Was inderdaad gewoon perfect, en hebben gewoon rustig bijgepraat over dingen in plaats van over elkaar heen schreeuwen. Zelf rustig de livestream van Reverze aangezet nog, en even bijgekomen van een machtig mooi feest.wrote:Dan heb ik bij jou in de bus gezeten, was top geregeld zowrote:Ik meld me! Terugweg geen muziek gedraaid en de 88 man in de bus vonden het meer dan prima.wrote:Vind bij Party-vervoer maar eens een bus waar op de terugweg geen uptempo wordt gedraaid. Zelf doe ik het ook altijd. Vind het wel leuk altijd.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Altijd eigen vervoer.... is prima.
Op een terror trein avontuur naar Qlimax na, door urbandesigner.. jezus
Op een terror trein avontuur naar Qlimax na, door urbandesigner.. jezus
Ohja.. remember this... en nou een mod die hier een slot opgooitwrote:De eerste op pagina 100 ontvangt een gratis ticket voor volgend jaar.wrote:Eigenlijk wel heel dik als dit topic gewoon de 100 pagina's gaat halen.
Dan moet er nog wel flink gemiwered worden
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Met een clownsneus opwrote:Of je moet mark heten. Die baas die sliep gewoon wederom de hele terugreis in de beatbuzz met 100db uptempo boven zijn oor.wrote:Meestal gaat bij mij dan het volume ook wel wat zachter. Ligt maar net aan de vraag naar muziek. Echter ga je dan nog steeds met ern partybus en is de reis voor mij onderdeel van het feestwrote:Ligt er wel aan of het feest 's nachts of overdag wordt gehouden. Als je het 's nachts naar huis rijdt maakt het me niks uit of de bus lawaaiig is. Maar het 's morgens vind ik het wel fijn als het wat rustiger is. Na Qlimax vorig jaar was echt ideaal. Nog nooit zo rustig in de bus dus ook heerlijk 2 uur geslapen. Nog nooit eerder gelukt in een bus.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Doe mij maar gewoon Hardstyle als afsluiter zoals Chris One. Beter kan niet
Idd, kan daar ook veel beter mn laatste energie in kwijt dan in hardcore (lees: liever snoeien dan hakkuh)wrote:Doe mij maar gewoon Hardstyle als afsluiter zoals Chris One. Beter kan niet
Kom maar op met dat gratis ticket!
wrote:Kom maar op met dat gratis ticket!
The Beast From The Eastwrote:Stilte voor de storm?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Gier, gieren everywherewrote:Kom maar op met dat gratis ticket!
Tropisch briesje zou best fijn zijn nuwrote:Stilte voor de storm?
CHris one, eindbaas. Best set in jaren
Waar blijven de Russische gopnik hackers? Ik heb gehoord dat er volgend jaar meer hardbass op de parkeerplaatsmeeting zal worden afgespeeld. 
-
BHardtraxxer
- 133 posts member since 2012
- last seen Mar 2025
!
Was echt een dik feest!
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
We zitten bijna op de 100!
Nog 6 posts!wrote:We zitten bijna op de 100!
Hop dan stelletje bangerikken.