Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 16:57 

Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Gewoon een hele millenium area zou ik al vet vinden :P

Maar idd een Angerfist/Promo/Ophidian als afsluiter zou top zijn.

Snap dat veel mensen hardcore als afsluiter niks vinden, maar veel hardcore uit die tijd zit gewoon op 155 bpm en zelfs lager :P. Vooral van Promo en Ophidian. Ik zou zeggen, geef het live een kans.

Ik zag veel mensen namelijk positief en verrast reageren als er een beetje oude hardcore kick (Die in hardstyle platen ook worden gebruikt) werd ingezet (Zoals Matt Restless - And It Goes, Different Kind Of Therapy, En nog zo'n Activator plaat geloof ik).

Kan je garanderen dat platen als Promo - Patterns In Chaos, Ophidian - Angel, Angerfist - Within The Darkness, Hard Creation - Let's Get 'Em All, Nosferatu - The Underground Stream live echt snoeihard gaan en vaak ook op het zelfde bpm of er onder zitten.

Op Decibel vorig jaar toch een uur of 2/3 doorgebracht op de Millennium Hardcore stage en de back2school stage. Was echt intens genieten en zou het ook echt vet vinden om daarmee af te sluiten op VWAB of Origins!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 17:10 

Hardtraxx Veteran

Houwersje schreef:
Broken Balance schreef:
Gewoon een hele millenium area zou ik al vet vinden :P

Maar idd een Angerfist/Promo/Ophidian als afsluiter zou top zijn.

Snap dat veel mensen hardcore als afsluiter niks vinden, maar veel hardcore uit die tijd zit gewoon op 155 bpm en zelfs lager :P. Vooral van Promo en Ophidian. Ik zou zeggen, geef het live een kans.

Ik zag veel mensen namelijk positief en verrast reageren als er een beetje oude hardcore kick (Die in hardstyle platen ook worden gebruikt) werd ingezet (Zoals Matt Restless - And It Goes, Different Kind Of Therapy, En nog zo'n Activator plaat geloof ik).

Kan je garanderen dat platen als Promo - Patterns In Chaos, Ophidian - Angel, Angerfist - Within The Darkness, Hard Creation - Let's Get 'Em All, Nosferatu - The Underground Stream live echt snoeihard gaan en vaak ook op het zelfde bpm of er onder zitten.

Op Decibel vorig jaar toch een uur of 2/3 doorgebracht op de Millennium Hardcore stage en de back2school stage. Was echt intens genieten en zou het ook echt vet vinden om daarmee af te sluiten op VWAB of Origins!

Gelukkig leest Shockerz mee :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 17:15 

Hardtraxx Veteran

Uurtje millennium is een mooi bruggetje voor de uptempo/frenchcore die op de terugreis in de bus op staat. :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 17:19 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Uurtje millennium is een mooi bruggetje voor de uptempo/frenchcore die op de terugreis in de bus op staat. :D :lol:

Daar word ik echt suïcidaal van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 17:58 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:

Wat een verschrikking was dat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 17:59 

Hardtraxx Elite

Volgens mij is er wel een organisatie met zo'n concept. Ik zou best een Thrillogy Classics willen zien... drie stijlen classics... bam..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 18:00 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
RTM93 schreef:

Daar word ik echt suïcidaal van.

Op de terugweg hadden we in onze bus helemaal geen muziek. Wat een verademing was dat zeg.
Die pendelbussen die uitgerust zijn met een halve discotheek zijn ook altijd zo fijn, ben je onderweg naar een Euforisch/Classics feest en dan vinden ze het een prima idee om een Uptempo mixje aan te zetten in de bus. Lekker in de sfeer komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 18:17 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Volgens mij is er wel een organisatie met zo'n concept. Ik zou best een Thrillogy Classics willen zien... drie stijlen classics... bam..

Dit is een gruwelijk idee eigenlijk... als B2S dit toch eens zo oppakken. "normale" classics zaal, "darker side of classics" zaal en een millennium hardcore zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 18:38 

Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:

Fuck deze mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 18:58 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
rakkietakkie schreef:

Dit is een gruwelijk idee eigenlijk... als B2S dit toch eens zo oppakken. "normale" classics zaal, "darker side of classics" zaal en een millennium hardcore zaal.

Zou een prima goedmakertje zijn nu Remember te vervallen komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 19:24 

Hardtraxx Veteran

Stihl schreef:
RTM93 schreef:

Fuck deze mensen

Awethority schreef:
RTM93 schreef:

Wat een verschrikking was dat >.<

Ach, ik heb daar geen last van. Had alleen misschien soms wat lager volume kunnen hebben maar de terugreis is zo voorbij. Is toch ondertussen traditie geworden volgens mij bij pv.
David_ schreef:
Op de terugweg hadden we in onze bus helemaal geen muziek. Wat een verademing was dat zeg.

Geen muziek? Poh dan val ik en een regelrechte depressie.

