Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 10:50 

Hardtraxx Elite

Ik ben weer op mijn werk, dus even tijd om ook kort iets te typen.

Was mooi.

Set van de dag Thera solo. Mega vet. Veel in zaal 2 gestaan waar nog erg veel onbekend werk voor mij voorbij kwam. Komende dagen dus eens de lijstjes van bijvoorbeeld een D&R en Wavolizer (kwamen kanonnen voorbij) doorspitten. Meeting was ook wel leuk, al kan ik 90% van de namen toch niet meer plaatsen. Niks persoonlijks. Jammer dat het geluid bij Chris One voor mijn gevoel wat zachter stond dan de laatste plaat van Adaro. Neemt niet weg dat die set alsnog erg dik was.

Conclusie: :bomb: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:03 

Hardtraxx Veteran

Ook weer bijgekomen. Wat een bizar vet feest was dit zeg, muzikaal gezien wel de beste ooit! Heeft imo echt alle verwachtingen overtroffen. :worship: Eigenlijk geen enkele slechte set gehoord en tijdens elke set zijn er wel wat onverwachtse platen voorbij gekomen! Muzikale hoogtepunten waren o.a. Go Crazy remix, Cheers remix, Substream remix, Lunatick, LMPSJNK, This Is Not Techno remix, Dillemma, Rock The Party, Bombs Away (tering wat klapte die er op zeg tijdens B-Front & HV :woot: ), Straight To Da Beat, Temptation, Unlocked, Motion, Strike Again 2004, Party People en Helltunnel. Ik zal er vast nog een hele boel zijn vergeten want ik heb eigenlijk geen enkele kut plaat gehoord, haha. Achteraf had ik denk ik liever wel nog het laatste half uurtje bij Wavolizer afgesloten als ik zo z'n TL zie. :$

Verder was het organisatorisch ook weer puik geregeld. Snel binnen, geluid ontzettend goed in zowel zaal 1 als in zaal 2 en dopjes op flesjes. Hulde voor Shockerz en tot volgend jaar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:10 

Hardtraxx Newbie

Wat een heerlijk en leip feest was dit zeg! Waren om 4 uur binnnen en eerst even bij Zany gekeken, maar die viel echt in het niet bij wat Thera liet horen, holy mother of god! Net een half uur binnen en meteen een halve klaplong opgelopen. Verder was het zo baas dat D&R Street Knowledge draaide van Luna & Trilok & Chiren! Godverdomme wat was dat machting mooi! Sowieso was de TC zaal de beste zaal. Geluid fucking dik, vloer was prima met die vloerbedekking erop en bij elk dik nummer zag je die hele zaal snoeien en maaien, dat was echt fucking briljant!

Toen B-Front en HV begonnen ben ik als een gek van de tribune gesprint, want dat kon ik niet missen. Donkey Rollers viel mij wel iets tegen, dat was wel een kleine tegenvaller. Uiteindelijk bij Chris One afgesloten, die draaide ook geen misselijke set, goeiendag zeg!

Heb ook geen minpunten, vond de drukte wel aardig te doen in zaal 1. Als je eenmaal stond, dan had je ook genoeg ruimte om los te gaan. Vond de warmte in zaal 1 ook goed te doen in vergelijking met VWAB.

Nu nog The Machine, The Geminizers en Trilok & Chiren er neer zetten en dan is dit feest echt volledig compleet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:18 

Hardtraxx Veteran

O ja, minpunt: ik ben tijdens Black Magic naar de wc gegaan, bleek daarna nog Who I Really Am gedraaid te zijn. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:18 

Hardtraxx Veteran

Fantastische dag, fantastisch concept. Op een paar verdwaalde platen na (al genoemd) alleen maar vette shit gehoord. Als ik toch 1 set moet uitkiezen die ik het beste vond dan moet ik Degos & Re-Done noemen, ging d'r op daar in dat kleine zaaltje, pfff.

Minpunten:
- Timothy niet gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:25 

Organisator

Iedereen bedankt, wat een ontzettend dik feest was het! Wij en de artiesten hebben ook echt volle bak genoten!

Even een paar puntjes door nemen met jullie:

1. De biermeeting, excuses namens ons dat wij hier niet aanwezig waren.
Wel hebben wij hier een goede reden voor. Neemt niet weg dat we even een berichtje hadden moeten plaatsen hier dat die door omstandigheden niet door kon gaan. Maar wij van Shockerz Events gaan hier wel iets mee doen natuurlijk. Volgende keer weer loyalty tickets voor Hardtraxxers of een biermeeting bij een volgend event?

2. Er zijn inderdaad minder kaarten verkocht dan bij Shockerz in de Maaspoort. (ook 2 zalen) Dus niet minder dan bij VWAB dat zou vreemd zijn met 1 zaal meer er bij. Er was eigenlijk voldoende ruimte alleen sommige mensen gaan met zijn alle een hoek in terwijl bijvoorbeeld ergens anders er grote gaten zijn.

Mochten jullie nog meer vragen hebben horen we het graag! Verder gaat er een volgende editie komen en wij lezen mee hier hoor ;) Mochten jullie meer opties hebben voor de line up dan horen wij ook dat graag.

Oja..en nogmaals 1000 x dank (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:30 

Hardtraxx Veteran

Kan amper lopen van de spierpijn en ik tril ook als een rietje, lichaam aardig toegetakeld volgens mij. Verder is alles al wel gezegd, wat een vet feest was dit. Misschien toch maar weer wat minder zuipen, heb nog wel een aantal gaten in het geheugen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:33 

Hardtraxx Veteran

Niet eens met het feit dat er genoeg ruimte was. Ik was op de drukste momenten constant aan t zoeken naar ruimte maar ik kon die niet vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:36 

Hardtraxx Veteran

Drukte was goed te doen vond ik. Maakte wel echt uit waar je ging staan. Eerst stonden we links in zaal 1, knetter druk. Gingen we naar rechts, mooi de ruimte. Dus tja. Niets mis mee. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:36 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Niet eens met het feit dat er genoeg ruimte was. Ik was op de drukste momenten constant aan t zoeken naar ruimte maar ik kon die niet vinden..

Ow ik had anders telkens wel een plekje waar genoeg ruimte was. Al moet ik wel zeggen dat ik ook niet meer helemaal weet waar ik allemaal ben geweest :lol:

De spierpijn is overigens niet te harden. Vandaag maar lekker zittend lesgeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:40 

Hardtraxx Veteran

Top foto :D ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:42 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Top foto :D ^^

Als iemand zich geroepen voelt om alle gezichten een naam te geven..
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:43 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:

Groot deel van het feest ram vooraan gestaan in zaal 1 en daar was het echt top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:46 

Hardtraxx Elite

Spierpijn is nog heftiger dan gister, howly jantjes. Trouwens nog n +punt waren de bordjes bij de barren waarop stond welke dj er kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:47 

Hardtraxx Veteran

Had ik me een keer voorgenomen naar de meeting te gaan, was er geen bier... Gelukkig betaalde Exterkate zijn taxi terug toen met een broodje beenham. :P

Man, dat ze de sets trouwens maar snel online gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:47 

Hardtraxx Veteran

Wow..echt wow!

Kan mij niet herinneren dat ik zo bek af na een feest ben geweest, viel als een blok in slaap in de bus naar huis.

Mijn favo setjes:
Zany, zijn mixwerk was zo verrassend dat ik even heb gedacht dat het een pre-mix was :huh: Waar ik bij iemand anders las dat dit een nadeel was zag ik het als iets heel positiefs (nee niet altijd strak, wel fris)

Geck-O :yay: De domme fout gemaakt om het laatste half uur van deze set naar de Freqz te gaan...

Luna & Chain Reaction: Echt hele dikke set, precies de platen die ik vet vind en eindelijk Sonic Sabotage live gehoord :love:

Eervolle vermelding: Digital Punk!

- punt: Job is mij een nieuwe enkel verschuldigd, zowel tijdens het munten halen bij Activator (stond achter hem) als tijdens DR (of Digital Punk) weet de beste man vol mijn enkel te raken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:48 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:

Geen 1 moment last gehad van de drukte. Rechtsvoor echt heel de dag ruimte gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:48 

Bierkoning

Shockerz-Events schreef:
Mochten jullie nog meer vragen hebben horen we het graag! Verder gaat er een volgende editie komen en wij lezen mee hier hoor ;) Mochten jullie meer opties hebben voor de line up dan horen wij ook dat graag.

The Machine en Delete pls :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:55 

Hardtraxx Veteran

Sowieso weer Degos & Re-Done, Wavolizer en Thera boeken! Verder zouden The Machine, Kodex, The Geminizers, Titan, Prefix & Density en The Beholder ook niet misstaan! :)

Edit: En Psyched die een normale dj set draait ipv TILLT platen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:57 

Hardtraxx Veteran

TC VS TMS zaaltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:59 

Hardtraxxer

In tegenstelling tot velen hier heb ik de hele dag in zaal 1 gestaan. Had nog een uitstapje willen maken naar Degos & Re-Done, maar na even gezeten te hebben zonder na te denken weer zaal 1 ingelopen :whistle:
Ik kan toch wel zeggen dat dit misschien wel het beste feest is waar ik ooit geweest ben. Ik heb geen set gehoord die écht tegenviel, kan me ook geen slechte platen herinneren. Buiten een enigzins verwarde "Men of steel is toch 2014?" blik die ik mijn vrienden gaf alleen maar platen gehoord die in het thema paste. Vond het wel mooi dat Adaro Her Voice (Hhz remix) er bij pakte als afwisseling, was een verrassing die de zaal ook waardeerde zo te horen.

Sets van de avond waren voor mij Adaro, The R3belz en B-Front & HV. Denk dat Hard Driver mij het minst is bijgebleven. Verder wel gemerkt dat het redelijk druk was overal behalve vooraan. Wij hebben dus ook een groot gedeelte van de dag helemaal vooraan gestaan, geen fan van maar als ik een keer een echte hekzitter uit moet hangen dan gaan we er ook voor.

Ik heb nogsteeds spierpijn en dit was ook de eerste keer dat ik na een feest fysiek gewoon helemaal op was.
Kinderachtig trouwens dat mensen het nodig vonden om het podium op te springen, dat dit 3 keer gebeurde vond ik jammer. Pluspunten voor de beveiliger die een gast gewoon mid-salto bij zn kraag greep, dat ging maar net goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 12:04 

Hardtraxx Veteran

David_ schreef:
Pluspunten voor de beveiliging:

Dat ook nog even benoemen trouwens ja. Beveiliging was heel vriendelijk bij binnenkomst en ook de keren dat ze door de zaal liepen gebeurde dat op een hele nette manier, tenminste niet zo agressief zoals je ze soms wel eens ziet. Ook mensen die in de zaal rookten gewoon netjes vragen of ze de sigaret uit konden doen, bij sommigen gewoon tot 3 keer toe zien gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 12:05 

Hardtraxx Veteran

Vond de beveiliging eigenlijk best wel irritant. Heb ze erg vaak door het publiek zien rondlopen, zeker i.t.t VWAB waar dit totaal niet gebeurde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 12:11 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

- punt: Job is mij een nieuwe enkel verschuldigd, zowel tijdens het munten halen bij Activator (stond achter hem) als tijdens DR (of Digital Punk) weet de beste man vol mijn enkel te raken xd

Sorry! :$ Mijn welgemeende excuses. Mijn enthousiasme en het aantal alcoholische versnaperingen waren op dat moment redelijk op een toppunt.
Krijgt de volgende keer wel een biertje om het goed te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 12:22 

Hardtraxx Elite

Shockerz-Events schreef:
Volgende keer weer loyalty tickets voor Hardtraxxers of een biermeeting bij een volgend event?
¨

Nou. Als ik dan toch mag kiezen. Ik vond die loyalty tickets wel dikke prima eigenlijk.
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten