Topfeestje! Op Activator, laatste 20/30 minuten Frequencerz en eerste half uur The R3belz vanaf de tribune alleen maar in zaal 2 geweest en tering wat ging het erop daar! Helaas de eerste helft van het feest een beetje te hard staan maaien want de laatste paar uur kon ik 1 nummer los gaan om er vervolgens weer 5 uit te rusten, maar heb echt genoten van het hoge losgaangehalte de hele dag. Mooi ook om te zien dat mensen die (zo zagen ze eruit tenminste) waarschijnlijk het grootste gedeelte van de dag hij de main stonden en effe kwamen kijken in de 2e zaal ook gewoon vol los gingen en niet stonden te kijken van wtf is dit.
Moet wel zeggen dat het niet een van m’n beste feesten tot nu toe is, wat ik wel had verwacht, maar dat had ook met name te maken met dat ik zoveel spierpijn had en er best vroeg al doorheen zat.
+++ Geluid in zaal 2, wat stond dat bizar goed afgesteld en wat ging het loeihard en zuiver daar
+++ Wavolizer en Psyched
++ Degos & Re-Done, Thera (ik heb gvd dat hele stuk met And It Goes, Pineapple, Stash en Zimmersion enzo gemist anders was die sowieso in het rijtje Wavolizer en Psyched gekomen)
+ Geck-O
+ Heaters bij de rookplek
+ Broodje beenham
+ Ontzettend veel bekenden, was erg gezellig
——— Hitte in zaal 2, supervaak naar buiten gelopen omdat ik ‘t niet meer uithield daar
—— Frequencerz, in ieder geval het gedeelte waar ik bij was. Die snappen er niet veel van, Men Of Steel o.a. Hoewel ik wel hoorde dat de eerste helft van hun set wel dik geweest moest zijn. Maar draai dan nog wat dikke platen van andere artiesten ipv eigen tracks van > 2012/2013
— Ik weet dat het tegenwoordig normaal is, maar €2,80 voor een munt vind ik nog steeds nergens op slaan. Niets dan lof voor deze organisatie, snap ook dat jullie geld moeten verdienen, maar als jullie nou eens niet met de massa meegaan en bv. €2,50 voor een munt zouden vragen dan krijgen jullie helemaal een dikke 10+.
— Geen bier op de biermeeting