Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 17:28 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Genoeg tuig tegen het lijf gelopen tussendoor

Hey :mad:

Geen zin om een heel uitgebreid verslag te typen. Denk dat het meeste ook al wel gezegd is. Veel nieuwe hardtraxxers leren kennen. Altijd fijn om een beeld te hebben van de namen hier op het forum. Absolute baas van de dag was wel DJ Thera. Zo vroeg op de dag al zo een set. :surrender: (bedoel dan zijn 2e solo set) Even wat plus en minpunten.

+++ DJ Thera solo set :surrender:
++ Eindelijk Bombs Away live gehoord :loving: Ja Ruben, het is gelukt. xd
++ Sfeer in de Theracords Area
+ Altijd vragen voor de originele Lunatick en nu hoor je hem 2x op een dag.
+ Broodjes Beenham & Pulled Pork
+/- Biermeeting waar helaas geen gratis bier werd gegeven. Blijkbaar niet gecommuniceerd naar de mensen achter de bar. Maar laten we niet vergeten dat we de tickets met een flinke korting konden krijgen.
- Op sommige momenten best wel druk in zaal 1. Ook best veel lopende mensen. Is me daar helaas nooit gelukt om eens echt goed los te gaan.

Om alvast mee te denken met de organisatie voor volgend jaar. Om niet hetzelfde feestje opnieuw te geven met een vergelijkbare line-up zou er eventueel gedacht kunnen worden aan de huidige opkomende raw dj's die al oude platen in hun sets verwerken. Denk hierbij aan bijv. Clockartz, Prefix & Density enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 17:31 

Hardtraxxer

Wat een bizar vet feest! Op Zany, Frequencers, het einde van Adaro en Chris One na ben ik alleen in zaal 2 geweest voornamelijk vooraan in het midden. Wat werd hier gruwelijk hard gedraaid zeg! Thera draaide zoals eerder al beschreven een meesterlijke set. Het meest keek uit naar Psyched en Degos & Re-Done, deze 2 setjes waren ook voor mij de beste sets van de dag. Toen Degos & Re-Done Dutch Master - Motion erop gooide, heb ik mezelf volgens mij in een lichte hernia gestampt.

Helaas maar een klein stukje Wavolizer gezien, want ik ging toch voor het einde nog even naar mijn groep in zaal 1. Wavolizer draaide echt fantastisch, ik heb nog aan hem gevraagd of hij Bombs Away en Sympho wilde draaien, en dat vond hij een goed idee, heeft ie dit gedaan?

Psyched was geniaal, die Solutio & The I's platen waren ook super lekker op dit geluidsysteem. En wat een geluid in zaal 2, niet normaal meer, zelden heb ik kicks zo lekker door horen komen. Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken, het was super warm maar de muziek maakte alles goed. Ik vond The R3belz ietwat tegenvallen, maar dit komt omdat ik toen net van Degos & Re-Done afkwam, daarna toch weer snel terug gegaan naar zaal 2.

Hulde voor de organisatie!
Volgend jaar zou ik het leuk vinden als Titan, Prefix & Density, Phuture Noize Delete en The Machine Live erbij zijn. Ik kan nu al niet wachten! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 17:36 

Hardtraxx Veteran

Het is maar goed dat ik niet gefilmd ben gister, anders hadden ze me nu in een inrichting voor bezeten mensen gezet. Maar maar maar wat heb ik toch een spierpijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 17:40 

Hardtraxx Addict

Vergeet The Geminizers niet voor een volgende editie. Die gasten hebben altijd onwijs dikke lijsten neergezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 17:41 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Het is maar goed dat ik niet gefilmd ben gister, anders hadden ze me nu in een inrichting voor bezeten mensen gezet. Maar maar maar wat heb ik toch een spierpijn.

Ik denk dat ze dan een nieuw gebouw hadden kunnen neerzetten waar we met zijn allen heen kunnen gaan. Zou wel gezellig zijn overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 17:42 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:

Stefan waar zat je nou bij de parkeermeeting? Ik weet zeker dat ik je heb zien binnenrijden rond half 2. :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 17:45 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
stefan_helmond schreef:

Ik denk dat ze dan een nieuw gebouw hadden kunnen neerzetten waar we met zijn allen heen kunnen gaan. Zou wel gezellig zijn overigens.

Samen aan de ketting (L)

Helicaze schreef:
stefan_helmond schreef:

Stefan waar zat je nou bij de parkeermeeting? Ik weet zeker dat ik je heb zien binnenrijden rond half 2. :x :lol:

Mijn maat was beetje aan de late kant, waren er pas rond 14:10 helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 17:50 

Hardtraxx Veteran

alexxie schreef:
Helaas maar een klein stukje Wavolizer gezien, want ik ging toch voor het einde nog even naar mijn groep in zaal 1. Wavolizer draaide echt fantastisch, ik heb nog aan hem gevraagd of hij Bombs Away en Sympho wilde draaien, en dat vond hij een goed idee, heeft ie dit gedaan?

Yes.

Alle setjes voldeden aan mijn verwachtingen, alleen The R3belz viel wat tegen voor mij, kwam vooral door de drukte op dat moment denk. Wel veel spijt dat ik Thera heb gemist als ik het zo zie, tering :drool: . Verder enige kleine minpunten waren de plakkende vloer op veel plaatsen en de overkill aan bass in zaal 1. Geluid in zaal 2 was subliem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 18:11 

Hardtraxx Veteran

Wat een dag. Als een van de eersten binnen met de groep zodat we alle vette platen bij Activator gelukkig mee konden maken! Wat een binnenkomer zeg, platen als From Dancefloor to Dancefloor, Domination, Equensu Ocha en Pupils blijven zo vet.
Toen naar zaal twee gegaan en nog een stukje Thera meegepikt (X2X remix en Bombs Away is leuk binnenkomen :drool: ). Blackburn en Geck-E draaiden wat vette hardtrance, dacht van tevoren wel een groot gedeelte van de platen te kennen maar ik kwam bedrogen uit :P Wel een fijne set verder, weer eens wat anders.
Toen terug gegaan voor Zany, hij draaide wel een leuke set. Hulde voor Cheers Remix en Widowmaker (L)
Daarna weer terug naar zaal 2 voor Thera z'n solo set. Dit was een van de dikste sets van het feest voor mij. Eindelijk Substream remix live mogen horen en verder platen als Nuclear, Pineapple, Black Magic, Violence en zijn mash-up van Malfunction/Pulse/Stompbox, geweldig gewoon. Kwam ook allemaal goed door, het geluid in zaal 2 was een stuk beter dan in zaal 1 vond ik. Na deze set even gauw tijd gemaakt voor een broodje saté, die blijven goddelijk!
Omdat het in zaal 1 nogal druk was en er soms een overkill aan bass was toch maar besloten om in de tweede zaal te blijven. Geck-o draaide hier ook een dikke set met platen als LMPSJNK, How Low Can You Go, Jazeker (Johnny Quail Mix), Self Esteem Fund (Geck-o Remix) en Smasher (Delete remix). Het was hier gelukkig wat rustiger dan tijdens Thera, wat scheelde in zowel hitte als ruimte om los te gaan :)
Later terug in zaal 1 vielen Donkey Rollers wat tegen. Ze draaiden wat edits van bestaande platen (imo nergens voor nodig) en sloten af met een of andere gare hardcore edit. Wel props voor Voice of Conscience en LMPSJNK. Even de biermeeting gecheckt, maar ik zag al gauw dat het een verloren zaak was :P Het geluid was daar ook echt kut dus ben hem toen maar gesmeerd.
Digital Punk draaide een hele dikke set, Rock The Party en The Machine Master had ik niet verwacht :love:
Een paar plaatjes afgewacht bij de set van B-Front en HV, Bombs Away en de originele Lunatick gingen er goed op. Toen toch maar naar Psyched gegaan wat achteraf een goede beslissing was. Vet mixwerk i.c.m. super dikke platen. Recruit/Killshot (L) En een vette overgang van Annihilating op Artificial Reality. Getwijfeld om nog een half uurtje R3belz mee te pakken maar toch maar in zaal twee gebleven, achteraf helemaal geen spijt van.
Degos & Re-Done was precies waarop ik gehoopt had, super dikke platenkeuze naast hun eigen werk en ook weer strak mixwerk. Octavius Augustus, Whores And Sluts (Acti Prozact Mix), DJ Rob - Party People, Max Enforcer - Bring It Down etc etc. Rechts vooraan ging het ook kneiterhard los, mooi om te zien.
Toen kwam de set waar ik misschien wel het meest naar uitkeek: Wavolizer. Ook hij had gruwelijk mixwerk en koos naast z'n eigen platen wat vette kneiters als Temptation, Skwert (Original Late Night Mix) en Spy-Kore - The House in Pause (ging zo lomp trouwens). Wat kwam Retaliation trouwens goed door, die mid ging zo gruwelijk hard.
Afgesloten bij Chris One, uiteraard al helemaal gesloopt dus dit was meer een beetje tijdverdrijf. Hij draaide nog wel wat leuke platen als Bitcrusher Remix, Recruit en Advocating Violence (deze wel iets te nieuw misschien?)
Al met al een top feest gehad, enorm genoten van de muziek en de toffe sfeer. Ook weer wat Hardtraxxers leren kennen (Jordy, Sjoerd, Pommer :thumbsup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 18:19 

Hardtraxx Elite

Was echt zo gaaf, ben echt ziek hard los gegaan met mn maten. Iedereen zat ons ook aan te kijken haha van joh wat is die aan het doen? Moest even naar de ehbo nog omdat ik zo ziek hard los ging. Maar kan nu echt niks meer ben bijna dood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 18:54 

Hardtraxx Veteran

Wat een vet feest was dit :worship: Heel de dag door alleen maar dikke setjes gehoord. Opener van Activator was al direct volle petrol net zoals op Loudness van de eerste minuut al dikke platen worden gedraaid.

Het meeste is ondertussen wel gezegd geweest. Tenzij ik een tiendubbele beenbreuk heb, volgend jaar weer aanwezig!

Voor de geïnteresseerden heb ik een imgur album gemaakt met de resultaten van de hartslagmeter die ik gedragen heb.

https://imgur.com/a/f8wx1

Tijdsduur: 11u04m
Verbrande calorieën: 7840
Gemiddelde hartslag: 145bpm
Piek hartslag: 201bpm

Nu een week herstellen en zaterdag terug dansjes doen op Loudness :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 19:18 

Hardtraxx Crew

Mooi feest. The R3belz set van de dag voor mij, wat vet al die oude kneiters :worship:

Warmte in zaal 2 was op een gegeven moment niet meer te doen dus daar helaas niet meer geweest in de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 19:30 

Hardtraxx Veteran

Man man man, wat heb ik genoten afgelopen nacht. :loving:
Eigenlijk alleen meer vette sets gehoord. Met name Activator, Geck-o, Thera, Degos & Re-done en Wavolizer waren genieten. Dikke vette hulde voor de net genoemde namen in de TC arena. Alle 4 ontzettend gevarieerd sets met veel oud eigen werk, afgewisseld met mokerdikke platen waarvan ik van vele nooit had durven dromen om ze live te horen. Stak mixwerk was ook inbegrepen.

Een van de betere feesten waar ik geweest ben, op muzikaal gebied sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 19:41 

Bierkoning

Ik ga me denk ik weer wagen aan een aftermix, al wordt het nu wel heel lastig om een selectie te maken :P Mochten er requests zijn laat het dan maar weten, maar ik kan niks beloven natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 20:00 

Donateur

Minder kaarten dan VWAB en een extra zaal open? Vond het nog veel (vervelender) drukker dan destijds. Viel me ook op dat er vrij veel vdk-publiek door de zaal jankte. Dagje uit met de stichting gehad ergens?

Cataonic Overload en al die R3belz platen :worship:

En Adaro haalde z'n oude mix niveau. Lekker tempo, prachtige teases en die heerlijke Crypsis - Damned switch. Mooie vent
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 20:05 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Minder kaarten dan VWAB en een extra zaal open? Vond het nog veel (vervelender) drukker dan destijds. Viel me ook op dat er vrij veel vdk-publiek door de zaal jankte. Dagje uit met de stichting gehad ergens?

Cataonic Overload en al die R3belz platen :worship:

En Adaro haalde z'n oude mix niveau. Lekker tempo, prachtige teases en die heerlijke Crypsis - Damned switch. Mooie vent

Oh man, Damned in Sorrow toch? Kanonne wat een verademing dat dj's zoals hij dat gewoon op een feest ff uit de mauw schudden, zo lastig is het allemaal niet maar maakt zo'n set echt zoveel vetter.

Die hele set van Adaro was om je vingers bij af te likken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 20:12 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Normaal valt dit me nooit zo op maar ik vond het vdk gehalte in zaal 1 ook erg hoog. Heel vreemd dat het me nu dan wel opviel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 20:16 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
TiMOTHYb schreef:

Normaal valt dit me nooit zo op maar ik vond het vdk gehalte in zaal 1 ook erg hoog. Heel vreemd dat het me nu dan wel opviel :lol:

Gewoon net als vroegah 3 pillen in je mik togh

Is mij eerlijk gezegd niet zo opgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 20:20 

Hardtraxx Veteran

Toch wel mee eens, misschien heel erg bot; in zaal 1 stonden de kaakschaatsers en in zaal 2 toch vooral de liefhebbers met een biertje in hun hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 20:33 

Hardtraxx Crew

stefan_helmond schreef:
Toch wel mee eens, misschien heel erg bot; in zaal 1 stonden de kaakschaatsers en in zaal 2 toch vooral de liefhebbers met een biertje in hun hand.

:"")
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 20:34 

Hardtraxx Beheerder

stefan_helmond schreef:

Wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 20:45 

Kraak... Piep...

stefan_helmond schreef:

Hahahaha, ja.. nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 20:45 

Hardtraxxer

Het viel mij eigenlijk wel mee, minder opvallend dan bij VWAB. Sfeer in zaal 2 was wel echt briljant vooraan bij Thera en laatste half uur Wavolizer (enige momenten dat ik er was), maar ook dat speelde zich voornamelijk vooraan af, net als in hoofdzaal. Sfeer was overal verder top, het ging lekker los. Geweldig gezicht vanaf tribune. Alleen toch ook wel ander gevoel dan VWAB, iets individueler misschien..? Misschien ook door soort muziek. Polonaise tijdens Avio was wel weer lollig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 20:47 

Hardtraxx Elite

Ooh wat was dit een vet feest zeg! 8uur lang een smile op m'n gezicht gehad, kippenvel, kramp in de benen en zelfs tranen in m'n ogen gehad. Jezus wat was dit vet.

Enige 'minpuntje' vond ik de set van Freqz.. Zelfs met zo'n concept slagen ze er nog in een mainstream setje neer te zetten. Setjes van de avond op volgorde: Digital Punk, Adaro en Chain Reaction & Luna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 20:48 

Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:

Haha wat een gast ben jij zeg.. Generaliseren ten top
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten