Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij die namen ga ik hem laten schieten denk ik. Daar zit ik niet echt op te wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 22:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik denk dat het veelal gewoon de bekende namen zullen zijn van die tijd. B-front, Freqz, Adaro, Ran-D, Digital, E-force. Aangevuld met misschien 1 of 2 Theracords artiesten, 1 Tillt en misschien nog een Zany, AVIO, Zatox of dergelijke.


Als ik de verhalen mag geloven van de track-keuze van Zatox op Scantraxx 15 years, dan heel graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Bij die namen ga ik hem laten schieten denk ik. Daar zit ik niet echt op te wachten :P
Jonas schreef:
Frequencerz & Digital Punk? Alsjeblief niet...


Lijkt me juist vet deze 2 namen. Zeker toen de opkomst van Freqz.

Digital Punk als hij zich aan het concept houdt, gooit hij er een aantal Tillt platen tegenaan, daarbij tracks als Oblivion, Everyday, Spectral, Burn, Loudness anthem :loving: , Back to Life

Frequencerz:
Bitch, Rich MF, Night Colours black, Incoming, Alcatrazz Anthem, Fly With Me, Tomorrow & Beyond
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 22:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Digital Punk als hij zich aan het concept houdt, gooit hij er een aantal Tillt platen tegenaan, daarbij tracks als Oblivion, Everyday, Spectral, Burn, Loudness anthem :loving: , Back to Life

Kan ik eindelijk Inevitable eens live horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 22:52 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Mongoose schreef:
Busje aangevraagd bij Party-vervoer om vanuit het oosten die kant op te gaan. Binnen onze groep zeer veel vraag naar dus moet erg gezellig worden :drool:


Wat is "uit het oosten" regio Achterhoek ook een optie??

In principe is dat regio Twente. Maar mocht ik de bus niet vol krijgen is het altijd een optie om via de Achterhoek naar Den Bosch te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 06:49 
 
Hardtraxx Veteran

Mongoose schreef:
Rickzel schreef:
Mongoose schreef:
Busje aangevraagd bij Party-vervoer om vanuit het oosten die kant op te gaan. Binnen onze groep zeer veel vraag naar dus moet erg gezellig worden :drool:


Wat is "uit het oosten" regio Achterhoek ook een optie??

In principe is dat regio Twente. Maar mocht ik de bus niet vol krijgen is het altijd een optie om via de Achterhoek naar Den Bosch te gaan.

Beatbuzz of touringcar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 10:10 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Beatbuzz of touringcar..

Ik heb wel redelijk goed contact met Party-vervoer dus ik hoop een Beatbuzz. Anders is er vast nog wel een ander busje te regelen. Ga er niet van uit dat ik met een touringcar die kant op ga. Heb je interesse om mee te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Frequencerz & Digital Punk? Alsjeblief niet...


Alsjeblieft wel.Wat oude Seismic en Tillt platen van DP en Freqz oude Fusion en misschien nog wat Faistos en Mointec platen, dikke prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk als hij zich aan het concept houdt ja, maar niet als er weer zoiets komt als zijn set op de Tijdmachine destijds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien draait hij een keer de originele Bringin' The Funk ipv de Zatox Remix. Anders broodje beenham.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 11:15 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Misschien draait hij een keer de originele Bringin' The Funk ipv de Zatox Remix. Anders broodje beenham.

Original blijft goud :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
Delt-A schreef:
Misschien draait hij een keer de originele Bringin' The Funk ipv de Zatox Remix. Anders broodje beenham.

Original blijft goud :love: :love: :love:

:worship: Zeker, moet ik ook nog eens live horen! Als DP inderdaad wat Tillt spul pakt mag ie van mij wel op de line-up staan hoor :cool: Frequencerz heb ik een stuk minder mee. Daar zou je een hoop andere leuke namen voor kunnen neerzetten die je niet elke week ziet (Ook al hoor je Freqz' echt oude spul niet vaak)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook wel het idee dat deze organisatie bij de artiesten meer op het concept hamert dan een Tijdmachine dat deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 12:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op de een of andere manier kwam het inderdaad, op Bioweapon na, veel beter uit de verf als concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Mongoose schreef:
RTM93 schreef:
Beatbuzz of touringcar..

Ik heb wel redelijk goed contact met Party-vervoer dus ik hoop een Beatbuzz. Anders is er vast nog wel een ander busje te regelen. Ga er niet van uit dat ik met een touringcar die kant op ga. Heb je interesse om mee te gaan?

Ik had ook al het plan om Bjorn te vragen voor een Beatbuzz. Ik weet van de ondernemer die op de Beatbuzz zit dat ze dan gewoon beschikbaar zijn maar ik moest het met pv regelen. Maar als jij er 1 vanuit het oosten (ik ga er voor het gemak van uit met tenminste opstap Hengelo of Enschede) dan laat ik het aan jou over. 2 bussen lijkt me vooralsnog overkill. Maar ik wil dan wel mee. Maar alleen als het een beatbuzz is, ik ga niet zo lang in een touringcar zitten.

Ik weet zeker dat er nog meer van hier in die bus mee willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker roken in de bus :sick: eens maar nooit weer, doe mij maar een normale touringcar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 15:06 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Mongoose schreef:
RTM93 schreef:
Beatbuzz of touringcar..

Ik heb wel redelijk goed contact met Party-vervoer dus ik hoop een Beatbuzz. Anders is er vast nog wel een ander busje te regelen. Ga er niet van uit dat ik met een touringcar die kant op ga. Heb je interesse om mee te gaan?

Ik had ook al het plan om Bjorn te vragen voor een Beatbuzz. Ik weet van de ondernemer die op de Beatbuzz zit dat ze dan gewoon beschikbaar zijn maar ik moest het met pv regelen. Maar als jij er 1 vanuit het oosten (ik ga er voor het gemak van uit met tenminste opstap Hengelo of Enschede) dan laat ik het aan jou over. 2 bussen lijkt me vooralsnog overkill. Maar ik wil dan wel mee. Maar alleen als het een beatbuzz is, ik ga niet zo lang in een touringcar zitten.

Ik weet zeker dat er nog meer van hier in die bus mee willen.


Touringcar is inderdaad ook mijn laatste optie. Ik spreek hem toevallig vanavond om nog wat dingen te bespreken over andere busreizen die al gepland staan. Gooi ik hier meteen even een balletje voor op! Stap zelf altijd in Hengelo op en 9 van de 10x kom ik ook langs Enschede.

Mocht ik op termijn meer weten zal ik dat laten weten voor de mensen die mee willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
lekker roken in de bus :sick: eens maar nooit weer, doe mij maar een normale touringcar :lol:

Ik rook zelf niet maar dit weegt voor mij niet op tegen alle voordelen: Betere zitting, beter geluid, meer interactie met de rest van de bus. 4 zits en bank, tafels met drinkhouders, leuke chauffeurs, fatsoenlijke koelkast met drank, stopcontacten.

Nee echt ik ga nooit meer met een touringcar. Verschrikkelijk de gruwel. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organisatie gaf aan binnenkort met de line-up te komen, toch? Zeer benieuwd. Hoop zelf op wat namen van Theracords, Delete en ik zou een hardcore-afsluiter wel tof vinden als ik die set van Promo op Thunderdome eens terugluisterde. Ik zit niet heel diep in de hardcore (meer) maar uit die tijd zou ik een (half) uurtje gouden klappers wel kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Organisatie gaf aan binnenkort met de line-up te komen, toch? Zeer benieuwd. Hoop zelf op wat namen van Theracords, Delete en ik zou een hardcore-afsluiter wel tof vinden als ik die set van Promo op Thunderdome eens terugluisterde. Ik zit niet heel diep in de hardcore (meer) maar uit die tijd zou ik een (half) uurtje gouden klappers wel kunnen waarderen.

Wat pre 2012 tha Playah, endymion of Nosferatu kan ik wel waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Organisatie gaf aan binnenkort met de line-up te komen, toch?

20-11
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millennium afsluiter zou echt dik zijn. Een Promo vs Catscan zou hier wel mooi op aansluiten! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Promo vs. Catscan zou heel vet zijn, maar ik weet niet in hoeverre dat haalbaar is qua onderlinge bekendheid in de hardstyle scene van toen. Ik denk dat, als ze al een millennium afsluiter doen, het meer in de richting van Neophyte vs. Tha Playah zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand of ze hier andere merchandise hebben dan op Vroeger Was Alles Beter? Heb die collectie inmiddels compleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Frequencerz & Digital Punk? Alsjeblief niet...


Juist wel. Gouden plaatjes maakte zij vroeger.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten