Wat een heerlijk feest. Zo goed als geen kritiek, op het slechte geluid aan de zijkant na (en soms de drukte, maar een aantal meter verplaatsen was soms al genoeg).
Even bij de biermeeting gestaan, maar na een paar minuten me dood irriteren aan het geluid met Lommen meer naar voren gegaan waar Bart ook stond. Hard op lachen om die HC edit van Sound of the Beast.
Bij Chris One constant gehoopt op Killshot, maar teleurgesteld toen Psycho al werd ingemixt. Draai dan Wolf Amongst Dogs/Advocating Violence niet (laatstgenoemde is wel dik).
Het mixwerk van Zany was prima, behalve 2x de kickswitch in een climax.
AVIO was heerlijk, Thera was ook genieten (Al had ik meer het idee dat hij een verzoekjes set deed, dan lekker z'n eigen ding (Niet persee verkeerd)).
Geck-O was ook genieten en Soul Train was stiekem toch wel heerlijk om te horen

DP was boven verwachting, maar wel jammer van platen als Gold en On The Go, terwijl hij heel weinig seismic platen draaide.
B-Front vs HV was qua B-Front standaard (Op originele Lunatick na), maar niet verkeerd en HV had een heerlijke trackkeuze, op zijn 2e plaat na (Geen idee wat het was, maar klonk vrij kut).
Toen The R3belz begon met Music To Us, was ik zeer blij, maar bijna niemand deed mee. Was bang dat dit de hele set zo zou zijn, maar gelukkig ging het vanaf de 2e plaat een stuk beter. De 2 zatox platen waren wel wat jammer.
Toen anderhalf/2 uur op de tribune gezeten en genoten van de MiM set en Adaro en terug de zaal in voor C1, wat wisselvalig, maar wel leuk was.
Speciale vermelding voor Smasher remix

en Formula (
https://streamable.com/j5jih).
Ps. Iedere keer als Nolz wat zei, kwam dat vrij hard door, wat niet echt lekker voor de oren was. Meer mensen gemerkt? Bij Da Syndrome geen last van gehad.
De namen die ik echt mistte zijn The Machine en Sasha F. Vooral eerstgenoemde had dit feest compleet kunnen maken. Superplastik set zou ook héérlijk zijn.