Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 110  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 12:31 

Hardtraxxer

Geck-o & Chris One voor mij de mannen van de avond. Wat een geweld dat laatste half uur op de main. Weet iemand hoe die laatste plaat heette waar Chris One mee afsloot? :love:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 12:32 

Hardtraxx Veteran

The Ace of Bass schreef:
Nuracore schreef:
Op de stream leek hij te genieten. Hopelijk blijft hij nu draaien gezien het feit is dat hij gestopt was met draaien omdat hij het achter de tafels niets aan vond.

Wil hem nog eens live meemaken

naja echt heel erg comfy stond hij volgens mij ook niet haha. xd

4 jaar na zijn laatste optreden :P zenuwen ?? Geen idee maar bij pattern 2 was het echt wel genieten.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 12:35 

Hardtraxx Veteran

Wat een feest!!

Voel me wel echt teringberoerd nu en moet nu werken oke doei.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 12:45 

Hardtraxxer

Forthehardest schreef:
Geck-o & Chris One voor mij de mannen van de avond. Wat een geweld dat laatste half uur op de main. Weet iemand hoe die laatste plaat heette waar Chris One mee afsloot? :love:

Miss Kitty vs DJ Mystery - Hell Tunnel :worship:

Degos & Re-Done en Project Exile voor mij sets van de dag. Vooral bij Project Exile veel onverwachte tracks gehoord, eindelijk Southstylers - Decibel Anthem een keer live mogen horen :loving: Eigenlijk geen enkele slechte set gehoord.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 12:47 

Hardtraxxer

Wat een feest was dit :worship:

Geen slecht setje gehoord (Behalve dat Frequencerz die met Men of Steel aan kwamen zetten), maar de hoogtepunten voor mij waren Thera, B-Front & High Voltage, The R3belz en Chris One. Eindelijk Wolf Amongst Dogs live kunnen horen :drool:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 12:59 

Hardtraxx Newbie

Hoe dik was deze dag?! Heb er gewoon geen woorden voor.. Al die setjes waren geweldig!!

Thera zijn tracklist.. Ik kon echt niet meer. Zimmersion, Originele Lunatick, This is Who I really Am, And it goes, Do The Happy Face, Welcome, Stash, Nuclear, Pineapple, Black Magic... En dan ook nog eens die mash up van Malfunction, Pulse & Stompbox ! Volgende keer standje zuurstof verplicht in de zaal aub! :p

Maar ook bij alle andere sets pareltjes gehoord ( Environment Delete Remix, Who wants this, Forsaken, Connected, The Chief, Symho...) Ik kan echt geen enkele slechte set opnoemen, eentje eruit pikken zou zonde zijn voor de anderen. Was gewoon puur genieten van de eerste tot de laatste moment.

Zonde dat ik bij DNR een half uur ben moeten gaan rusten maar ik zat er echt even doorheen. Daarna bij Wavolizer wel nog twee keer zo hard staan maaien :p

80% dus ook in zaal 2 gestaan, de sfeer was ongekend. Was net ietsje te warm maar kon me niks schelen! Echt leuk om te zien hoe iedereen kneiterhard los ging. En dat geluid, zo hard en zuiver. Een dikke pluim voor de organisatie! ( al had op sommige momenten een of twee mensen extra bij de bar in zaal twee gemogen).

In ieder geval ik kijk al uit naar de volgende editie!!

Minpuntje: De Beatzbuzz draaide geen muziek op het einde dus dan maar bij de auto afgesloten met Helicaze, Grimm en hun vrienden op Kendal Duck. Zonder GPF was het feest natuurlijk niet compleet en de grootste kutboel ooit!!! ... FUCK ! !
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:08 

Hardtraxx Veteran

Echt helemaal gesloopt, maar wat een feest :surrender:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:09 

Bierkoning

Heerlijk feestje gehad, en dan met name door zaal 2, echt non stop staan genieten/losgaan daar. Zaal 1 vond ik toch een vrij tam sfeertje en misschien kwam het doordat ik sinds jaren weer eens oordoppen in had, maar ik vond het geluid ook een stuk minder t.o.v. zaal 2.

Sets vd dag waren Thera (eindelijk Zimmersion gehoord :loving: ), Catatonic Overload, B-Front & HV (Formula :worship: ) en Degos & Re-Done. Vooral tijdens D&R echt als een malle lopen maaien rechtsmidden/achter met voor mij allemaal onbekenden, blijft toch mooi altijd. Hoopte eigenlijk dat ze nog wat Crypsis plaatjes erbij zouden pakken, die heb ik persoonlijk toch een beetje gemist gister. Maar gelukkig draaiden ze wel Unlocked. En Wavolizer die Who Wants This draaide, god die plaat blijft maar gaan :loving:

Verder vond ik eigenlijk voor het eerst in m'n leven Donkey Rollers licht tegenvallen. Weer dezelfde set als altijd en dan ook nog een paar van die kut edits ertussen. Enige 'verrassing' was LMPSJNK maar die had ik even daarvoor ook al bij Geck-o gehoord. Fusion Of Sound blijft wel een epische live plaat, daarmee krijg je de zaal wel mee.

Overigens vond ik The Rebelz een iets te grote stap terug. Vette platen (Temptation :love: ), maar van Formula terugschakelen naar Music To Us vond ik op dat moment niet zo chill, had beter voor of na Zany gepast ofzo. Wat draaide hij het laatste half uur? Was toen al naar D&R.

Al met al een topfeest gehad, met name dus door zaal 2. Dus organisatie: vooral houden aub en wat mij betreft gewoon weer door Theracords. Dan nog The Machine erbij boeken en het feest is helemaal compleet :whistle:

Trouwens ook een hele berg HT'ers ontmoet/gesproken en eigenlijk allemaal per toeval. Was gezellig allen!
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:12 

Hardtraxx Newbie

[quote= En Wavolizer die Who Wants This draaide, god die plaat blijft maar gaan :loving: [/quote]

Geck-O en Psyched hebben deze ook gedraait. Drie keer gehoord gisteren maar kon me niet schelen. Kom je niet vaak meer tegen, elke keer de tent afbreken alsof het de laatste plaat was die gedraait werd :p Wat was dit mooi!!
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:13 

Hardtraxx Newbie

Geck-O en Psyched hebben deze ook gedraait. Drie keer gehoord gisteren maar kon me niet schelen. Kom je niet vaak meer tegen, elke keer de tent afbreken alsof het de laatste plaat was die gedraait werd :p Wat was dit mooi!![/quote]

Edit: Ik ben duidelijk nog niet hersteld na dit feest. Excuus voor het dit staaltje onkunde.. xd
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:18 

Hardtraxx Addict

Wat een ongelooflijk dik feest. Een van de beste waar ik ben geweest in bijna 10 jaar feestgeschiedenis. Loop nog steeds met een glimlach op m'n bakkes :D

We waren relatief laat binnen (16:30), maar wat klapte het er in de TC area op zeg. Mijn hemel.
Eigenlijk de hele dag beetje tussen beide area's gependeld met uitstapjes naar de tribune en eetruimte om bij te komen. Broodje beenham (mocht iets langer garen) en pulled pork waren uitstekend voer.

Het meest vette moment vond ik toch wel de opening van B-front & High Voltage (Hasiiiiiiiiii) :worship:
Verder bijna alleen maar gruwelijk dikke sets gehoord met Psyched, Thera en Degos & Re-done als uitschieters wegens de originaliteit. De sfeer was echt ongekend bij de TC area.

Organisatorisch zat het allemaal uitstekend in elkaar. Barren waren super vlot, vriendelijk personeel (grietjes :loving: ), geluid was uitstekend, gezellig publiek, show was top. In zaal twee was het wel iets te warm. Ook chill om pas twee uur voor vertrek de wc's voorin de zaal te ontdekken :lol: De OV verbinding was trouwens ook top. Helaas wel door het anders niet halen van de trein om 23:15 weggegaan.

Verder met best veel mensen staan praten (Pommer :) ), geen idee of er verder nog lui van hier tussen zaten. Met mijn 2.03 meter ben ik behoorlijk opvallend :P Bij Degos & Re-done heb ik een heel tijd linksvoor gestaan. Bij de main voornamelijk rechts(voor).

Oja. RIP. Ik heb The 4th Kind gemist.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:19 

Hardtraxxer

Degos & Re-Done :loving:

Miss later vandaag een wat uitgebreider verhaaltje typen.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:22 

Hardtraxx Crew

Degos & Re-Done set van de dag. Wat was dat gaaf :loving:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:29 

Hardtraxx Veteran

Volgende mij draaide Adaro trouwens ook Satana of niet? Zou wel goed hard zijn gegaan in die zaal :lol:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:37 

Hardtraxx Veteran

Wat een prachtig feest! Eigenlijk alleen maar goede platen gehoord, alleen maar een grote lach op m'n gezicht gehad en op feestjes als dit herinner ik mij weer waarom ik zo erg van deze muziek houd!

Props naar de organisatie die alles super goed geregeld heeft! Geluid was dik, aankleding was prima en al die schermen die aankondigingen maakten van de artiesten die na de draaiende artiest komen was super handig!

Ik ben eigenlijk alleen maar in zaal 2 geweest, en het geluid was hier echt perfect afgesteld! Mede hierdoor beleef je de muziek natuurlijk zoals je het wilt beleven wat ik niet had verwacht in zo'n sportzaal (nogmaals props!). Mijn uitstapje naar zaal 1 voor Donkey Rollers viel achteraf toch wat tegen, had hier wel wat meer van verwacht (andere platenkeuze).

Alle setjes in de Theracords area waren geniaal (ik kwam pas binnen bij Geck-o), alleen Degos & Re-Done waren toch op 1 of andere manier wat voorspelbaar. Was verder niet zo heel erg, want ook die voorspelbare platen die zei draaiden (los van hun eigen) waren natuurlijk super dik (bijv. Bring It Down, Octavius Augustus, Unlocked, Mash-up).

Ook props voor Geck-o om Zatox & The Prophet - Spin Me Up te draaien, geniaal! :worship:

Ik hoop dat de organisatie dit concept doorzet, ik ben er in ieder geval weer lachend bij de volgende keer :loving:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:38 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Volgende mij draaide Adaro trouwens ook Satana of niet? Zou wel goed hard zijn gegaan in die zaal :lol:

Sloot ie mee af inderdaad. Ook Activator draaide hem.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:41 

Hardtraxx Veteran

Pommer
schreef:
Wat draaide hij het laatste half uur? Was toen al naar D&R.

Pfoehh, Pattern 1, Pattern 2 (afsluit track) Shade, bionicle, bionicle reactivated en ik ben er een par vergeten :P

Adaro is echt een eindbaas voor een concept als dit. Sasha F - New System (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:43 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:

Jup! Wat een heerlijke set zette hij weg zeg (L).
In tegenstelling tot iedereen hier heb ik het helaas niet ervaren als het feest van de eeuw. Op voorhand dacht ik wel dat dit hem ging worden. Maar ik vond het tot en met the R3belz vaak echt veel te druk. Daardoor kon ik niet lekker bewegen en kwam ik er maar slecht in. Had ook het idee dat hierdoor de sfeer wat aan de tamme kant bleef.
Wel enorm veel superdikke sets gehoord, en toch als nog wel een serieus topfeest. Hopen dat ze volgende x iets minder kaarten verkopen.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:46 

Hardtraxxer

Wat een vet feest. Set van de dag was voor Thera. Legde op een gegeven moment de ene klapper na de andere erop. Zomerdienst helaas wel gemist, was toen naar wc.. Lunatick ook, maar die pakten bob en HV ook nog :loving:
Oh ja, echt dikke props voor de organisatie om the r3belz weten te scoren. Wat was dat vet! Hopelijk gaat hij weer vaker geboekt worden. Hij leek er zelf in ieder geval goed van te genieten, ondanks de zenuwen.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:50 

Hardtraxx Elite

De drukte lag er denk ik meer aan, aan de verspreiding van de mensen tussen de zalen, zaal 2 was op de meeste momenten goed te doen.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:50 

Hardtraxx Addict

Edit: Dat dus^

Crippled schreef:
Wel enorm veel superdikke sets gehoord, en toch als nog wel een serieus topfeest. Hopen dat ze volgende x iets minder kaarten verkopen.

Een meisje vertelde me dat ze al minder kaarten in de verkoop hadden gedaan dan VWAB. Denk ook wel dat het aan de zaalindeling/ timetable ligt. Op sommige momenten was het bij TC namelijk best rustig en dat al dat volk moet toch een kant op (lees: gaat naar zaal 1)
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:51 

Hardtraxx Addict

Leuk feest gehad. Wel veel te lange busreis heen. Geopend met beetje rondjes tussen Therabyte en Activator. Allebei gruwelijk vet. Daarna flink genoten van AVIO in zaal1 en Geck-o, Blackburn, Thera & onderlinge b2b's. Vervolgens even gaan pauzeren op de tribune, waar ik flink over de zeik raakte omdat mijn telefoon er gestolen is (meest waarschijnlijk) of kwijtgeraakt is (minst waarschijnlijk). Dat drukte wel nogal mijn humeur, maar desondanks lekkere setjes gehoord de rest van de avond.

Wel een minpuntje voor de drukte.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:54 

Hardtraxx Veteran

Geweldig mooi feest gehad! Sws tot 19:30. Wat heb ik genoten van de solo sets van Thera en Geck-O. Die drive in de set van Thera was echt ongekend. Zat ook lekker veel variatie in die set, top! Zany draaide ook een lekker setje, prima op vermaakt.

19:00 was de biermeeting dan eindelijk, helaas zonder gratis bier maar dat mocht de pret niet drukken. Goeie opkomst van denk ik zo’n 40-50 man in het begin. Was gezellig :thumbsup:

Na de biermeeting vond ik het voor mezelf alleen beetje gaan tegenvallen. Digital Punk draaide nog wel een leuk setje. B-Front & High Voltage opzich ook wel maar ik kon die drukte in de zaal niet zo goed handelen. Ik vond het wel erg druk met momenten. Ben ik niet meer gewend de laatste tijd dat het zo druk is op een feest, zelfs helemaal voorin. De hele zaal viel ook dood bij de set van B-Front & High Voltage terwijl het de hele dag toch wel lekker los ging daar vond ik zelfs. The R3belz was leuk voor een half uurtje, daarna had ik het wel weer gezien eigenlijk. Degos & Re-Done bleek toch niet helemaal mijn ding te zijn. Het is wel lekker beuken maar de platen deden niet echt wat met mij. Daarna toch nog maar naar de Minus Is More Showcase gegaan en die vond ik wel erg dik zeg! Ze draaiden precies de juiste platen naar mijn mening, vooral van Radical (Darkness Is Calling, Accumulated Filth, The Black Demon, Unlike Others). Blij dat ik de keuze had gemaakt om daar heen te gaan. Helaas laatste uurtje Wavolizer moeten missen want vond het begin zeker wel vet!

Al met al, uitstekend vermaakt tot 19:30/20:30, daarna werd het over het algemeen wat minder door smaak kwesties of de drukte in de zaal. Volgende keer ben ik er weer bij!
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:55 

Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
Leuk feest gehad. Wel veel te lange busreis heen. Geopend met beetje rondjes tussen Therabyte en Activator. Allebei gruwelijk vet. Daarna flink genoten van AVIO in zaal1 en Geck-o, Blackburn, Thera & onderlinge b2b's. Vervolgens even gaan pauzeren op de tribune, waar ik flink over de zeik raakte omdat mijn telefoon er gestolen is (meest waarschijnlijk) of kwijtgeraakt is (minst waarschijnlijk). Dat drukte wel nogal mijn humeur, maar desondanks lekkere setjes gehoord de rest van de avond.

Wel een minpuntje voor de drukte.

Ai, klote van je telefoon joh! Apparaatbeheer van Google er op los gooien om hem te vinden of te blokkeren misschien?
Bericht Geplaatst op 25 feb 2018 13:58 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
De hele zaal viel ook dood bij de set van B-Front & High Voltage terwijl het de hele dag toch wel lekker los ging daar vond ik zelfs.

Meen je niet dit, iedereen stond volle bak mee te bleren, hij hoefde het volume niet eens weg te draaien en je hoorde de hele zaal al ASIIIII roepen en mee schreeuwen met die B-Front melodieen :P Vond hier de sfeer juist enorm goed, dat zag je ook aan de dj's zelf, keken elkaar heletijd zo aan van "poahh vet dit"
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten