Allemaal wel vrij hard of met een duister/mysterieus sfeertje.wrote:Waarom scharen mensen Psyko Punkz onder de 'Darker side of classics'. Kom op zeg, leuk om hem op tijdmachine te zien, maar schaar hem echt niet onder dit bijbehorende genre / tijdperk. Kunnen veel toffere namen voor staan op dit concept.
Ja vet toch. Een Prefix & Density staan toch ook op veel raw stages, terwijl dat ook niet zo mega 'hard' is allemaal? En nee, ik vergelijk de muziek van deze twee acts nu niet met elkaar, maar het zit toch beiden wel een beetje tussen de twee stromingen in.wrote:Ik noemde Psyko Punkz ook specifiek als openingsact, later op de avond lijkt me dat ook niet passend. Maar een uurtje openen met platen als Ghostclass, Bass Mechanics, Uncut, Overclipping, Dreamer, Voices onder andere is toch goud om daarna lekker door te gaan naar het hardere werk? Allemaal wel vrij hard of met een duister/mysterieus sfeertje.wrote:Waarom scharen mensen Psyko Punkz onder de 'Darker side of classics'. Kom op zeg, leuk om hem op tijdmachine te zien, maar schaar hem echt niet onder dit bijbehorende genre / tijdperk. Kunnen veel toffere namen voor staan op dit concept.
Zet hier gewoon een aantal uptempo artiesten.
Sneller = harder
Sneller = harder
Geef mij maar een early raw set van Rebelion dan.
View on YouTubewrote:Geef mij maar een early raw set van Rebelion dan.
Same date as Reverze so will definitely try and visit

I wish that some of the DJ's are going to be playing a set like you guys would do at a party like this.wrote:Same date as Reverze so will definitely try and visit![]()
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
= beterwrote:Zet hier gewoon een aantal uptempo artiesten.
Sneller = harder
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 20 days ago
Hij heeft gewoon gelijk.wrote:Shatter, for god's sake not again...
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
wrote:Hij heeft gewoon gelijk.wrote:Shatter, for god's sake not again...
Lijkt mij ook geniaal! Liefst zo early mogelijk, maar in ieder geval voordat ze begonnen met muziekwrote:Geef mij maar een early raw set van Rebelion dan.
Totally agree with this one m8!wrote:I wish that some of the DJ's are going to be playing a set like you guys would do at a party like this.wrote:Same date as Reverze so will definitely try and visit![]()
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
wrote:Lijkt mij ook geniaal! Liefst zo early mogelijk, maar in ieder geval voordat ze begonnen met muziekwrote:Geef mij maar een early raw set van Rebelion dan.
Hahahawrote:Lijkt mij ook geniaal! Liefst zo early mogelijk, maar in ieder geval voordat ze begonnen met muziekwrote:Geef mij maar een early raw set van Rebelion dan.
Godverwrote:wrote:Lijkt mij ook geniaal! Liefst zo early mogelijk, maar in ieder geval voordat ze begonnen met muziekwrote:Geef mij maar een early raw set van Rebelion dan.![]()
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 20 days ago
Terugkoppeling svp.wrote:Ik heb wel redelijk goed contact met Party-vervoer dus ik hoop een Beatbuzz. Anders is er vast nog wel een ander busje te regelen. Ga er niet van uit dat ik met een touringcar die kant op ga. Heb je interesse om mee te gaan?wrote: Beatbuzz of touringcar..
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Zal er komen zodra ik Bjorn heb gesprokenwrote: Terugkoppeling svp.