Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:58 

Artiest

DJ THERA @ ORIGINS :D :D

Therabyte set:
01. Dj Hellraiser - Necromantik (Gatty Remix)
02. Gatty - As It Appeared
03. Sinith Meets Dj Thera - Necessary Evil
04. Gatty - Code
05. Dr Willis & Scott Alert - Go Away (Kamui Remix)
06. Iain Cross - Cold World
07. Dj Thera - Touched
08. Audiofreq - The Other Side
09. Busho - Time (Dj Thera Hardertrance Remix)
10. T.C.C. - Never Get Enough
11. Gatty - Spread The Shadow
12. Tocs - 1 (Scot Project Edit)
13. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
14. Dj Thera - Do You Know Who I Am
15. Nutty T vs Warmduscher - 10 Kleine Bassdrums (Dj Thera Remix)
16. Dj Thera - Acid Company
17. Dj Thera - The Reason (T.C.C. Remix)
18. T.C.C. - Autumn Leaves
19. Stana - Scum (Dj Thera Remix)
20. Dj Thera - Landscapes
21. Joe-E vs Busho - Music Matters (Dj Thera Remix)
22. High Voltage - Bombs Away
23. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
24. Danny V & Mac Storm - Inspirations

My tracks during Dj Thera vs Blackburn:
01. Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day
02. Luna & Dutch Master - The Scene (Hard Edit)
03. Dj Thera - The Battle
04. Dj Thera - The Breaking Point
05. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
06. The Machine - Mosquito
07. Dj Thera & Frequencerz - Incoming
08. Dj Thera vs Catatonic Overload - Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)

Dj Thera solo set:
01. Dj Thera - Doggystyle
02. Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o Two And A Half Kings
03. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
04. Delete - Malpulsebox (Dj Thera Mash Up)
05. Dj Thera vs Geck-o Do The Happy Face
06. Dj Thera - No More Misunderstanding (2012 Mix)
07. Phrantic - Loudness Dj Tool
08. Vazard - Zimmersion
09. Jones & B-Front - Lunatick (Original Mix)
10. Rephex & Abw - Nuclear (Rephex's Radioactive Mix)
11. Matt Restless - And It Goes
12. Main Concern - Pineapple
13. Dj Thera - Stash
14. Deetox - Black Magic
15. Rephex feat. Carnifex - Voice Of Noize
16. Dj Thera & Phrantic - Violence
17. Vazard - Who I Really Am
18. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
19. Afflictive - Breadstick (Dj Thera Slowed It Down Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:02 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
RoyAPO schreef:
De hele zaal viel ook dood bij de set van B-Front & High Voltage terwijl het de hele dag toch wel lekker los ging daar vond ik zelfs.

Meen je niet dit, iedereen stond volle bak mee te bleren, hij hoefde het volume niet eens weg te draaien en je hoorde de hele zaal al ASIIIII roepen en mee schreeuwen met die B-Front melodieen :P Vond hier de sfeer juist enorm goed, dat zag je ook aan de dj's zelf, keken elkaar heletijd zo aan van "poahh vet dit"

Jaa bij de bekende platen wel natuurlijk! Maar bij de onbekendere platen keek ik eens om me heen en zag vrijwel niemand meer los gaan. Des te knapper van een DJ als Thera die dat met onbekende platen volgens mij wel voor elkaar krijgt. Kan het mis hebben doordat ik zelf lekker bezig was maar had het idee dat zaal 2 tijdens die set echt goed los ging

Maarja ik baalde natuurlijk ook wel dat B-Front niet gewoon solo stond. Hoeveel mensen zullen überhaupt die platen kennen die High Voltage draaide? Ik had mooi een uurtje kunnen rusten als ze gesplitst geweest zouden zijn.
B-Front draaide wel de platen eigenlijk die ik gewoon wou horen (Fearless 2012, Lunatick, Neophobia etc). Maar toch heb ik gewoon niet optimaal genoten van die set doordat het b2b met High Voltage was
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:03 

Hardtraxx Elite

Zogoed als heel de dag bij Tharacords Classics gestaan. Was niet echt het plan, maar ik vond de sfeer opperbest en elk setje was goud waard.
Heb even geen inspriatie voor een verslag, dus dan maar +en-punten

pluspunten.
+++Flesjes water met de dop erop.
++ontzettend hoog 'losgaan gehalte'
++Setjes van Geck-O,Thera,Blackburn... en alle mogelijke combinaties.
++Afsluiter van Wafelijzer
+ Parkeerplaatsmeeting , sorry voor de koffer Grim :$

minpunten
eigenlijk geen, tja de biermeeting misschien maar dat is maar een detail
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:15 

Kraak... Piep...

rakkietakkie schreef:
Och och... klagen omdat er geen gratis biertje was.
Misschien kan er iemand t-shirts regelen? Als goedmakertje

Moet jij niet klagen over dat je uberhaupt iets krijgt?

Topfeest op alle gebieden. Wavolizer, Thera en The R3belz setjes van de avond. Biermeeting is niet heel netjes dat het niet is nagekomen maar goed het was dan ook maar een leukigheidje in eerste instantie, een biertje bomt niet. Ik ga de organisatie daar, over het hele feest gezien, niet op afrekenen.

Een serieus minpuntje was dat het in de hoofdzaal voor mijn gevoel veel drukker was dan bij VWAB. Had vaak weinig ruimte en veel mensen die door je heen lopen en je kon ook niet echt aan de zijkanten staan omdat de vloer daar enorm plakkerig was en het geluid was daar al best slecht.

Nu m'n gewrichten weer recht leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:20 

Bierkoning

Pino_GPF4life schreef:

Geck-O en Psyched hebben deze ook gedraait. Drie keer gehoord gisteren maar kon me niet schelen. Kom je niet vaak meer tegen, elke keer de tent afbreken alsof het de laatste plaat was die gedraait werd :p Wat was dit mooi!!

Oh dat is best wel slecht dan haha, maar voor mij een gelukje. Hoe waren de sets van DP & Psyched? Eigenlijk geen van beide gehoord terwijl ik vooraf juist zin had in wat TiLLT platen xd Dark Symphony hoorde ik gelukkig alsnog en Blue Horizon heb ik nog wel ff meegepakt :loving:

En wat heeft Chris One zoal gedraaid dan? Ik lees net Wolf Amongst Dogs maar als je gaat klagen over Men Of Steel is dit eigenlijk hetzelfde.

Oja herinner me Protect & Serve en Widowmaker ook weer nu :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:28 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
RomanAnthony schreef:
Ben benieuwd hoe Job zich vandaag voelt

:lol:

Zo. Niet best nee :lol:
Redelijk te vroeg gepiekt. Toch wel wat stukken kwijt geraakt gisteren.
Maar wat een machtig mooi feest was dit. Gaat zeker in mijn top 3 allertijden.
We waren rond half 3 binnen. Wel de dikste platen van activator gemist helaas. Toen avio live. Dat was al de eerste gruwelijk dikke set. Iemand die weet welke plaat ze draaide met die ziek lompe gated kick?
Toen naar zaal 2 gegaan en daar eigenlijk niet weg gekomen.
Ziekste set van die dag was wel de solo set van Thera. Wat een lompe platen werden er allemaal gedraaid zeg.
Ook de set van geck-O en wavolizer waren echt heel gruwelijk. Toch gaan afsluite bij Chris One. Dat was ook echt niet normaal. Echt heel veel onbekende platen gehoord die heel vet waren. Benieuwd naar alle tracklists van de dj's
Ook weer veel nieuwe mensen leren kennen. Ook veel slappe klets verkocht die dag man man man. Volgende keer laat ik de baco'tjes staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:28 

Hardtraxx Elite

Wat een feest. Grandioze sfeer en muzikaal gezien één van de betere feesten waar ik ben geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:30 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
waren de sets van DP & Psyched?

DP was heel baas. Openen met Blue Horizon en platen als Creatures of The Night, Hardstyle Matters (!!!), Machine Master, Gold, Spectral, Rock The Party, nog wel wat gave DP/Tilt plaatjes die ik vergeten ben. Psyched verder niet geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:33 

Bierkoning

Ah nice, maarja geen spijt dat ik naar CO2 was, godverdomme wat was dat lekker live. Environment Remix ook eindelijk gehoord :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:41 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
En wat heeft Chris One zoal gedraaid dan? Ik lees net Wolf Amongst Dogs maar als je gaat klagen over Men Of Steel is dit eigenlijk hetzelfde

Klopt, Wolf Amongst Dogs en Advocating Violence uit 2014. Kon me op dat moment eigenlijk niet schelen. Wel een verschil met Men Of Steel is dat je die platen niet van 2014 tot 2017 op elk feest gehoord hebt. Maar wel jammer dat je dan Killshot of je Theracords plaatjes laat liggen.

Verder draaide hij The Forsaken Lands, Bitcrusher Remix, Different Kind Of Therapy, Don't Fall Asleep, Psycho
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:43 

Hardtraxx Veteran

Men Of Steel kan echt niet nee :lol:. Vond Hollow dan bijvoorbeeld wel weer leuk om te horen toen ik langs liep
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:43 

Artiest

Man man man wat vet :drool: :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:47 

Hardtraxx Elite

haha, dat ziet er wel gruwelijk uit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:48 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Pommer schreef:
En wat heeft Chris One zoal gedraaid dan? Ik lees net Wolf Amongst Dogs maar als je gaat klagen over Men Of Steel is dit eigenlijk hetzelfde

Klopt, Wolf Amongst Dogs en Advocating Violence uit 2014. Kon me op dat moment eigenlijk niet schelen. Wel een verschil met Men Of Steel is dat je die platen niet van 2014 tot 2017 op elk feest gehoord hebt. Maar wel jammer dat je dan Killshot of je Theracords plaatjes laat liggen.

Verder draaide hij The Forsaken Lands, Bitcrusher Remix, Different Kind Of Therapy, Don't Fall Asleep, Psycho

Recruit & The Virus Spread. Was echt een gruwelijke set van Chris One. Ik was echt kapot, maar kon nog energie uit m’n kleine teen halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:51 

Hardtraxxer

DjThera schreef:
DJ THERA @ ORIGINS :D
19. Afflictive - Breadstick (Dj Thera Slowed It Down Mix)

Dat ik deze nog een x live mee heb mogen maken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 15:09 

Hardtraxxer

Oh ja, wat mij ook vaak opvalt: de theracords artiesten die zich altijd onder het publiek begeven. Vind dat persoonlijk altijd mooi, heel betrokken ook. In tegenstelling tot de ‘grotere’ namen, die je op een gegeven moment boven op de toen nog dichte tribune op het publiek neer zag kijken. Pieter en Rik, maar ook wavolizer lang in het publiek zien staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 15:13 

Hardtraxx Veteran

Mocambo schreef:
Oh ja, wat mij ook vaak opvalt: de theracords artiesten die zich altijd onder het publiek begeven. Vind dat persoonlijk altijd mooi, heel betrokken ook. In tegenstelling tot de ‘grotere’ namen, die je op een gegeven moment boven op de toen nog dichte tribune op het publiek neer zag kijken. Pieter en Rik, maar ook wavolizer lang in het publiek zien staan.

Nou Alpha2 ook hoor :lol:. Laat ik daar maar niet teveel woorden aan vuil maken wat daar gisteren allemaal is gebeurd

Verder volledig eens ja! Voor spoontech geldt hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 15:23 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Mocambo schreef:

Nou Alpha2 ook hoor :lol:. Laat ik daar maar niet teveel woorden aan vuil maken wat daar gisteren allemaal is gebeurd

Verder volledig eens ja! Voor spoontech geldt hetzelfde

Wat hadden die 2 uitgespookt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 15:25 

Hardtraxx Veteran

Dit was geniaal. Met name de sfeer in zaal 2. :worship: Veel tracks gehoord die ik nog nooit live had meegemaakt ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 15:27 

Hardtraxx Veteran

Oh die waren gewoon lekker bezopen :lol:. Viel allemaal wel mee opzich maar ga niet In de details treden hier op een openbaar forum. DJ’s zijn ook gewoon mensen :P

Waar kan ik Malpulsebox eigenlijk vinden uit de set van Thera?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 15:31 

Hardtraxx Beheerder

Erg genoten gisteren :thumbsup:
Hele toffe setjes gehoord en veel bekenden gezien.

Pluspunten:
- Erg leuke setjes, vooral The R3belz vond ik helemaal geweldig en deed neit onder van de verwachtingen.
- Goed eten (broodje saté, beenham, etc).
- Snelle service bij de bar, echt top.
- Snelle doorstroming tussen de twee zalen.
- Veel bekenden gesproken, wat altijd tof is.

Minpuntjes (kleine):
- Warmte in de tweede zaal, echt niet te doen na 7 uur.
- Geluid, veel bass overkill in de grote zaal en vooral erg naar 1 punt gericht, als je ook maar een beetje aan de zijkant stond klonk het gelijk niet meer (zal je toch houden met zo'n doos als een sporthal).
- De gladde/plakkende vloer. In de tweede zaal zat er een laag overheen waardoor dit veel minder was, dit had ik ook best in de grote zaal gezien (mits dat mogelijk zou zijn natuurlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 15:50 

Hardtraxx Veteran

Ik wou oprecht wat setjes gaan kijken in area 1, maar ik ben iedere keer snel teruggegaan naar de tweede zaal. Het geluid stond in zaal 1 niet goed/stil en het was er iets te druk naar mijn mening. Alleen AVIO, Zany en B-Front & HV meegemaakt. Als ik één minpunt mag geven was het het aanschuiven voor naar de wc's te gaan. Ik heb 2x 5-10 minuten verloren omdat ik niet binnen mocht. Ofwel heb ik net pech gehad dat ze net op die momenten die wc's gingen kuisen. Ben overigens helemaal gesloopt. Ik kan niks meer doen vandaag en morgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 15:59 

Hardtraxx Addict

Citaat:
- De gladde/plakkende vloer. In de tweede zaal zat er een laag overheen waardoor dit veel minder was, dit had ik ook best in de grote zaal gezien (mits dat mogelijk zou zijn natuurlijk).

Minder? Ik vond zaal2 juist veel meer aanvoelen alsof de vloer gemaakt was van lijm!

Mocambo schreef:

Vind dit zelf ook zeer prettig. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 17:10 

Hardtraxx Veteran

Rechter dijbeen spier heb ik een scheurtje in :oh:

Mijn rug is ook zwaar naar de getver. Na wat gebroken slaap uren (om de 2uur wakker) zo maar eens werken tot 23:00.
Voldaan, dat dan weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 17:27 

Hardtraxxer

(L) aan de dame die gsm bij lost & found heeft binne gebracht bij het begin van B-Front&HV !!
wie opent nu ook met bombs away... ( en afsluiten met Formula ) :love: :love: :love: :love:

alsook nog +'je voor Freq met DJ Revolution & Adaro met een gevarieerd setje ( Paar surprises , als ik het nog goed herinner : Geal - losing my feeling (the beholder & balistic mix) , Zany - Inflator , nog wel paar die ik vergeet )
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten