Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 12:35 

Kraak... Piep...

Remi schreef:
RTM93 schreef:
Top foto :D ^^

Als iemand zich geroepen voelt om alle gezichten een naam te geven..
Afbeelding

V L N R>

Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf
Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf
Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf - Adolf
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 12:43 

Hardtraxx Veteran

Je vergeet sneaky himmler tegen het hek in de hoek links.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 12:45 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:

Wel baas dat Vazard ook even kwam buurten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 12:53 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Rickzel schreef:
RTM93 schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 12:58 

Organisator

Indy schreef:
Vond de beveiliging eigenlijk best wel irritant. Heb ze erg vaak door het publiek zien rondlopen, zeker i.t.t VWAB waar dit totaal niet gebeurde.

Dat moet tegenwoordig. Ivm roken in de zaal. Als je hier niet voldoende op laat controleren etc dan krijg je een bekeuring. En die zijn niet mals. Als er een inspecteur aanwezig is en die ziet dat security door de zaal loopt en mensen attendeert op roken dat ze dat in de rookruimte moeten doen is het goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 13:04 

Hardtraxx Veteran

Natuurlijk was ik weer de klote op bij het maken van de foto. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 13:06 

Hardtraxx Veteran

Mijn welgemeende excuses aan de 2 heren die ik door mijn vage pinsirbeweging onherkenbaar heb gemaakt. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 13:07 

Hardtraxx Veteran

Ik heb trouwens wel meegemaakt dat ik twee beveiligers zag die mijn buurman aanspraken midden in zaal1 of hij zijn zakken wilde leeghalen. Toen de jongen zijn sleutelbos tevoorschijn haalden gingen ze elke sleutel controleren of ze wat drugs resten vonden.
Toen ze merkten dat zijn sleutels schoon waren lieten ze hem met rust en gingen ze verder alsof het niet gebeurd was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 13:10 

Hardtraxx Elite

Moet zeggen dat ik mij er voor het eerst heb aan gestoord. Ik vind het altijd prettig als er wat beveiliging door de zaal loopt. Alleen had een mannetje het op mij gemunt denk ik. Hij gaf me steeds een flinke duw als hij er door moest. Best begrijpenlijk als je het formaat van een stoomtrein hebt.

Ik vind het als niet-roker fijn als er minder in de zaal gerookt wordt. Gelukkig viel dit echt mee zaterdag. Denk dat de meeste mensen het te druk hadden met dansen. Geen groen/zwart snot uit mijn neus hoeven halen deze keer. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 13:11 

Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:
Indy schreef:
Vond de beveiliging eigenlijk best wel irritant. Heb ze erg vaak door het publiek zien rondlopen, zeker i.t.t VWAB waar dit totaal niet gebeurde.

Dat moet tegenwoordig. Ivm roken in de zaal. Als je hier niet voldoende op laat controleren etc dan krijg je een bekeuring. En die zijn niet mals. Als er een inspecteur aanwezig is en die ziet dat security door de zaal loopt en mensen attendeert op roken dat ze dat in de rookruimte moeten doen is het goed.

Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk helemaal geen last van heb gehad. Zag ze wel heel af en toe voorbij lopen, maar waren niet irritant aanwezig en 'macht' aan het uitstralen zoals je sommige andere security weleens ziet doen (kuch Rotterdam).
Kon ook prima een leuk praatje maken met de security hier.

Waren jullie van de organisatie dat trouwens die de laatste paar tracks bij Wavolizer linksvoor zo stonden te rammen? xd Stonden ineens wat mannen met het overhemd strak in de broek en heel net geklede dames die eigenlijk veel te nette schoenen aanhadden voor zo'n feest. Zag eruit alsof ze net van kantoor kwamen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 13:13 

Hardtraxx Addict

Ook heel mooi was toen er een gast op het podium stond tijdens Digital Punk en een achteruit salto wilde maken, toen kwam er een bewaker die hem op de helft van de salto onderuit haalde. Hierna stond die gast gewoon weer helemaal waus in het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 13:13 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Ik heb trouwens wel meegemaakt dat ik twee beveiligers zag die mijn buurman aanspraken midden in zaal1 of hij zijn zakken wilde leeghalen. Toen de jongen zijn sleutelbos tevoorschijn haalden gingen ze elke sleutel controleren of ze wat drugs resten vonden.
Toen ze merkten dat zijn sleutels schoon waren lieten ze hem met rust en gingen ze verder alsof het niet gebeurd was. :lol:

Een ekte nakker likt alles van zijn zilveren stakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 13:24 

Hardtraxx Veteran

Vond de security bijzonder vriendelijk, was één donkere meneer die ik meerdere keren ben tegengekomen (bij fouilleren en in de zaal) en de hele dag door was hij vriendelijk aan het ouwehoeren, sprak mensen die rookten streng aan maar totaal niet op een vervelende manier.

Vond dit juist een compliment waard :P maargoed kan iedereen weer anders ervaren hebben natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 13:31 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:

https://speld.nl/2017/10/01/man-club-vi ... te-ruiken/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 13:38 

Hardtraxx Veteran

hardstyle/bionicle-origins-parkeerplaatsparty-t62847.html

De parkeerplaatsmix staat nu ook online :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 13:42 

Kraak... Piep...

VERSLAG!

Plan was binnenkomen bij Activator maar dit ging zoals gewoonlijk niet volgens de planning. Kwamen binnen tegen het einde van AVIO. Parkeren was prima en kaartjes en fouilleren ging ook snel. Misschien met het oog op die pepperspray dingen was de fouillering iets te simpel.

Even munten gehaald wat wel weer snel ging en zodoende Zany. Zany draaide enorm lekker, precies wat ik wou horen om er lekker in te komen. Hij mixte ook lekker snel door. Daarna Thera die een geweldig setje neerzette. Geck-O trok dit daarna prima door. Goed gevarieerde setjes, die van Geck-O voelde soms nog wat random maarja, dat kan je verwachten van Geck-O, niks mis mee.

Vervolgens naar Donkey Rollers en de meeting. Paar mensen gezien/gesproken, maar vooral een beetje de Donkey set gevolgd. Jammer dat het zo plakte linksvoor en dat het geluid daar matig was. Daardoor toch minder van deze set kunnen genieten. Jammer dat de biermeeting niet door ging, maar kan daar niet rouwig om zijn eigenlijk.

Daarna een stukje Digital Punk meegepakt die een beetje melodieus opende maar daarna wel heerlijk draaide, heb zelf niet veel met Co2 en Degos & Re-Done dus die maar geskipt.

Even wat gegeten en vervolgens naar B-Front & HV gegaan. Daar merkte ik dat het midden en linksvoor echt behoorlijk druk was. Veel loopverkeer en het was best krap, kon nooit goed losgaan. Toen maar op de tribune gaan zitten. Vond het setje niet heel speciaal eigenlijk op een paar platen na (waaronder Formula natuurlijk). Klonk gewoon als elk ander B-Front classic setje, Shiverz, Magic, Mysterias, Inner Creativity e.d. heb ik nu wel vaak zat gehoord. Maar de NC platen die HV er op gooide waren wel een plusje.

Toen The R3belz. Ik moest en zou deze zien ondanks de drukte. Die viel soms nog mee maar minstens de helft van de tijd kon je niet goed los gaan. Het setje was top, heerlijke platen gehoord. Hij mag de nieuwere platen imo wel wat thuis laten en de oudere meer draaien. Je zag dat het publiek daar ook meer op los ging. Mooi om te zien dat de beste man er zelf ook enorm van genoot, hij heeft het mixwerk na die jaren iig niet verleerd. Setje was prima doorgemixt. Set van de avond voor mij denk ik door alle platen die ik na zo veel jaar weer hoor.

Daarna Chain Reaction & Luna die echt een topset draaide. Veel platen gehoord die je Crypsis en Luna op soortgelijke podia een stuk minder hoort draaien. Daarna door naar Wavolizer die ook echt subliem draaide. Alleen maar lompe platen. 2x Temptation horen op de avond is ook geen straf. 3e keer Who Wants This viel me wel op, vooral in de zelfde area. Achteraf gezien had ik niet voor de laatste plaat weg moeten gaan want So Many Sacrifices :cry:

Al en al een heerlijk feest qua muziek. Het feest zelf had iets meer minpuntjes dan VWAB had in mijn ogen maar goed.

+ Alle setjes die ik gehoord heb
+ Eten en drinken
+ Snelheid overal
+ Dopjes op de flesjes, bis.
+ Goed georganiseerd
+ Gezelligheid alom (vooral in zaal 2 dan)
+ Buitengedeelte

+/- Sfeer in zaal 1. Van tijd tot tijd als je om je heen keek, en ook vanaf de tribune, zag je de zaal goed losgaan en weinig telefoons. Echter als ik in de zaal stond dan was het vooral druk en mensen die overal door moesten lopen en leek het wel tegen te vallen.

- Plakkerige vloer soms
- Warmte in zaal 2
- Geluid aan de zijkanten in zaal 1 en ook in zaal 2 niet overal even goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 13:48 

Hardtraxx Newbie

Wat een feest.
Theracords zaal was echt om van te snoepen, zoveel bekenden weereens mogen tegenkomen
Ook de setjes die ik in zaal 1 heb meegepakt zijn me op geen enkel moment tegengevallen.

Jammer dat er een waus met teveel aftershave besloot tegen m'n gezicht aan te gaan hangen, kreeg er helemaal uitslag door. :thumbdown:

Zoals hier bovengenoemd ookal, security was top!
Ben normaal ook een feest roker, maar hier gewoon geen tijd voor gehad door al het dansen. Door het controleren had ik ook niet de behoefte om binnen een peuk op te steken, met de kans dat je 'm na een paar hijsjes alweer uit kon maken. Dus ook nog eens goed voor de gezondheid!

Nog steeds maar een minimaal aantal Hardtraxxers die ik ken, al ben ik er nu door eentje ontmaskerd :P
Hopelijk komen de setjes snel online!

Terugweg heeft wat vertraging opgelopen, omdat Job uiteraard weer kwijt was. :nono: (verder was je heel netjes in de auto hoor)

Tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:00 

Hardtraxx Addict

Michel Lacroix (Tita van TMS) staat op aanwezig op het Fb event van volgend jaar. TMS area confirmed! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:04 

Hardtraxx Elite

Mocht The Magic Show hosten dan ben weer heel de dag in de tweede zaal te vinden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:27 

Hardtraxx Veteran

Jamieee076 schreef:
Terugweg heeft wat vertraging opgelopen, omdat Job uiteraard weer kwijt was. :nono: (verder was je heel netjes in de auto hoor)

Godver ja. Duurde langer dan ik had verwacht. Was wel heel gezellig de terug rit ja! :D
Mooi nog mijn eigen deur in moeten trappen (wat verdacht makkelijk ging) omdat ik mijn sleutels was vergeten. Ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:29 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
O ja, minpunt: ik ben tijdens Black Magic naar de wc gegaan, bleek daarna nog Who I Really Am gedraaid te zijn. :cry:

Dit was precies de reden dat ik amper durfde weg te lopen tijdens de meeste setjes in zaal 2. Veel te bang dat ik zulke platen zou missen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:36 

Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:

Haha geniaal ik heb die vent al meerdere keren gezien op feestjes maar denk ook altijd dat het Vazard is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:36 

Hardtraxx Veteran

Dan zal ik wel net op de allerdrukste momenten in zaal 1 hebben gestaan :P. Rechtsvoor ben ik dan idd niet geweest alleen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:49 

Hardtraxx Veteran

Stihl schreef:
Rickzel schreef:
RTM93 schreef:

Haha geniaal ik heb die vent al meerdere keren gezien op feestjes maar denk ook altijd dat het Vazard is :lol:

Dat is Koen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:49 

Hardtraxx Veteran

Nou, de terugrit naar België verliep ook niet 100% zoals we hadden gehoopt. Heb nog steeds te doen met Grim. :$
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten