Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Jonas schreef:
Frequencerz & Digital Punk? Alsjeblief niet...


Juist wel. Gouden plaatjes maakte zij vroeger.

Hangt ervan af welke jaartallen ze erop gaan plakken. Platen zoals The Black Demon Remix zijn ondertussen ook al 4 jaar oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Millennium afsluiter zou echt dik zijn. Een Promo vs Catscan zou hier wel mooi op aansluiten! :drool:


:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Indy schreef:
Millennium afsluiter zou echt dik zijn. Een Promo vs Catscan zou hier wel mooi op aansluiten! :drool:


:drool: :drool: :drool:

Dan kan ik vredig sterven. Sluit echt perfect aan op dit genre inderdaad :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
TSFH schreef:
Jonas schreef:
Frequencerz & Digital Punk? Alsjeblief niet...


Juist wel. Gouden plaatjes maakte zij vroeger.

Hangt ervan af welke jaartallen ze erop gaan plakken. Platen zoals The Black Demon Remix zijn ondertussen ook al 4 jaar oud.


Mag van mij prima gegooid worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever niet. Hou het nou bij het concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hadden gewoon 2008-2013 moeten aannemen. 2013 kent namelijk ook echt hele vette platen (denk aan Freakz At Night bijv.) Nu worden er ook wel plaatjes gegooid uit 2013 dus mij hoor je niet klagen verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

2013 vind ik misschien wel het beste jaar van de raw. Ik maal er niet om als ik een paar mooie platen uit dit jaar hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
.De jaartallen lopen op tot en met 2012, waarbij we wellicht heel af en toe een kleine uitschieter maken naar 2013 (denk bijvoorbeeld aan 'E-Force - Crucifix').


Je gaat dus echt wel 2013 spul horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wordt nog wel een kunst voor dit soort classic concepten om niet te hard in te lopen met dat moderne releasebeleid. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 21:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wordt nog wel een kunst voor dit soort classic concepten om niet te hard in te lopen met dat moderne releasebeleid. :lol:

Laat dat maar aan TNT over. Die krijgen het met de huidige tracklengtes nog voor elkaar om 6 nummers in een uur te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Helicaze schreef:
Hangt ervan af welke jaartallen ze erop gaan plakken. Platen zoals The Black Demon Remix zijn ondertussen ook al 4 jaar oud.


Mag van mij prima gegooid worden.


Dan wel het origineel, please, niet de remix :/


Citaat:
Je mag maximaal 3 citaten in een andere citaat hebben.


kut gedoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Dan zou ik het Qlimax topic even opzoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ze hadden gewoon 2008-2013 moeten aannemen. 2013 kent namelijk ook echt hele vette platen (denk aan Freakz At Night bijv.) Nu worden er ook wel plaatjes gegooid uit 2013 dus mij hoor je niet klagen verder.

Er zijn een aantal vette platen gemaakt in 2013, maar ik hoop oprecht dat het tot en met 2012 blijft.
Nu ik er over nadenk, kans zal wel groot zijn dat er vooral 2011-2013 word gedraaid. Enerzijds leuk, anderzijds hoop ik echt op aardig wat 2008-2010 spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
TSFH schreef:
Ze hadden gewoon 2008-2013 moeten aannemen. 2013 kent namelijk ook echt hele vette platen (denk aan Freakz At Night bijv.) Nu worden er ook wel plaatjes gegooid uit 2013 dus mij hoor je niet klagen verder.

Er zijn een aantal vette platen gemaakt in 2013, maar ik hoop oprecht dat het tot en met 2012 blijft.
Nu ik er over nadenk, kans zal wel groot zijn dat er vooral 2011-2013 word gedraaid. Enerzijds leuk, anderzijds hoop ik echt op aardig wat 2008-2010 spul.

Precies! Prima jaren. Platen als Alpha Twins - Nowhere To Hide/Donkey Rollers - Voice Of Conscience/Dark Oscillators - Trapped/Ivan Carsten - You Try To Play Me/Headhunterz - The Fear Of Darkness etc passen hier perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
patrickjeb schreef:
TSFH schreef:
Ze hadden gewoon 2008-2013 moeten aannemen. 2013 kent namelijk ook echt hele vette platen (denk aan Freakz At Night bijv.) Nu worden er ook wel plaatjes gegooid uit 2013 dus mij hoor je niet klagen verder.

Er zijn een aantal vette platen gemaakt in 2013, maar ik hoop oprecht dat het tot en met 2012 blijft.
Nu ik er over nadenk, kans zal wel groot zijn dat er vooral 2011-2013 word gedraaid. Enerzijds leuk, anderzijds hoop ik echt op aardig wat 2008-2010 spul.

Precies! Prima jaren. Platen als Alpha Twins - Nowhere To Hide/Donkey Rollers - Voice Of Conscience/Dark Oscillators - Trapped/Ivan Carsten - You Try To Play Me/Headhunterz - The Fear Of Darkness etc passen hier perfect.

Ik hoop dan eindelijk weer een keer Fragile te horen :worship:
Die heb ik 1x gehoord en dat was tijdens D&R Decibel 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op zich leuk allemaal van die vage nooit-gedraaide platen, maar wie moet dat gaan draaien dan? Na verloop van tijd is iedere artiest bijna uitsluitend platen van zichzelf gaan draaien dus als we richting 2013 gaan zie ik het nauwelijks gebeuren. Afhankelijk van wat er geboekt wordt kun je dat soort platen over het algemeen op je buik schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 11:26 
 
Hardtraxxer

Zie inderdaad oude Alpha Twins platen langs komen, die kunnen zich op een normaal classics feest geeneens aan het concept houden. Als die hier zouden staan krijg je alleen maar 2013 spul wat zij gaan draaien, dus zou er niet teveel op rekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijvoorbeeld een Adaro zou ik prima oude A² tracks kunnen zien draaien en zich tegelijkertijd aan het concept zien houden, om er eentje te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Bijvoorbeeld een Adaro zou ik prima oude A² tracks kunnen zien draaien en zich tegelijkertijd aan het concept zien houden, om er eentje te noemen.


Adaro zie ik zich ook echt aan het concept houden en een vette draaien. Over die weinig gedraaide tracks. Er zijn 2 area's, dat,kan toch perfect in die 2e area?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha man wat een organisatie dit ook :worship:
Zou hier enorm graag bij willen zijn, maar moet toch voor Hardclassics kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Bijvoorbeeld een Adaro zou ik prima oude A² tracks kunnen zien draaien en zich tegelijkertijd aan het concept zien houden, om er eentje te noemen.

Adaro is inderdaad een prima uitzondering op de regel. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop ook echt dat Adaro er staat. In die tijd had je bij Adaro altijd een creatieve afwisselende set. Hij pakte nummers van Chris One, Solutio enzo erbij maar ook The R3belz en nog oudere knallers.

Een Frontliner lijkt me hier ook vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 17:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik hoop ook echt dat Adaro er staat. In die tijd had je bij Adaro altijd een creatieve afwisselende set. Hij pakte nummers van Chris One, Solutio enzo erbij maar ook The R3belz en nog oudere knallers.

Een Frontliner lijkt me hier ook vet!


Wat moet Frontliner hier dan?

Gezien die vent alleen maar eigen platen draait houdt het bij de B-Frontliner platen en Toxxxic wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Extreme Loudnezz en Warphole. Maar die draait hij toch niet, van Warphole hooguit een van de 83 edits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

SUnblast, greenhouse, First Cut, Frozen, On The Rise, safe exit planet. Frontliner heeft echt heel veel dikke hard platen geproduceerd.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten