Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 11:10 

Hardtraxx Veteran

The Pitcher lijkt me ook wel vet! Plaatjes zoals Grindin' en Control icm met z'n Smack album. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 11:17 

Hardtraxx Veteran

Een Dozer of The Pitcher met een Superplastik special zou ik persoonlijk heeeeel vet vinden, past qua stijl prima alleen qua jaartallen weer niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 11:18 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijk feest. Zo goed als geen kritiek, op het slechte geluid aan de zijkant na (en soms de drukte, maar een aantal meter verplaatsen was soms al genoeg).

Even bij de biermeeting gestaan, maar na een paar minuten me dood irriteren aan het geluid met Lommen meer naar voren gegaan waar Bart ook stond. Hard op lachen om die HC edit van Sound of the Beast.

Bij Chris One constant gehoopt op Killshot, maar teleurgesteld toen Psycho al werd ingemixt. Draai dan Wolf Amongst Dogs/Advocating Violence niet (laatstgenoemde is wel dik).

Het mixwerk van Zany was prima, behalve 2x de kickswitch in een climax.
AVIO was heerlijk, Thera was ook genieten (Al had ik meer het idee dat hij een verzoekjes set deed, dan lekker z'n eigen ding (Niet persee verkeerd)).
Geck-O was ook genieten en Soul Train was stiekem toch wel heerlijk om te horen :P
DP was boven verwachting, maar wel jammer van platen als Gold en On The Go, terwijl hij heel weinig seismic platen draaide.
B-Front vs HV was qua B-Front standaard (Op originele Lunatick na), maar niet verkeerd en HV had een heerlijke trackkeuze, op zijn 2e plaat na (Geen idee wat het was, maar klonk vrij kut).

Toen The R3belz begon met Music To Us, was ik zeer blij, maar bijna niemand deed mee. Was bang dat dit de hele set zo zou zijn, maar gelukkig ging het vanaf de 2e plaat een stuk beter. De 2 zatox platen waren wel wat jammer.

Toen anderhalf/2 uur op de tribune gezeten en genoten van de MiM set en Adaro en terug de zaal in voor C1, wat wisselvalig, maar wel leuk was.

Speciale vermelding voor Smasher remix :loving: en Formula (https://streamable.com/j5jih).

Ps. Iedere keer als Nolz wat zei, kwam dat vrij hard door, wat niet echt lekker voor de oren was. Meer mensen gemerkt? Bij Da Syndrome geen last van gehad.

De namen die ik echt mistte zijn The Machine en Sasha F. Vooral eerstgenoemde had dit feest compleet kunnen maken. Superplastik set zou ook héérlijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 11:29 

Hardtraxx Veteran

Die MC in de Theracords zaal kende trouwens echt geen enkele plaat volgens mij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 11:39 

Hardtraxx Veteran

Weinig mensen gezien die echt vdk waren, op 1 iemand van hier na waar ik de naam even niet meer van weet. Wat was hij ver heen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 11:47 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:

Bij Chris One constant gehoopt op Killshot,

Probleem bij Killshot is dat het arrangement heel erg apart is waardoor hij eigenlijk nergens tussen past. Als je maar een half uur hebt is het vaak ook passen en meten qua tracks zeker als het kwaliteitsverschil tussen sommige tracks heel groot is. Killshot paste er deze keer echt niet tussen, Martin heeft het op verschillende manieren geprobeerd e baalde er zelf ook van.

Zaterdag op Loudness dan maar ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:09 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Weinig mensen gezien die echt vdk waren, op 1 iemand van hier na waar ik de naam even niet meer van weet. Wat was hij ver heen zeg.

Dat zal Job/Hekzitter wel geweest zijn :lol: Echt extreem vdk heb ik ook niemand gezien, maar viel me wel op dat volgens mij 8/10 mensen aan de zooi zaten hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:17 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
patrickjeb schreef:

Dat zal Job/Hekzitter wel geweest zijn :lol: Echt extreem vdk heb ik ook niemand gezien, maar viel me wel op dat volgens mij 8/10 mensen aan de zooi zaten hier.

Wellicht kan volgend jaar de biermeeting gewijzigd worden in een drugsmeeting om zo de overige 2/10 tegemoet te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:23 

Hardtraxx Veteran

Koever schreef:
Fuzzylogic schreef:
patrickjeb schreef:

Wellicht kan volgend jaar de biermeeting gewijzigd worden in een drugsmeeting om zo de overige 2/10 tegemoet te komen

Als ik iets had gebruikt wel ja. Maar ik had dus alleen maar bier en baco's gedronken. Alleen dat liep echt op een gegeven moment gruwelijk uit de klauwen. Maarja was ook niet zo slim om de heen weg al 6 blikken bier te drinken en een glas wijn en dan dat tempo nog maar eens op te gaan voeren daar binnen. Wat overigens ook echt mega zonde was aangezien ik achteraf wel gezellig heb gehad maar heel vette momenten dus amper herinner. Maarja volgende keer maar beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:29 

Hardtraxx Addict

Je vertelde vroeg op de dag al heel vrolijk dat je eindelijk na jaren weer je D&R-shirt eens aan kon doen. :lol: Dat is me wel bijgebleven. Plaatje van De Job was wel weer compleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:33 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Owja, ik wil ook nog even een compliment geven aan de mannen van het licht. Je kon zien dat ze bekend waren met veel tracks en dus de lichten nagenoeg perfect op de muziek afstemden. Zie je natuurlijk vaak ook wel anders. Dat ze reageren op de muziek en dus altijd wat achter lopen. Maar de lichten in zaal 1 was echt vet gedaan. :worship:

Behalve de operator in zaal 2, wat lag die man te slapen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:36 

Hardtraxx Addict

Er was ook iemand die rond half 4 al een lomp grote kotsvlek achterliet. (Hekzitter?) :lol: Beetje links vooraan was dat. Die persoon had iig ook al flink zijn best gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:38 

Hardtraxx Veteran

Was inderdaad tijdens AVIO. Paar meter van ons af. Lekker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:40 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
patrickjeb schreef:

Probleem bij Killshot is dat het arrangement heel erg apart is waardoor hij eigenlijk nergens tussen past. Als je maar een half uur hebt is het vaak ook passen en meten qua tracks zeker als het kwaliteitsverschil tussen sommige tracks heel groot is. Killshot paste er deze keer echt niet tussen, Martin heeft het op verschillende manieren geprobeerd e baalde er zelf ook van.

Als er 1 plaat is waar ik me op verheugde, was die het wel. Ook het perfecte evenement om hem te draaien. Jammer dat het dan niet 'kan' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:51 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

Opzich niet raar toch, want dat zou wel een presentatieve weergave geven van het gemiddelde gebruik op een feest (80/20).
En viel het je mee/tegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:54 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Titatovenaar schreef:
patrickjeb schreef:

Als er 1 plaat is waar ik me op verheugde, was die het wel. Ook het perfecte evenement om hem te draaien. Jammer dat het dan niet 'kan' :P

Had je bij Psyched moeten zijn :woot: Stond ook op de line-up als TiLLT set + hij pakt vaak wel wat plaatjes die andere artiesten niet pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:56 

Titatovenaar schreef:
patrickjeb schreef:

en hij mixte wel erg traag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:58 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Fuzzylogic schreef:

Opzich niet raar toch, want dat zou wel een presentatieve weergave geven van het gemiddelde gebruik op een feest (80/20).
En viel het je mee/tegen?

Nouja het viel me vooral op vergeleken met VWAB :P Misschien omdat ik nu nuchter was en toen ketsbezopen.

Trouwens even inhaken op de Killshot-discussie. Ben wel benieuwd waarom die plaat niet zou passen in een set. Die past qua sounds gewoon prima bij Psycho/Bitcrusher Remix bv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 13:03 

Hardtraxx Veteran

R_vd schreef:
Er was ook iemand die rond half 4 al een lomp grote kotsvlek achterliet. (Hekzitter?) :lol: Beetje links vooraan was dat. Die persoon had iig ook al flink zijn best gedaan.

Redelijke plausibel dat ik het had kunnen zijn, maar nee ik was het niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 13:04 

Hardtraxx Elite

Echt een geweldig feest gehad, complimenten aan de origanisatie!!
Blijft voor mij toch weer overduidelijk dat de muziek uit deze periode gewoon het allervetst is!

Ik ben alleen maar in zaal 1 geweest en bij vrijwel alle sets ook eigenlijk precies de tracks gehoord die ik vooraf hoopte, vond alleen Frequencerz en Donkey Rollers een beetje tegenvallen.

Adaro, Digital Punk en Luna vs Chain Reaction waren voor mij de absolute uitblinkers met een behoorlijk aantal onverwachte platen!

Ik zeg tot volgend jaar! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 13:36 

Hardtraxx Newbie

Hekzitter schreef:
R_vd schreef:

Redelijke plausibel dat ik het had kunnen zijn, maar nee ik was het niet :lol:

Hahaha Ik dacht eerst ook dat jij dat was Job, aangezien je opeens verdwenen was.. :p Je zag er bij momenten echt helemaal vdk uit :p Maar goed, ik moet niet veel zeggen met m'n avontuur bij TCC, ik weet wat teveel bier kan doen.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 13:41 

Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Die MC in de Theracords zaal kende trouwens echt geen enkele plaat volgens mij :x

Hij is ook nog maar recent MC geworden van Theracords. Als je dat in die periode niet echt gevolgd hebt tja.. :p De man deed zijn best maar was soms idd iets te afwezig ( meestal is het omgekeerd xd ) ben zeker dat dat wel in orde komt met de tijd. Wat hij deed was dan wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 13:55 

Hardtraxx Veteran

Voor mij heeft de Theracords-hosting het feest wel grotendeels gemaakt. Zaal 1 zaten leuke acts bij maar de 2e zaal heeft wel gezorgd dat het feest zo gruwelijk was. Ik hoop daarom héél erg dat volgend jaar dezelfde hosting is / een hosting is die hier goed op aan sluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:04 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad! Ik weet ook zeker dat de artiesten die in zaal 2 draaiden, de volgende editie sowieso weer een uniek setje kunnen neerzetten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:06 

Kraak... Piep...

Hoe vet het ook was, ik zie dan eigenlijk liever dat een paar TC artiesten op de main komen te staan en dat een andere hosting (zoals TMS of Spoontech) de plaats krijgt.

Het hoeft ook geen hosting te zijn, je kan ook gewoon een paar TC artiesten in de 2e zaal neerzetten en daar een Delete, The Machine oid bij doen.

Nog een keer zou mooi zijn, maar dan niet gelijk het jaar erop weer imo.
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten