Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 110  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:52 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Nou, de terugrit naar België verliep ook niet 100% zoals we hadden gehoopt. Heb nog steeds te doen met Grim. :$

Gij hebt u nog het beste gedragen, die 2 andere daarentegen. :whistle:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:53 

Hardtraxx Elite

Shockerz-Events schreef:
Indy schreef:
Vond de beveiliging eigenlijk best wel irritant. Heb ze erg vaak door het publiek zien rondlopen, zeker i.t.t VWAB waar dit totaal niet gebeurde.

Dat moet tegenwoordig. Ivm roken in de zaal. Als je hier niet voldoende op laat controleren etc dan krijg je een bekeuring. En die zijn niet mals. Als er een inspecteur aanwezig is en die ziet dat security door de zaal loopt en mensen attendeert op roken dat ze dat in de rookruimte moeten doen is het goed.

Hier was ik juist heel blij mee. :love: Top feest gehad verder; niet te druk, goed geluid, leuke setjes en natuurlijk een goede sfeer. :)
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 15:19 

Hardtraxx Newbie

tijntjuh120 schreef:
Shockerz-Events schreef:
Indy schreef:
Vond de beveiliging eigenlijk best wel irritant. Heb ze erg vaak door het publiek zien rondlopen, zeker i.t.t VWAB waar dit totaal niet gebeurde.

Dat moet tegenwoordig. Ivm roken in de zaal. Als je hier niet voldoende op laat controleren etc dan krijg je een bekeuring. En die zijn niet mals. Als er een inspecteur aanwezig is en die ziet dat security door de zaal loopt en mensen attendeert op roken dat ze dat in de rookruimte moeten doen is het goed.

Hier was ik juist heel blij mee. :love: Top feest gehad verder; niet te druk, goed geluid, leuke setjes en natuurlijk een goede sfeer. :)

Ik heb een paar sigaretten binnen gerookt, spijt me zeer, maar vond het mooi dat sommige je gingen waarschuwen als er beveiliging aan kwam :lol:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 15:19 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Helicaze schreef:
Nou, de terugrit naar België verliep ook niet 100% zoals we hadden gehoopt. Heb nog steeds te doen met Grim. :$

Gij hebt u nog het beste gedragen, die 2 andere daarentegen. :whistle:

Ik heb de verhalen gehoord :lol: :lol: :lol: Man man man. Geweldig!
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 15:34 

Hardtraxx Veteran

Voor de volgende editie zou ik vet vinden: een Zany & The Beholder set, Crypsis, The Machine, Chris One (deze keer geen live set maar minstens een uur :loving: ) en The Geminizers. En uiteraard weer Degos & Re-Done en Thera :yes:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 15:41 

Artiest

Ben nog helemaal aan het nagenieten hier, hoop dat ik vaker van dit soort setjes mag draaien :D

En ik weet niet hoe deze overkwam in de zaal, maar de hele stage knalde uit elkaar :bomb: :surrender:

Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 15:42 

Hardtraxx Veteran

Nou die kwam prima door :cool:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 15:44 

Hardtraxxer

Super mooi feestje gehad, dat iedereen kapot gaat van de spierpijn zegt wel genoeg.
Voornamelijk in zaal 2 gestaan waar de hele tijd flink los werd gegaan. Grappig om te zien dat een grote groep om 18:55 zaal 2 verliet om naar de biermeeting te gaan :P Daar zelf maar een biertje gehaald. Hier en daar nog wat mensen van hier gesproken, 1 en al gezelligheid!
Degos & Re-Done was wel het hoogtepunt van de dag :thumbsup: Daarna best wel ingekakt door pijntjes hier en daar, maar nog wel goed kunnen vermaken bij Wavolizer, Adaro en Chris One.

Eerste keer op deze locatie en echt super goed bevallen. Lekker snel schakelen tussen de zalen en snel bier aan de bar. Alleen stond de rij van de munten (enkel in het begin) precies in het looppat van zaal 1.

Gaat in de boeken als 1 van de beste feestjes ooit! Vooral door de buitengewoon goede sfeer en de geweldige setjes, waar naar mijn idee net wat meer aandacht aangegeven is. Volgend jaar weer :yay:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 15:58 

Kraak... Piep...

Helicaze schreef:
Mijn welgemende excuses aan de 2 heren die ik door mijn vage pinsirbeweging onherkenbaar heb gemaakt. >.<

Bedankt
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:03 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Helicaze schreef:
Mijn welgemende excuses aan de 2 heren die ik door mijn vage pinsirbeweging onherkenbaar heb gemaakt. >.<

Bedankt

Heb ik je weer niet ontmoet. Was je zo dichtbij maar toch zo ver weg.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:14 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
Ben nog helemaal aan het nagenieten hier, hoop dat ik vaker van dit soort setjes mag draaien :D

En ik weet niet hoe deze overkwam in de zaal, maar de hele stage knalde uit elkaar :bomb: :surrender:

Tijd voor een nieuwe hardstyle mixtape in de stijl van dit feest? :love:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:15 

Kraak... Piep...

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
Helicaze schreef:

Bedankt

Heb ik je weer niet ontmoet. Was je zo dichtbij maar toch zo ver weg.

Je ziet iig 3/4e van mn hoofd tussen zn hoofd en arm in.
Sowieso was dit een beetje een gehaaste foto.

Volgende keer met z'n allen even tegen de muur daar aan oid :P

Ik kan me persoonlijk alleen Fantazoo en Chroman als nieuw gezicht herinneren die zich voorstelden. De rest al wel eens gesproken geloof ik (zoals Paul Towers en Yannick). Mogelijk dat meer zich hadden voorgesteld, maar dat herinner ik me niet meer :P
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:22 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Als hier nog dj's meelezen die wellicht wat van Sasha F willen draaien, be my guest voor deze :love:

Bedankt hiervoor nog trouwens Psyched, wat was dat genieten (L)
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:30 

Adaro die tweede climax van New System uitmixt :nono:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:33 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Adaro die tweede climax van New System uitmixt :nono:

Adaro die New System draait :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:34 

Haha ja maar is meer teasen zonder die tweede
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:35 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Ik kan me persoonlijk alleen Fantazoo en Chroman als nieuw gezicht herinneren die zich voorstelden. De rest al wel eens gesproken geloof ik (zoals Paul Towers en Yannick). Mogelijk dat meer zich hadden voorgesteld, maar dat herinner ik me niet meer :P

Oh ja dan heb ik je wel gezien, maar er stonden zoveel mensen dat ik tijdens de meeting niet echt meer kon vernemen of iedereen op HT zat en wie niet. De meesten heb ik dan ook ontmoet buiten de meeting om ^^ de voorste rij kende ik in ieder geval al wel.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:37 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:

Oh ja dan heb ik je wel gezien, maar er stonden zoveel mensen dat ik tijdens de meeting niet echt meer kon vernemen of iedereen op HT zat en wie niet. De meesten heb ik dan ook ontmoet buiten de meeting om ^^ de voorste rij kende ik in ieder geval al wel.

Ik kan mij vaag herinneren dat ik jou ook nog heb gesproken Rick. Alleen weet ik echt mijn god niet meer waarover :lol:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:39 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:

Hij kwam zeker goed door!

Maar als ik toch een klein kritiekpuntje mag hebben had ik liever het origineel gehoord :$
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:46 

Hardtraxx Veteran

Poahhh wat een dagje. Allereerst props voor de organisatie. Het broodje pulled pork was een goede toevoeging op het assortiment, en verder was het meeste weer goed geregeld. Moet wel zeggen dat het soms lang duurde bij de bar in zaal 2. Ben een keer maar van zaal 2 naar zaal 1 gelopen om daar bier te halen, om het biertje vervolgens in zaal 2 te gaan nuttigen. Maar goed, kleinigheidje.

Verder heb ik me echt de hele dag door vermaakt. Allereerst bij Activator en AVIO op de main geweest. Heerlijke sets om de dag mee te openen. Ik kan me bij AVIO altijd alleen al vermaken door de hele set naar Intractable One te kijken. Die gaat altijd helemaal apeshit achter die dj booth :yay: Daarna nog even bij Zany gebleven, waarbij vooral Widowmaker me bij is gebleven :love:

Toen maar een keer een kijkje en een dansje gewaagd in zaal 2 bij Thera en Geck-o. Sjezus wat klapte het er daar op. De hele zaal ging ook non-stop berserk :bomb: kende driekwart van de tracks niet (schijnbaar had ik destijds niks met Theracords) maar wat een platen! Hierna eigenlijk niet meer echt terug geweest naar zaal 2 (op korte uitstapjes naar DNR en Wavolizer na, moest er toch even kort bijgeweest zijn), voornamelijk doordat de acts in zaal 1 's avonds precies in mijn straatje pasten.

Grootste tegenvaller was toch eigenlijk wel Frequencerz, maar daar is hier al genoeg over gezegd. Digital Punk was fijn! B-Front en HV was een prima setje, gewoon openen met Bombs Away die gekken. The R3belz was mooi om mee te maken, toch wel een tikkeltje uniek natuurlijk, en klapte er ook goed op. Ook Adaro draaide zoals iedereen hier al zegt een hele fijne set, maar voor mij was er maar één set van de avond: Minus is More :love: :love: Voor mij toch de allerdikste muziek van weleer. Heb een uur lang alleen maar als een aap staan springen. Lang geleden dat ik de originele black demon gehoord had!

Al met al echt een donders mooie dag gehad. Op naar volgend jaar (met als tussenstop nog eventjes VWAB natuurlijk)!

Exterkate schreef:
Kek feestje gehad dankzij Parvus en Justinhafc. Dankzij hun toch aanwezig aangezien een maat en ik met hun mee terug konden in de auto. Helden! :worship:

Haha no problem, gelukkig bleef mijn auto schoon xd
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:55 

Hardtraxxer

Is er al ergens een setlist van Degos & Re-Done te vinden? Wat een kneiters kwamen er daar voorbij. Ik kende zeker niet alles dus erg benieuwd wat ze gedraaid hebben.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:58 

Hardtraxx Veteran

Zo ook tijd om een iets uitgebreider verslag te typen (geen zin om extreem uitgebreid te doen zoals ik wel eens doe maar toch)

Kwam binnen toen Activator al bezig was. Hele fijne inkomertje, alleen jammer van het laatste kwartier. Heb weinig met zn platen als Wesker, Let The Bodies Hit The Floor en Satana e.d. AVIO Live daarna was echt gruwelijk fijn, had ze al sinds Rebirth 2014 niet meer zien draaien als live act, dus weet niet of ze dezelfde nummers draaiden als altijd, maar wat was het fijn om Klubsound ( (L) ), Epic Bass, Never Enough en Trauma weer eens een keer te horen! Zany daarna was ook een heerlijke set, alles wat ik bij hem wilde horen gehoord, pluspunt voor Widowmaker.
Hierna naar de Theracords zaal gegaan. Thera draaide echt heel dik. Had de meeste platen die hij draaide al wel eens live gehoord maar alsnog gingen ze echt lekker, heerlijk sfeertje ook :loving: Geck-o daarna was fantastisch. Soms een beetje random qua opbouw, maar geweldige platenkeuze. Heerlijk om platen als Freeek it Up, Jazeker, Amazing Combination, Kick It In Ur Face, LMPSJNK (!!) en Sanctus te horen. Ook zijn eigen platen blijven enorm dik.
Terug naar de hoofdzaal voor de meeting, eerst nog stukje Freqz maar blij dat ik dat geskipt heb want platen als Fatality, One Of A Kind en The World Remix hoef ik absoluut niet te horen op dit feest. Bij de meeting heb ik 5 minuten gestaan en daarna maar weer verder de zaal in gelopen want ik kende 80% niet. En 80% zal mij ook wel niet herkend hebben :P Donkey Rollers vond ik i.t.t. anderen hier heel tof. Jammer van de edit van Motherfuck en de hardcore edit van Sound Of The Beast (wtf was dat dan joh :lol: ) maar voor de rest heel vet dat ze 2012, Chaos, LMPSJNK, Revolution is Here Remix en Voice Of Conscience weer eens draaiden. Dan voor mij de verrassing van de dag: Digital Punk. Hij draaide lekker zeg. Openen met Blue Horizon begon al top, verder ook vet dat hij de originele Bringing The Funk erbij pakte ipv die gare Zatox remix. Platen als Gold en On The Go kon je hier verwachten natuurlijk, heb me er ook niet aan gestoord.
B-Front & High Voltage was ook heel erg vet. Beetje standaard B-Front weer, maar wel heerlijk om de NC platen E=NC2, Surge Of Power en Samara voorbij te horen komen. Sfeer was hier ook top. The R3belz daarna was ook super, heel vet dat hij Choirs erbij pakte. En wat blijven Temptation, Music To Us en Cosmik toch gruwelijk dik. Ik vond hem imo wel een klein beetje misplaatst, hij had voor Digital Punk ergens ofzo beter gepast denk ik.
Toen weer terug naar de TC zaal voor Degos & Re-Done. Jammer dat ik het eerste half uur gemist heb, want dit was voor mij de set van de avond. Ik waande weer even helemaal terug naar Q-Base 2013 :loving: Heel veel pluspunten voor Whores & Sluts, Unlocked en Motion. En voor de rest nog platen die ik even vergeten ben. Nog een dik uur Wavolizer meegepakt en dat ging me gruwelijk hard zeg. Geluidvolume werd ook nog even flink opgeschroefd op het einde, niet normaal :lol: Laatste half uur Chris One was ook vet, vooral genoten van DKOT, Bitcrusher Remix en Never Fall Asleep, alleen jammer dat hij Killshot niet draaide.

Manmanman wat een bazig feest was dit dus eigenlijk. Alles klopte hieraan. Alleen was het wat te warm in zaal 2 en was het geluid in zaal 1 aan de zijkanten matig. In het midden was het geluid in zaal 1 prima, en het geluid in zaal 2 was fantastisch. Ook overal een hele goede sfeer gezien, dat heb ik best wel gemist op feestjes de laatste jaren merk ik wel. Qua drukte eigenlijk ook weinig last gehad. Als je door de menigte heen moest lopen in zaal 1 was het soms best druk, maar met dansen had je (ik iig) genoeg ruimte. Dus dat was prima geregeld. Verder ook een top organisatie. Vrij snel binnen, nooit langer dan een minuut hoeven wachten bij de WC's, snel aan de beurt bij de bar en heel goed eten (broodje beenham en broodje saté gehad, vooral de saté viel in de smaak) en na afloop was ik ook snel van de parkeerplaats af. En man wat was het heerlijk om dit feest overdag te houden. Ik had zoveel energie. 2x 5 minuten in de hal een broodje staan eten en voor de rest kon ik continu door. Misschien lag dat ook wel aan het feit dat ik de hele dag nuchter was.

Al met al een van de beste en denk zelfs mijn beste feest tot nu toe. Met de beste sets van Geck-o, Digital Punk, B-Front vs HV, The R3belz, Degos & Re-Done en Wavolizer.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:01 

Hardtraxx Veteran

Sorry jongens, beetje slecht verwoord mijn vorige uitspraak. Wat ik eigenlijk bedoelde was dat ik de sfeer in zaal 2 veel een veel beter vond dan (in mijn ogen) redelijke tamme sfeer in zaal 1.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:10 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Bij de meeting heb ik 5 minuten gestaan en daarna maar weer verder de zaal in gelopen want ik kende 80% niet. En 80% zal mij ook wel niet herkend hebben :P

Daar is het toch ook een meeting voor? xd
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:12 

Bierkoning

stefan_helmond schreef:
Sorry jongens, beetje slecht verwoord mijn vorige uitspraak. Wat ik eigenlijk bedoelde was dat ik de sfeer in zaal 2 veel een veel beter vond dan (in mijn ogen) redelijke tamme sfeer in zaal 1.

Dat is wel heel iets anders :lol: Maar ben het hier wel mee eens. Nog wat over de beveiliging: ik zag in zaal 2 op een gegeven moment een gast echt zwaar naar de tering (lees: kaken lagen nog in zaal 1) een peukie opsteken wat al amper lukte. Toen kwam er een beveiliger (ook een donkere, misschien de hier eerder benoemde) even met een zaklampje schijnen en hij had ongetwijfeld in de gaten hoe erg eraan die gast was. Maar vind het dan wel weer mooi dat ie alleen heel rustig vroeg of ie z'n peukie uit wou doen, als ie wou had ie alle reden om hem wat harder aan te pakken. Je zag dat iedereen die er om heen stond ook een beetje moest lachen en het goed kon waarderen.
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten