Zo ook tijd om een iets uitgebreider verslag te typen (geen zin om extreem uitgebreid te doen zoals ik wel eens doe maar toch)
Kwam binnen toen Activator al bezig was. Hele fijne inkomertje, alleen jammer van het laatste kwartier. Heb weinig met zn platen als Wesker, Let The Bodies Hit The Floor en Satana e.d. AVIO Live daarna was echt gruwelijk fijn, had ze al sinds Rebirth 2014 niet meer zien draaien als live act, dus weet niet of ze dezelfde nummers draaiden als altijd, maar wat was het fijn om Klubsound (

), Epic Bass, Never Enough en Trauma weer eens een keer te horen! Zany daarna was ook een heerlijke set, alles wat ik bij hem wilde horen gehoord, pluspunt voor Widowmaker.
Hierna naar de Theracords zaal gegaan. Thera draaide echt heel dik. Had de meeste platen die hij draaide al wel eens live gehoord maar alsnog gingen ze echt lekker, heerlijk sfeertje ook

Geck-o daarna was fantastisch. Soms een beetje random qua opbouw, maar geweldige platenkeuze. Heerlijk om platen als Freeek it Up, Jazeker, Amazing Combination, Kick It In Ur Face, LMPSJNK (!!) en Sanctus te horen. Ook zijn eigen platen blijven enorm dik.
Terug naar de hoofdzaal voor de meeting, eerst nog stukje Freqz maar blij dat ik dat geskipt heb want platen als Fatality, One Of A Kind en The World Remix hoef ik absoluut niet te horen op dit feest. Bij de meeting heb ik 5 minuten gestaan en daarna maar weer verder de zaal in gelopen want ik kende 80% niet. En 80% zal mij ook wel niet herkend hebben

Donkey Rollers vond ik i.t.t. anderen hier heel tof. Jammer van de edit van Motherfuck en de hardcore edit van Sound Of The Beast (wtf was dat dan joh

) maar voor de rest heel vet dat ze 2012, Chaos, LMPSJNK, Revolution is Here Remix en Voice Of Conscience weer eens draaiden. Dan voor mij de verrassing van de dag: Digital Punk. Hij draaide lekker zeg. Openen met Blue Horizon begon al top, verder ook vet dat hij de originele Bringing The Funk erbij pakte ipv die gare Zatox remix. Platen als Gold en On The Go kon je hier verwachten natuurlijk, heb me er ook niet aan gestoord.
B-Front & High Voltage was ook heel erg vet. Beetje standaard B-Front weer, maar wel heerlijk om de NC platen E=NC2, Surge Of Power en Samara voorbij te horen komen. Sfeer was hier ook top. The R3belz daarna was ook super, heel vet dat hij Choirs erbij pakte. En wat blijven Temptation, Music To Us en Cosmik toch gruwelijk dik. Ik vond hem imo wel een klein beetje misplaatst, hij had voor Digital Punk ergens ofzo beter gepast denk ik.
Toen weer terug naar de TC zaal voor Degos & Re-Done. Jammer dat ik het eerste half uur gemist heb, want dit was voor mij de set van de avond. Ik waande weer even helemaal terug naar Q-Base 2013

Heel veel pluspunten voor Whores & Sluts, Unlocked en Motion. En voor de rest nog platen die ik even vergeten ben. Nog een dik uur Wavolizer meegepakt en dat ging me gruwelijk hard zeg. Geluidvolume werd ook nog even flink opgeschroefd op het einde, niet normaal

Laatste half uur Chris One was ook vet, vooral genoten van DKOT, Bitcrusher Remix en Never Fall Asleep, alleen jammer dat hij Killshot niet draaide.
Manmanman wat een bazig feest was dit dus eigenlijk. Alles klopte hieraan. Alleen was het wat te warm in zaal 2 en was het geluid in zaal 1 aan de zijkanten matig. In het midden was het geluid in zaal 1 prima, en het geluid in zaal 2 was fantastisch. Ook overal een hele goede sfeer gezien, dat heb ik best wel gemist op feestjes de laatste jaren merk ik wel. Qua drukte eigenlijk ook weinig last gehad. Als je door de menigte heen moest lopen in zaal 1 was het soms best druk, maar met dansen had je (ik iig) genoeg ruimte. Dus dat was prima geregeld. Verder ook een top organisatie. Vrij snel binnen, nooit langer dan een minuut hoeven wachten bij de WC's, snel aan de beurt bij de bar en heel goed eten (broodje beenham en broodje saté gehad, vooral de saté viel in de smaak) en na afloop was ik ook snel van de parkeerplaats af. En man wat was het heerlijk om dit feest overdag te houden. Ik had zoveel energie. 2x 5 minuten in de hal een broodje staan eten en voor de rest kon ik continu door. Misschien lag dat ook wel aan het feit dat ik de hele dag nuchter was.
Al met al een van de beste en denk zelfs mijn beste feest tot nu toe. Met de beste sets van Geck-o, Digital Punk, B-Front vs HV, The R3belz, Degos & Re-Done en Wavolizer.