Aaah man dit gaat zo vet wordewrote:Ok de hype is real! Hele TiLLT label staat op de USB stick en ook wat Seismic omdat die ook gewoon zo vet zijn
Nog maar 15 uurtjes
Aaah man dit gaat zo vet wordewrote:Ok de hype is real! Hele TiLLT label staat op de USB stick en ook wat Seismic omdat die ook gewoon zo vet zijn
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:JOEPIE HARDTRAXX VETERAAN, HEB IK EEN EXTRA PILSJE VERDIEND OP ORIGINS GVD.
Naja dan draaien we het om...krijg je biertje van mijwrote:Heb bijna keen keld dus geen rondje helaas
Kan beter een paar biertjes achterover tikken dan een pammetjewrote:Kan niet slapen, en dat komt niet door drugs. Denk ik. Effe een pammetje voor de rust en morge 12u met de bus. Na een middag vol crisis, en een crisisberaad heeft mister party-vervoer als het goed is een oplossing gevonden zodat we voor avio binnen zijn. Tot morgen
Halikidee.wrote:Naja dan draaien we het om...krijg je biertje van mijwrote:Heb bijna keen keld dus geen rondje helaas
Wat denkt gij da, dat ik zonder bier slaap. Heb nu 9bier, 20mg mela en 15mg oxazepam op om te slapen. Hopelijk werkt het!..wrote:Kan beter een paar biertjes achterover tikken dan een pammetjewrote:Kan niet slapen, en dat komt niet door drugs. Denk ik. Effe een pammetje voor de rust en morge 12u met de bus. Na een middag vol crisis, en een crisisberaad heeft mister party-vervoer als het goed is een oplossing gevonden zodat we voor avio binnen zijn. Tot morgen. Bende dat het is
Word je woensdag wel wakker gok ik.wrote:Wat denkt gij da, dat ik zonder bier slaap. Heb nu 9bier, 20mg mela en 15mg oxazepam op om te slapen. Hopelijk werkt het!..wrote:Kan beter een paar biertjes achterover tikken dan een pammetjewrote:Kan niet slapen, en dat komt niet door drugs. Denk ik. Effe een pammetje voor de rust en morge 12u met de bus. Na een middag vol crisis, en een crisisberaad heeft mister party-vervoer als het goed is een oplossing gevonden zodat we voor avio binnen zijn. Tot morgen. Bende dat het is