Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin innnn :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 13:18 
 
Hardtraxxer

Ook onderweg! Hopelijk rond half 3 binnen.
Te herkennen aan blauwe pet en kleurrijk T-shirt, want de muziek zelf is al donker genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 13:26 
 
Hardtraxx Elite

Zin in!! Rond 15:30 binnen gok ik.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 13:46 
 
Hardtraxxer

Bijna die kant op! Misschien nog wel even langs de biermeeting als ik het niet vergeet.
Geniet ervan allen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de geïnteresseerden. Hier nog een time table voor als achtergrond op je mobiel!

Tot straks allemaal!

https://www.facebook.com/groups/4361135 ... 591755787/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Iemand kaart over voor maat van me?

Genoeg kaarten op Ticketswap maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mega brak, tot zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier ook onderweg! Te herkennen aan n Bass Events pet :x en een wit shirt met grijze pixels!

HYPE!!! :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Zin innnn :yay: :yay: :yay:


Ohja te herkennen aan zwart shirt met rode tekst "outsider"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

smeekbede aan B-Front!! :


UNIVERSE volledige versie draaien :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand nog een kaartje hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 16:49 
 

STVK schreef:
Iemand nog een kaartje hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zal het forum dood zijn vandaag zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 17:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Topfeest tot nu toe! Enkel jammer van de bass overkill in zaal 1 en het feit dat zany net iets te creatief probeert te mixen (gvd niet kickswitchen onder een melodie, je trekt de synth helemaal leeg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gdvr, zimmersion en lunatick achter elkaar :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Gdvr, zimmersion en lunatick achter elkaar :huh:

Neeeeee net gemist gvd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe is de stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand van de organisatie van de meeting te bekennen. :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 20:19 
 
Hardtraxx Elite

Hallooo, wij lussen een pilsiee
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 20:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Gratis bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog steeds dorst :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Nog steeds dorst :cry:

Agh gossie toch :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 20:48 
 
Hardtraxxer

Frequencerz draaide echt een teringzieke plaat uit 2006 ofzo ergens in t begin van hun set. Weet iemand hoe ie heet? Tering wat ging dat hard vooraan. En dan gevolgd door Donkey Rollers op dat lage bpm, dikke porno :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed, foto is gemaakt maar over t algemeen zijn we ontevreden omdat de afspraak niet is nagekomen en er niemand van de organisatie te vinden was. Zou graag een verklaring van de organisatie zien.

Fijne voortzetting van het feest allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Of je opent met bombs away en daarna lunatick :woot: :love:
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten