Wat een dag. Als een van de eersten binnen met de groep zodat we alle vette platen bij Activator gelukkig mee konden maken! Wat een binnenkomer zeg, platen als From Dancefloor to Dancefloor, Domination, Equensu Ocha en Pupils blijven zo vet.
Toen naar zaal twee gegaan en nog een stukje Thera meegepikt (X2X remix en Bombs Away is leuk binnenkomen

). Blackburn en Geck-E draaiden wat vette hardtrance, dacht van tevoren wel een groot gedeelte van de platen te kennen maar ik kwam bedrogen uit

Wel een fijne set verder, weer eens wat anders.
Toen terug gegaan voor Zany, hij draaide wel een leuke set. Hulde voor Cheers Remix en Widowmaker
Daarna weer terug naar zaal 2 voor Thera z'n solo set. Dit was een van de dikste sets van het feest voor mij. Eindelijk Substream remix live mogen horen en verder platen als Nuclear, Pineapple, Black Magic, Violence en zijn mash-up van Malfunction/Pulse/Stompbox, geweldig gewoon. Kwam ook allemaal goed door, het geluid in zaal 2 was een stuk beter dan in zaal 1 vond ik. Na deze set even gauw tijd gemaakt voor een broodje saté, die blijven goddelijk!
Omdat het in zaal 1 nogal druk was en er soms een overkill aan bass was toch maar besloten om in de tweede zaal te blijven. Geck-o draaide hier ook een dikke set met platen als LMPSJNK, How Low Can You Go, Jazeker (Johnny Quail Mix), Self Esteem Fund (Geck-o Remix) en Smasher (Delete remix). Het was hier gelukkig wat rustiger dan tijdens Thera, wat scheelde in zowel hitte als ruimte om los te gaan
Later terug in zaal 1 vielen Donkey Rollers wat tegen. Ze draaiden wat edits van bestaande platen (imo nergens voor nodig) en sloten af met een of andere gare hardcore edit. Wel props voor Voice of Conscience en LMPSJNK. Even de biermeeting gecheckt, maar ik zag al gauw dat het een verloren zaak was

Het geluid was daar ook echt kut dus ben hem toen maar gesmeerd.
Digital Punk draaide een hele dikke set, Rock The Party en The Machine Master had ik niet verwacht
Een paar plaatjes afgewacht bij de set van B-Front en HV, Bombs Away en de originele Lunatick gingen er goed op. Toen toch maar naar Psyched gegaan wat achteraf een goede beslissing was. Vet mixwerk i.c.m. super dikke platen. Recruit/Killshot

En een vette overgang van Annihilating op Artificial Reality. Getwijfeld om nog een half uurtje R3belz mee te pakken maar toch maar in zaal twee gebleven, achteraf helemaal geen spijt van.
Degos & Re-Done was precies waarop ik gehoopt had, super dikke platenkeuze naast hun eigen werk en ook weer strak mixwerk. Octavius Augustus, Whores And Sluts (Acti Prozact Mix), DJ Rob - Party People, Max Enforcer - Bring It Down etc etc. Rechts vooraan ging het ook kneiterhard los, mooi om te zien.
Toen kwam de set waar ik misschien wel het meest naar uitkeek: Wavolizer. Ook hij had gruwelijk mixwerk en koos naast z'n eigen platen wat vette kneiters als Temptation, Skwert (Original Late Night Mix) en Spy-Kore - The House in Pause (ging zo lomp trouwens). Wat kwam Retaliation trouwens goed door, die mid ging zo gruwelijk hard.
Afgesloten bij Chris One, uiteraard al helemaal gesloopt dus dit was meer een beetje tijdverdrijf. Hij draaide nog wel wat leuke platen als Bitcrusher Remix, Recruit en Advocating Violence (deze wel iets te nieuw misschien?)
Al met al een top feest gehad, enorm genoten van de muziek en de toffe sfeer. Ook weer wat Hardtraxxers leren kennen (Jordy, Sjoerd, Pommer

)