Andere mensen die door sport de eerste helft van het feest gaan missen? Hopelijk is het rugbyveld bevroren 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Iedereen veel plezier
Doe een dansje voor mij
Pff nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een feest 
Ja het is echt niet normaal. Ik moet straks mijn bierdrink tempo ook gaan indammen denk ik. Met alwrote:Pff nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een feest
Die kriebels en dergelijke komen daar alleen maar rebirth tentpilaar taferelen van.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Alle amateurwedstrijden van de voetbal zijn afgelast. Maar was sowieso niet gekomen. Sport vandaag wel in de maaspoort.wrote:Andere mensen die door sport de eerste helft van het feest gaan missen? Hopelijk is het rugbyveld bevroren
Idd seg. Het is net alsof ik naar mijn eerste feest gawrote:Pff nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een feest
Helaas moeten wij jullie mededelen dat het feest is afgelast...
Reden:
De hype is te groot
Veel plezier allemaal vandaag, we hebben ons best gedaan om alles zo goed mogelijk te doen uiteraard.
Bedankt voor jullie support en laten we lekker knallen vandaag. Tot straks!
Shockerz Events
Reden:
De hype is te groot
Veel plezier allemaal vandaag, we hebben ons best gedaan om alles zo goed mogelijk te doen uiteraard.
Bedankt voor jullie support en laten we lekker knallen vandaag. Tot straks!
Shockerz Events
Haha, ik had even een hartverzakking 
Staan nog redelijk wat tickets op Ticketswap trouwens.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Sjoerd heeft verreweg het grootste aandeel in de 44 kaarten die te koop staan. Schrik wel van de prijzen, te bedenken dat ik er maar €25 voor heb betaald. ( Thanks Shockerzwrote:Staan nog redelijk wat tickets op Ticketswap trouwens.
Financiële crisis bij die Sjoerd jawrote:Sjoerd heeft verreweg het grootste aandeel in de 44 kaarten die te koop staan. Schrik wel van de prijzen, te bedenken dat ik er maar €25 voor heb betaald. ( Thanks Shockerzwrote:Staan nog redelijk wat tickets op Ticketswap trouwens.)
Godverdomme nou.wrote:Pff nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een feest
Droomde voor ik net wakker werd dat ik door een tafel viel waar rechtopstaande messen onder stonden. M'n eerste gedachte was "KUTZOOI nu kan ik niet maar Origins". Maar hé gelukkig wel!
Tot straks menschen, als het goed is om iets over 1 op de parkeerplaats te vinden.
"Ik vertel veel te luid verhalen over escapades met een vrouwelijke collega terwijl er vier milfs tegenover me zitten in de metro richting HHZ Ziggodome" Heldwrote:Ja het is echt niet normaal. Ik moet straks mijn bierdrink tempo ook gaan indammen denk ik. Met alwrote:Pff nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een feest
Die kriebels en dergelijke komen daar alleen maar rebirth tentpilaar taferelen van.
Ik werd wakker voor mijn wekker. Eerste gedachte mooi, kan nog even blijven liggen. Paar seconden later vliegensvlug omgedraaid om te kijken of ik niet door mijn wekker heen was geslapen. 
Ik heb een nachtje doorgedaan. Je zou je maar overslapen vandaag...
Zoals een vriend van mijwrote:Ik heb een nachtje doorgedaan. Je zou je maar overslapen vandaag...
Is best te doen met Pep.wrote:Zoals een vriend van mijwrote:Ik heb een nachtje doorgedaan. Je zou je maar overslapen vandaag...
Iemand kaart over voor maat van me?
zo te lezen heeft iedereen echt top geslapen
ZIN AN!!!!!
Nog eentje om het af te leren:
View on YouTube
ZIN AN!!!!!
Nog eentje om het af te leren:
View on YouTube
Haha brak van gister, maar te veel hype om er last van te hebben 
Of in slaap vallen bij de eerste setwrote:Zoals een vriend van mijwrote:Ik heb een nachtje doorgedaan. Je zou je maar overslapen vandaag...
Buikpijn van de zenuwen en een beetje verkouden, maar dat mag de pret niet drukken. Heel veel zin erin
over uurtje wegrijden en dan hopelijk optijd voor Activator.