Heb ooit radio 2 op de terugweg moeten aanhoren. Ik stond op het punt om m'n pols door te snijden toen. De gruwel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 19:28 

Hardtraxx Veteran

Das nog niks. Ik en Grim zijn ooit naar huis gereden met een vioolsolo van Hong Zhou op de achtergrond. 1 UUR LANG genieten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 19:43 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Das nog niks. Ik en Grim zijn ooit naar huis gereden met een vioolsolo van Hong Zhou op de achtergrond. 1 UUR LANG genieten :love:

Na Loudness nog eens Klara tijdens de terugrit? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 19:49 

Hardtraxx Elite

Op de heenweg hardcore of sneller vind ik ook altijd regelrechte kak. Op de terugweg mag t wel, ligt dr aan in wat voor mood ik ben, soms geen muziek en soms nog een lekkere after in de bus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 19:51 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk man radio 2 op de terugweg (L) .
Radio 2 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 19:59 

Hardtraxxer

Vind bij Party-vervoer maar eens een bus waar op de terugweg geen uptempo wordt gedraaid. Zelf doe ik het ook altijd. Vind het wel leuk altijd.
Bovendien heb ik ook iets van. Als je op de terugweg rust wil moet je niet met een beatbuzz gaan. Die hele busreis heen en terug is onderdeel van het feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 20:07 

Hardtraxx Veteran

Mongoose schreef:
Vind bij Party-vervoer maar eens een bus waar op de terugweg geen uptempo wordt gedraaid. Zelf doe ik het ook altijd. Vind het wel leuk altijd.

Ik meld me! Terugweg geen muziek gedraaid en de 88 man in de bus vonden het meer dan prima. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 20:22 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Mongoose schreef:

Ik meld me! Terugweg geen muziek gedraaid en de 88 man in de bus vonden het meer dan prima. :)

Held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 20:29 

Hardtraxx Veteran

Ik merkte het verschil in busreis wel heel erg toen ik naar fatality ging vanaf Nijmegen met een maatschappij waar ik nog nooit van heb gehoord. Terugreis was tamelijk rustig. Wellicht zelfs een tikkeltje saai.

Echt totaal andere beleving dan wanneer je bussen hebt uit Twente.

Voor ons is de terugreis ook echt een actief deel van de Afterparty, die al start als je de bus binnen loopt. Maar dat komt ook denk ik omdat wij al gauw 2,5 uur vast zitten aan de bus waar we inzitten.

En wat Mongoose zegt, het verschil is natuurlijk ook dat je van een partybus eigenlijk ook meer verwacht dan transfer naar en van het feest. Maar ik snap ook dat er zat mensen zijn die gewoon een bus ik stappen, het hoofd tegen het raam leggen en het liefst zo snel mogelijk thuis is zonder teveel overlast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 20:30 

Donateur

Rickzel schreef:

Ja, alleen het kutte daaraan is dat je dan alsnog moet kiezen. Wat mij betreft zou je gewoon een combinatie van VWAB/Origins en afsluiten met een uur klassieke hardcore neerzetten. En dan in 1 zaal, met goed geluid en niet te druk. Dan kom ik nog een uur vroeger en ga ik nog een uur later weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 20:44 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Rickzel schreef:

Ja, alleen het kutte daaraan is dat je dan alsnog moet kiezen. Wat mij betreft zou je gewoon een combinatie van VWAB/Origins en afsluiten met een uur klassieke hardcore neerzetten. En dan in 1 zaal, met goed geluid en niet te druk. Dan kom ik nog een uur vroeger en ga ik nog een uur later weg

Echter een degelijk concept voor de mensen die alle 3 wensen is er niet.
Ophidian, art of fighters, noize suppressor, nosferatu, evil activities, endymion, angerfist, promo... die namen zijn prima namen voor zo'n area.

Of we zamelen geld in met alle HT'rs en doen zelf een feest zoals dat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 20:47 

Hardtraxx Veteran

Ligt er wel aan of het feest 's nachts of overdag wordt gehouden. Als je het 's nachts naar huis rijdt maakt het me niks uit of de bus lawaaiig is. Maar het 's morgens vind ik het wel fijn als het wat rustiger is. Na Qlimax vorig jaar was echt ideaal. Nog nooit zo rustig in de bus dus ook heerlijk 2 uur geslapen. Nog nooit eerder gelukt in een bus. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 21:30 

Hardtraxxer

Jordy schreef:
Ligt er wel aan of het feest 's nachts of overdag wordt gehouden. Als je het 's nachts naar huis rijdt maakt het me niks uit of de bus lawaaiig is. Maar het 's morgens vind ik het wel fijn als het wat rustiger is. Na Qlimax vorig jaar was echt ideaal. Nog nooit zo rustig in de bus dus ook heerlijk 2 uur geslapen. Nog nooit eerder gelukt in een bus. :sleep:

Meestal gaat bij mij dan het volume ook wel wat zachter. Ligt maar net aan de vraag naar muziek. Echter ga je dan nog steeds met ern partybus en is de reis voor mij onderdeel van het feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 21:32 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Mongoose schreef:

Dan heb ik bij jou in de bus gezeten, was top geregeld zo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 21:40 

Hardtraxx Veteran

Mongoose schreef:
Jordy schreef:

Meestal gaat bij mij dan het volume ook wel wat zachter. Ligt maar net aan de vraag naar muziek. Echter ga je dan nog steeds met ern partybus en is de reis voor mij onderdeel van het feest

Of je moet mark heten. Die baas die sliep gewoon wederom de hele terugreis in de beatbuzz met 100db uptempo boven zijn oor. :worship:
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten