Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 21:58 

Hardtraxx Veteran

We kruipen mooi naar de 100 pagina's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 22:09 

Hardtraxxer

Staat de Tracklist van Project Exile al ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 22:12 

Hardtraxx Veteran

Dit was zo'n feest waar je op woensdag nog van kan nagenieten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 22:35 

Hardtraxx Veteran

Wavotje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 22:52 

Hardtraxx Veteran

+ 3 miljoen miljard voor Chris One die afsluit met Helltunnel. Niet normaal hoe grof dat ging. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 23:00 

Hardtraxx Veteran

Blackburn
This is the tracklist of my (Hardtrance) set with Geck-o:
01. Tiifa - Balance (Geck-e Remix)
02. Drivium - Reset (Dj Thera Hardertrance Remix)
03. Yoji Biomehanika - Samurai
04. Geck-e - Bodyflow
05. Geck-e - Think Big (Geck-o Remix)
06. Sa.Vee.Oh - Electro Bass
07. Geck-e - Ehh Yeah
08. Drivium - Out Of The Blue
09. Walt - Let The Music Play
10. Geck-o - Instant Fame
11. Sa.Vee.Oh - Loophole
12. Drivium & Eyoung - Boys In The Kitchen
13. Geck-e - Parallel Worlds
14. Kutski vs BRK3 - 4th Dimension
15. Noizy Boy & Clyderman - Man Made Drug (Geck-o Remix)
16. DJ Slideout - Bloody Pimp
17. Geck-o - Forces Of The Universe
18. DJ Slideout - The Tube
19. T.C.C. - That Acid Tho
20. Blackburn & Geck-o - Pan-demic (ft. Drivium)
21. Geck-o & Blackburn - Gert en Samson

And here's what I played during my set with Dj Thera:
02. Blackburn - Believe
04. K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
06. Blackburn - Stay Alert
08. Phrantic & Blackburn - In Your What?
10. Blackburn - Without Warning
12. Phrantic - Overdose
14. Phrantic - Road Warrior
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 23:17 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
16. DJ Slideout - Bloody Pimp
17. Geck-o - Forces Of The Universe

Was gvd genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 00:48 

Hardtraxx Veteran

Daarstraks (basket)training gehad. Was serieus afzien aangezien ik nog altijd mega veel last had van mijn kuiten. Lang geleden dat ik na een eendagsfeest nog zolang spierpijn heb gehad. It was worth it though :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 00:59 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Daarstraks (basket)training gehad. Was serieus afzien aangezien ik nog altijd mega veel last had van mijn kuiten. Lang geleden dat ik na een eendagsfeest nog zolang spierpijn heb gehad. It was worth it though :thumbsup:

Jij voelde je vast wel thuis in de Theracords basketbalzaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 01:11 

Hardtraxx Veteran

Ik ook :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 09:18 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Ik ook :whistle:

Nadat ik in je nek was geklommen deed je nog een zieke slamdunk en belande daarna op het hek. Zieke moves.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 09:50 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Grim schreef:

De main wordt gebruikt voor basketbalwedstrijden van Bossche basketbalclub. 2de zaal is trainingszaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 09:54 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
De main wordt gebruikt voor basketbalwedstrijden van Bossche basketbalclub. 2de zaal is trainingszaal

Maar in zaal 1 hingen geen baskets, waardoor je voor de dikke slamdunk in zaal 2 moest zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 09:58 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Pipa schreef:

Maar in zaal 1 hingen geen baskets, waardoor je voor de dikke slamdunk in zaal 2 moest zijn

Als je goed zocht wel. Deze waren opgevouwen onder de tribune. En daar kon onze Stefan wel op dunken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 09:59 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
+ 3 miljoen miljard voor Chris One die afsluit met Helltunnel. Niet normaal hoe grof dat ging. :love:

Sow inderdaad, klapte er niet normaal hard op :drool: . Het hoge BPM vond ik wel een klein minpuntje, komt op 144 bpm nog beter tot z'n recht imo! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 10:53 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Grim schreef:

Uiteraard. 11 uur lange duurtraining om de conditie te verbeteren. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:41 

Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:
Parvuz schreef:
Zonde dat zaal 2 niet is opgenomen. Kleine moeite lijkt me maar goed. Benieuwd of we de sets van zaal 1 snel kunnen terugluisteren. Maar heb er eerlijkgezegd een hard hoofd in.

Dat kan weer een zacht hoofd worden hoor, we zijn er namelijk druk mee bezig ;)

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:28 

Donateur

Indy schreef:
Sow inderdaad, klapte er niet normaal hard op :drool: . Het hoge BPM vond ik wel een klein minpuntje, komt op 144 bpm nog beter tot z'n recht imo! :$

Ik zou op dit soort feesten zo graag gewoon een uurtje hardcore (van voor of rond 2010) zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 14:19 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Indy schreef:

Ik zou op dit soort feesten zo graag gewoon een uurtje hardcore (van voor of rond 2010) zien.

Jaa precies! Zoals hier bijvoorbeeld een Promo en/of Catscan niet zou misstaan, zou bijvoorbeeld een Endymion, Re-Style of een andere wat meer euforische Millennium afsluiter op VWAB ook erg vet zijn vind ik! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 14:46 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
TiMOTHYb schreef:
Indy schreef:

Jaa precies! Zoals hier bijvoorbeeld een Promo en/of Catscan niet zou misstaan, zou bijvoorbeeld een Endymion, Re-Style of een andere wat meer euforische Millennium afsluiter op VWAB ook erg vet zijn vind ik! :yes:

Zou heel vet zijn! Of stiekem een ouderwets Angerfist setje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 14:55 

Kraak... Piep...

Gewoon een hele millenium area zou ik al vet vinden :P

Maar idd een Angerfist/Promo/Ophidian als afsluiter zou top zijn.

Snap dat veel mensen hardcore als afsluiter niks vinden, maar veel hardcore uit die tijd zit gewoon op 155 bpm en zelfs lager :P. Vooral van Promo en Ophidian. Ik zou zeggen, geef het live een kans.

Ik zag veel mensen namelijk positief en verrast reageren als er een beetje oude hardcore kick (Die in hardstyle platen ook worden gebruikt) werd ingezet (Zoals Matt Restless - And It Goes, Different Kind Of Therapy, En nog zo'n Activator plaat geloof ik).

Kan je garanderen dat platen als Promo - Patterns In Chaos, Ophidian - Angel, Angerfist - Within The Darkness, Hard Creation - Let's Get 'Em All, Nosferatu - The Underground Stream live echt snoeihard gaan en vaak ook op het zelfde bpm of er onder zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 15:10 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Maar idd een Angerfist/Promo/Ophidian als afsluiter zou top zijn.

Snap dat veel mensen hardcore als afsluiter niks vinden, maar veel hardcore uit die tijd zit gewoon op 155 bpm en zelfs lager :P. Vooral van Promo en Ophidian. Ik zou zeggen, geef het live een kans.

Kan je garanderen dat platen als Promo - Patterns In Chaos, Ophidian - Angel, Angerfist - Within The Darkness, Hard Creation - Let's Get 'Em All, Nosferatu - The Underground Stream live echt snoeihard gaan en vaak ook op het zelfde bpm of er onder zitten.

:yes: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 15:13 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ophidian - Angel

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 15:34 

Hardtraxx Addict

Dat een classics concept (bv. euphorisch, 'raw' en hardcore (of een combinatie)) nog nooit is geprobeerd is best opvallend. Onlangs was er natuurlijk wel een hardcore classics in The Box, weet niet hoe druk bezocht dat was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 15:49 

Kraak... Piep...

Patjee410 schreef:
Dat een classics concept (bv. euphorisch, 'raw' en hardcore (of een combinatie)) nog nooit is geprobeerd is best opvallend. Onlangs was er natuurlijk wel een hardcore classics in The Box, weet niet hoe druk bezocht dat was?

Niet heel vol als ik eerlijk ben, maar het was ook een week na oud en nieuw. Denk dat het half vol zat ong.

Maar het volk dat er was kende alle klassiekers en muziekaal was het een topfeest.
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten