Heerlijk feestje gehad, en dan met name door zaal 2, echt non stop staan genieten/losgaan daar. Zaal 1 vond ik toch een vrij tam sfeertje en misschien kwam het doordat ik sinds jaren weer eens oordoppen in had, maar ik vond het geluid ook een stuk minder t.o.v. zaal 2.
Sets vd dag waren Thera (eindelijk Zimmersion gehoord

), Catatonic Overload, B-Front & HV (Formula

) en Degos & Re-Done. Vooral tijdens D&R echt als een malle lopen maaien rechtsmidden/achter met voor mij allemaal onbekenden, blijft toch mooi altijd. Hoopte eigenlijk dat ze nog wat Crypsis plaatjes erbij zouden pakken, die heb ik persoonlijk toch een beetje gemist gister. Maar gelukkig draaiden ze wel Unlocked. En Wavolizer die Who Wants This draaide, god die plaat blijft maar gaan
Verder vond ik eigenlijk voor het eerst in m'n leven Donkey Rollers licht tegenvallen. Weer dezelfde set als altijd en dan ook nog een paar van die kut edits ertussen. Enige 'verrassing' was LMPSJNK maar die had ik even daarvoor ook al bij Geck-o gehoord. Fusion Of Sound blijft wel een epische live plaat, daarmee krijg je de zaal wel mee.
Overigens vond ik The Rebelz een iets te grote stap terug. Vette platen (Temptation

), maar van Formula terugschakelen naar Music To Us vond ik op dat moment niet zo chill, had beter voor of na Zany gepast ofzo. Wat draaide hij het laatste half uur? Was toen al naar D&R.
Al met al een topfeest gehad, met name dus door zaal 2. Dus organisatie: vooral houden aub en wat mij betreft gewoon weer door Theracords. Dan nog The Machine erbij boeken en het feest is helemaal compleet

Trouwens ook een hele berg HT'ers ontmoet/gesproken en eigenlijk allemaal per toeval. Was gezellig allen!