Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:20 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
RTM93 schreef:
Top foto :D ^^

Als iemand zich geroepen voelt om alle gezichten een naam te geven..

Afbeelding

1: Koen, 2: RTM93, 3: Evi, 4: Zenda, 5: Fantazoo, 6: ?, 7: Magnetron, 8: Broken Balance, 9: Helicaze, 10: Fuzzylogic, 11: Trajanusch, 12: MeneerEend, 13: Berenfiets, 14: RomanAnthony, 15: ?, 16: ?, 17: Kwami, 18: Grim, 19: Joey, 20: Paultehone, 21: ?, 22: Norther66, 23: Vitality, 24: Lennard95, 25: The Venator, 26: Remi, 27: Yannickvk, 28: RoyAPO

Vul maar aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:21 

Hardtraxx Veteran

3 is Evi (vriendin van cb92) en 4 is Zenda
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:23 

Artiest

patrickjeb schreef:
Thera was ook genieten (Al had ik meer het idee dat hij een verzoekjes set deed, dan lekker z'n eigen ding (Niet persee verkeerd)).

Thanks! Enige track die ik echt als bewust verzoekje heb gedraaid was Lunatick Original :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:25 

Kraak... Piep...

7 klopt, 6 is SLPostcode geloof ik. 25 is The Venator
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:26 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Thanks! Enige track die ik echt als bewust verzoekje heb gedraaid was Lunatick Original :)

Bij veel tracks had ik het idee van 'He, die was op Hardtraxx gevraagd'. Maakt het er niet minder dik om :P

@foto 25 is Venator. Is 17 nou cb92/Dennis?

Broken Balance schreef:
6 is SLPostcode geloof ik

Volgens mij niet. Lijkt er niet op en was met hem meer het publiek in gelopen om de DR set te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:31 

Artiest

Heb serieus ook vaak gedacht wauw de smaak v ht komt echt zo specifiek overeen!! xd

Alle overige tracks heb ik serieus vaak gedraaid in t verleden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:32 

Hardtraxx Veteran

10 ben ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:32 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Broken Balance schreef:

Volgens mij niet. Lijkt er niet op en was met hem meer het publiek in gelopen om de DR set te horen.

Ik was er idd niet bij toen de foto gemaakt werd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:33 

Kraak... Piep...

patrickjeb schreef:
DjThera schreef:

Bij veel tracks had ik het idee van 'He, die was op Hardtraxx gevraagd'. Maakt het er niet minder dik om :P

Broken Balance schreef:

Was Joris toen al de zaal ingelopen, wellicht dat hij nog ergens hier tussen staat.

cb92 stond er wel, maar weet niet of hij een ped op had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 15:14 

Hardtraxxer

Weet iemand toevallig nog welke plaat Digital Punk aankondigde als zn persoonlijke favoriet? Kom er niet meer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 15:18 

Hardtraxx Veteran

Ltmbr schreef:
Weet iemand toevallig nog welke plaat Digital Punk aankondigde als zn persoonlijke favoriet? Kom er niet meer op

Dark Symphony was dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 16:03 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
22: Nother66

NoRther66 :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 16:07 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Helicaze schreef:

Sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 16:40 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
patrickjeb schreef:
DjThera schreef:

Broken Balance schreef:

Was Joris toen al de zaal ingelopen, wellicht dat hij nog ergens hier tussen staat.

cb92 stond er wel, maar weet niet of hij een pet op had.

17 is me
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 16:54 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
patrickjeb schreef:
Weinig mensen gezien die echt vdk waren, op 1 iemand van hier na waar ik de naam even niet meer van weet. Wat was hij ver heen zeg.

Dat zal Job/Hekzitter wel geweest zijn :lol: Echt extreem vdk heb ik ook niemand gezien, maar viel me wel op dat volgens mij 8/10 mensen aan de zooi zaten hier.

