Kort verslagje nog dan. Rij duurde best lang en er werd ook goed gefouilleerd. Hierna kluisje en munten gehaald. We kwamen binnen bij Activator en dat klapte er al behoorlijk op. Hierna naar zaal 2 even geweest voor nog een stukje Therabyte en Geck-O & Blackburn, klonk allebei echt goed. Hierna naar zaal 1 voor AVIO wat een dik setje was. Zany kon ik dan weer helemaal niks mee. Gelukkig kwam daarna Ran-D & Alpha Twins die echt een prima set neer zetten met allemaal platen die ik op dat moment wou horen. Vanaf deze set vond ik het eigenlijk pas echt mooi worden. Moest toch erg inkomen terwijl ik dat normaal niet heb. B-Front & HV en MiM setjes van de dag

Hierna nog stukje Adaro meegepakt en toen maar naar huis gegaan want we waren allemaal helemaal op.
Over het algemeen een prima dagje hier gehad, maar ben er toch achtergekomen dat de muziek van nu mij veel meer ligt dan vroeger. Heb die stijlen allemaal ook niet echt meegemaakt, maar wilde hier toch wel graag heen. Zeker geen spijt van gehad, maar waarschijnlijk niet meer op zo'n classic feestjes aanwezig.
++ B-Front & High Voltage, Luna & Chain Reaction
+ Dopjes op flesjes
+ Frequencerz, Ran-D & Alpha Twins
- VDK-gehalte was redelijk hoog op het einde
En een dikke + voor de organisatie, alles was top geregeld!