VERSLAG!
Plan was binnenkomen bij Activator maar dit ging zoals gewoonlijk niet volgens de planning. Kwamen binnen tegen het einde van AVIO. Parkeren was prima en kaartjes en fouilleren ging ook snel. Misschien met het oog op die pepperspray dingen was de fouillering iets te simpel.
Even munten gehaald wat wel weer snel ging en zodoende Zany. Zany draaide enorm lekker, precies wat ik wou horen om er lekker in te komen. Hij mixte ook lekker snel door. Daarna Thera die een geweldig setje neerzette. Geck-O trok dit daarna prima door. Goed gevarieerde setjes, die van Geck-O voelde soms nog wat random maarja, dat kan je verwachten van Geck-O, niks mis mee.
Vervolgens naar Donkey Rollers en de meeting. Paar mensen gezien/gesproken, maar vooral een beetje de Donkey set gevolgd. Jammer dat het zo plakte linksvoor en dat het geluid daar matig was. Daardoor toch minder van deze set kunnen genieten. Jammer dat de biermeeting niet door ging, maar kan daar niet rouwig om zijn eigenlijk.
Daarna een stukje Digital Punk meegepakt die een beetje melodieus opende maar daarna wel heerlijk draaide, heb zelf niet veel met Co2 en Degos & Re-Done dus die maar geskipt.
Even wat gegeten en vervolgens naar B-Front & HV gegaan. Daar merkte ik dat het midden en linksvoor echt behoorlijk druk was. Veel loopverkeer en het was best krap, kon nooit goed losgaan. Toen maar op de tribune gaan zitten. Vond het setje niet heel speciaal eigenlijk op een paar platen na (waaronder Formula natuurlijk). Klonk gewoon als elk ander B-Front classic setje, Shiverz, Magic, Mysterias, Inner Creativity e.d. heb ik nu wel vaak zat gehoord. Maar de NC platen die HV er op gooide waren wel een plusje.
Toen The R3belz. Ik moest en zou deze zien ondanks de drukte. Die viel soms nog mee maar minstens de helft van de tijd kon je niet goed los gaan. Het setje was top, heerlijke platen gehoord. Hij mag de nieuwere platen imo wel wat thuis laten en de oudere meer draaien. Je zag dat het publiek daar ook meer op los ging. Mooi om te zien dat de beste man er zelf ook enorm van genoot, hij heeft het mixwerk na die jaren iig niet verleerd. Setje was prima doorgemixt. Set van de avond voor mij denk ik door alle platen die ik na zo veel jaar weer hoor.
Daarna Chain Reaction & Luna die echt een topset draaide. Veel platen gehoord die je Crypsis en Luna op soortgelijke podia een stuk minder hoort draaien. Daarna door naar Wavolizer die ook echt subliem draaide. Alleen maar lompe platen. 2x Temptation horen op de avond is ook geen straf. 3e keer Who Wants This viel me wel op, vooral in de zelfde area. Achteraf gezien had ik niet voor de laatste plaat weg moeten gaan want So Many Sacrifices
Al en al een heerlijk feest qua muziek. Het feest zelf had iets meer minpuntjes dan VWAB had in mijn ogen maar goed.
+ Alle setjes die ik gehoord heb
+ Eten en drinken
+ Snelheid overal
+ Dopjes op de flesjes, bis.
+ Goed georganiseerd
+ Gezelligheid alom (vooral in zaal 2 dan)
+ Buitengedeelte
+/- Sfeer in zaal 1. Van tijd tot tijd als je om je heen keek, en ook vanaf de tribune, zag je de zaal goed losgaan en weinig telefoons. Echter als ik in de zaal stond dan was het vooral druk en mensen die overal door moesten lopen en leek het wel tegen te vallen.
- Plakkerige vloer soms
- Warmte in zaal 2
- Geluid aan de zijkanten in zaal 1 en ook in zaal 2 niet overal even goed.