Ik heb er een in zaal 2 gezien en een in zaal 1 (helemaal vooraan tijdens DP volgens mij). Die gast in zaal 1 was er echt slecht aan toe, hing half laveloos over het hek. De beveiliging was er vrij vlot bij, maar z'n vrienden leken wel iets te zeggen als: ''valt wel mee, laat hem maar hier, we letten wel op hem'' :lol: Uiteindelijk werd ie wel meegenomen, ondersteund door de beveiligers
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 16:57 

Hardtraxx Veteran

Suggesties voor de volgende editie:

Noisecontrollers (setje Samara stijl)
Kodex * als het kan *
The R3belz (ah yea!)
Phrantic
The Machine
Zany & The Beholder
The pitcher
Zatox
Rephex (als hij wilt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 17:10 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance die net zijn arm omhoog houdt voor mijn hoofd op de foto :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 17:11 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Hier de foto van de meeting. Groep was op een gegeven moment zo groot dat niet iedereen er op kon.
Afbeelding

Speciaal verzoek aan Fuzzy (je staat er trouwens ook lekker op :P ): nieuwe Hitler-profielfoto. Want ik werd om half 1 nog herkend aan de hand van deze foto <--- (Hoi Amy, je leest mee).

Had echt niet door dat dat nog zolaat was gebeurd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 17:24 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Helicaze schreef:

Drukte ik mijn hoofd niet bij een van de foto's net voor die van jou :$ Gelukkig op tijd gecorrigeerd zo te zien. :lol:

Toen die foto werd genomen had ik ook totaal niet het idee dat iedereen er bij op ging passen maar zelfs Koen is dus nog blijkbaar erop gekomen. Ik keek na de foto sessie nog wel naar koen en had nou niet bepaald het idee dat hij moeite deed om er bij op te komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 17:32 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Broken Balance die net zijn arm omhoog houdt voor mijn hoofd op de foto :cry:

7,5 Chroman dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 17:37 

Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
patrickjeb schreef:
Thera was ook genieten (Al had ik meer het idee dat hij een verzoekjes set deed, dan lekker z'n eigen ding (Niet persee verkeerd)).

Die mag je live vaker meenemen. Die ging verdorie harder dan ik had durven dromen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 18:16 

Hardtraxx Elite

23 op de foto ben ik :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 18:25 

Kraak... Piep...

Ik werd verdomme trouwens weer voor Pommer aangezien.

door Yannick geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 18:33 

Bierkoning

Broken Balance schreef:

door Yannick geloof ik

Ik ook voor jou :lol: Gvd zoveel lijken we toch niet op elkaar. Ik ben veel knapper.

Als ik het allemaal lees zo moet ik m'n titel trouwens maar delen met Hekzitter :P Al had ik zelf ook wel een slecht momentje zaterdag, stond volgens mij tijdens D&R met een gast te praten en een paar minuten later wou ik het gesprek voort zetten, begin ik zo tegen iemand anders aan te lullen die er een mini beetje op leek. Later keek ik om me heen en zag ik die eerste gast een paar meter achter me staan en realiseerde ik me dat ik dus tegen de verkeerde aan het lullen was. Ben benieuwd wat ie gedacht heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 21:49 

Hardtraxx Beheerder

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:

door Yannick geloof ik

Ik ook voor jou :lol: Gvd zoveel lijken we toch niet op elkaar. Ik ben veel knapper.

Als ik het allemaal lees zo moet ik m'n titel trouwens maar delen met Hekzitter :P Al had ik zelf ook wel een slecht momentje zaterdag, stond volgens mij tijdens D&R met een gast te praten en een paar minuten later wou ik het gesprek voort zetten, begin ik zo tegen iemand anders aan te lullen die er een mini beetje op leek. Later keek ik om me heen en zag ik die eerste gast een paar meter achter me staan en realiseerde ik me dat ik dus tegen de verkeerde aan het lullen was. Ben benieuwd wat ie gedacht heeft...

Afbeelding
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten