Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:13 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
SL8492 schreef:
Bij de meeting heb ik 5 minuten gestaan en daarna maar weer verder de zaal in gelopen want ik kende 80% niet. En 80% zal mij ook wel niet herkend hebben :P

Daar is het toch ook een meeting voor? xd

Haha volgende keer naamkaartjes maken dus. Ik had wel beetje t zelfde. Geen bier, geluid was daar kut, en kreeg broodje beenham, dus maar heel even daar gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:18 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Chroman schreef:
SL8492 schreef:
Bij de meeting heb ik 5 minuten gestaan en daarna maar weer verder de zaal in gelopen want ik kende 80% niet. En 80% zal mij ook wel niet herkend hebben :P

Daar is het toch ook een meeting voor? xd

Haha volgende keer naamkaartjes maken dus. Ik had wel beetje t zelfde. Geen bier, geluid was daar kut, en kreeg gratis broodje beenham, dus maar heel even daar gestaan.

-Edit- Als Nederlanders moeten we het gratis aspect wel er uit lichten

Hardtraxx Veteran

Heel vet om een keer de intro van Shiverz te horen op een feestje. Ik vind de intro ook het vetste van heel het nummer

Hardtraxx Newbie

Geck-o schreef:
Ben nog helemaal aan het nagenieten hier, hoop dat ik vaker van dit soort setjes mag draaien :D

En ik weet niet hoe deze overkwam in de zaal, maar de hele stage knalde uit elkaar :bomb: :surrender:

Laat maar komen zou ik zo zeggen! Toen die door de boxen heen ging sprong ik bijna door het dak heen :p Denk dat iedereen naar zulke setjes uitkijkt. Die sets op T.C.C. en nu deze waren zo ongelofelijk mooi. Ik hoop dat er gauw een vervolg komt! :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:20 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Parvuz schreef:
Haha volgende keer naamkaartjes maken dus. Ik had wel beetje t zelfde. Geen bier, geluid was daar kut, en kreeg gratis broodje beenham, dus maar heel even daar gestaan.

-Edit- Als Nederlanders moeten we het gratis aspect wel er uit lichten

Ik zei toch "kreeg"...
Het enige wat je wel eens krijgt en die je zelf moet betalen zijn rekeningen en boetes... tssss
Maar was wel lekker. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:20 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Heel vet om een keer de intro van Shiverz te horen op een feestje. Ik vind de intro ook het vetste van heel het nummer

Zou vet zijn als ik Shiverz eens niet zou horen op een feest haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:25 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Pipa schreef:

Zou vet zijn als ik Shiverz eens niet zou horen op een feest haha :lol:

Die kon je zeker verwachten. Ik vind het niet erg om deze te horen, maar heerlijk verrast dat de intro meegepakt werd. Idem dito dat B-Front eindelijk weer eens de mid van Mysterias draaide
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:28 

Hardtraxx Veteran

Zonde dat ik de foto heb gemist, ben na 10 minuten ongeveer weggelopen met Stijn volgens mij. Grootste minpunt van het feest, tijdens het pissen Zimmersion en Lunatick missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:29 

Bierkoning

Herinner me opeens Distorted Remix weer, gvd die 2e climax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:32 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:

Ik kan me persoonlijk alleen Fantazoo en Chroman als nieuw gezicht herinneren die zich voorstelden. De rest al wel eens gesproken geloof ik (zoals Paul Towers en Yannick). Mogelijk dat meer zich hadden voorgesteld, maar dat herinner ik me niet meer :P

Oh ja dan heb ik je wel gezien, maar er stonden zoveel mensen dat ik tijdens de meeting niet echt meer kon vernemen of iedereen op HT zat en wie niet. De meesten heb ik dan ook ontmoet buiten de meeting om ^^ de voorste rij kende ik in ieder geval al wel.

Ik kan mij vaag herinneren dat ik jou ook nog heb gesproken Rick. Alleen weet ik echt mijn god niet meer waarover :lol:

Bij de bar in zaal 2 jazeker. Over mijn discussie van laatst met Roy. En toen was je bier op en ging je weer bier halen en stond je precies 5 seconden later te praten met een ander. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:41 

Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Is er al ergens een setlist van Degos & Re-Done te vinden? Wat een kneiters kwamen er daar voorbij. Ik kende zeker niet alles dus erg benieuwd wat ze gedraaid hebben.

Mij is verteld dat hij vandaag zou komen. Ben ook benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:44 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Jammer dat ik het eerste half uur gemist heb, want dit was voor mij de set van de avond. Ik waande weer even helemaal terug naar Q-Base 2013

Die set luister ik nog regelmatig even terug. Wat is die lekker zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:46 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Scotty018 schreef:
Is er al ergens een setlist van Degos & Re-Done te vinden? Wat een kneiters kwamen er daar voorbij. Ik kende zeker niet alles dus erg benieuwd wat ze gedraaid hebben.

Wat ik me zo kan herinneren;
Eigen tracks: Lomperkennie, Forsaken, Yes We Know, Synthgeweld, Warrior, Take a Trip, Outside the Box, Crisis, Bite My Shit, Funky Shit Remix, Connected, Evolve, Ding Dong Remix, Salsa, This Mind
Van anderen: Dark Symphony, Whores & Sluts, Unlocked, Octavius Augustus, Motion, Bring it Down, Party People, Overload - The Anthem Remix, Street Knowledge, Proud To Be Loud, To Protect & Serve, Hardstyle Matters, Fade to Black

Vergeet er nog een hoop en er kunnen ook wat nummers tussenstaan die door anderen gedraaid zijn :$. Volgens mij ook nog wat Zany & Beholder stuff maar dat heb ik zo vaak voorbij horen komen dat ik niet meer weet welke (en door wie gedraaid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:48 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
RTM93 schreef:
Top foto :D ^^

Als iemand zich geroepen voelt om alle gezichten een naam te geven..
Afbeelding

Roy doet ff een slav squat, wel -1 voor het ontbreken van tri poloski.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:54 

Hardtraxx Veteran

Bouke schreef:
Remi schreef:
Scotty018 schreef:

Eigen tracks: Lomperkennie, Forsaken, Yes We Know, Synthgeweld, Warrior, Take a Trip, Outside the Box, Crisis, Bite My Shit, Funky Shit Remix, Connected, Evolve, Ding Dong Remix, Salsa, This Mind
Van anderen: Dark Symphony, Whores & Sluts, Unlocked, Octavius Augustus, Motion, Bring it Down, Party People, Overload - The Anthem Remix, Street Knowledge, Proud To Be Loud, To Protect & Serve, Hardstyle Matters, Fade to Black

Vergeet er nog een hoop en er kunnen ook wat nummers tussenstaan die door anderen gedraaid zijn :$. Volgens mij ook nog wat Zany & Beholder stuff maar dat heb ik zo vaak voorbij horen komen dat ik niet meer weet welke (en door wie gedraaid).

Phrantic - Spells :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:55 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Mijn welgemeende excuses aan de 2 heren die ik door mijn vage pinsirbeweging onherkenbaar heb gemaakt. >.<

Wat heb jij voor een enorme telescoop armen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:59 

Hardtraxx Veteran

Bouke schreef:
Remi schreef:
Scotty018 schreef:

Ik dacht dat ze 2012 aan zouden houden. Op FB zeiden ze bij alle tracks uit 2013 dat ze die niet zouden draaien.
Heb sowieso geen spijt gehad dat ik bij CR & Luna stond, wat was dat vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 18:01 

Kraak... Piep...

ErikZ schreef:
Helicaze schreef:
Mijn welgemeende excuses aan de 2 heren die ik door mijn vage pinsirbeweging onherkenbaar heb gemaakt. >.<

Volgens mij is een van die armen van mij nog, weet ik niet zeker meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 18:25 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
Helicaze schreef:

Inderdaad een duo pinsir, nu zie ik het ook. Vond het al vreemd... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 18:29 

Bierkoning

Bouke schreef:
Remi schreef:
Scotty018 schreef:

Fear Reigns Today draaiden ze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 18:53 

Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
Helicaze schreef:

Die armen schuiven nog meer uit naarmate het bier binnenstroomt.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 18:54 

Hardtraxx Newbie

stefan_helmond schreef:
Zonde dat ik de foto heb gemist, ben na 10 minuten ongeveer weggelopen met Stijn volgens mij. Grootste minpunt van het feest, tijdens het pissen Zimmersion en Lunatick missen.

Na vijf minuten had ik het wel gezien.. :p Zoveel platen missen voor 1 biertje.. Heb 't lekker zelf gepakt haha! Volgende keer beter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 19:02 

Hardtraxxer

Helicaze schreef:

Ik vergeef het je
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 19:03 

Hardtraxx Veteran

Volgend jaar weer een editie op 23 februari. Heeft Shockerz net op FB geplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 19:07 

Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
Anonymous schreef:
Adaro die tweede climax van New System uitmixt :nono:

Adaro die New System draait :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Digital Punk draaide ook nog de originele Hardstyle Matters. Was ook wel een genietmomentje ^^
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten