Ik heb ook liever wat underground dj's verdeeld over de zalen. Alleen theracords dekt imo niet de lading die het feest zou moeten hebben. Hier een catatonic overload, doges & re-done, phrantic, thera vs geck-o is daarentegen wel prima, maar verdeeld over de zalen.wrote:Mwoa, leuk, maar ik denk dat het leuker is als er gewoon wat onbekendere oude artiesten staan die normaliter geen volle zalen trekken en dat ze de TC artiesten gewoon over de zalen verdelen.wrote:Dat ze in area 2 maar lekker een Theracords stage doen, hoe vet zou dat zijn!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Busje aangevraagd bij Party-vervoer om vanuit het oosten die kant op te gaan. Binnen onze groep zeer veel vraag naar dus moet erg gezellig worden 
Precies, je hebt al de Theracords classics feesten, dan lijkt het mij vrij dubbel wanneer je hier ook nog een area neer gooit.wrote:Ik heb ook liever wat underground dj's verdeeld over de zalen. Alleen theracords dekt imo niet de lading die het feest zou moeten hebben. Hier een catatonic overload, doges & re-done, phrantic, thera vs geck-o is daarentegen wel prima, maar verdeeld over de zalen.wrote:Mwoa, leuk, maar ik denk dat het leuker is als er gewoon wat onbekendere oude artiesten staan die normaliter geen volle zalen trekken en dat ze de TC artiesten gewoon over de zalen verdelen.wrote:Dat ze in area 2 maar lekker een Theracords stage doen, hoe vet zou dat zijn!
Ik zou het sowieso niet toejuichen bij dit soort concepten om een complete labelhosting te hebben op een stage, ongeacht welk label..
Waar kan ik dit bestellen danwrote:Mijn ticket koste 25€ (eerste fase van 3 ) Per fase kwam er ongeveer 5 € bij.wrote:Wat kostte die ticket?
Geen idee of ik dit al mag prijsgeven eigenlijk![]()
Voor het geval dat mensen denken dat ik poep praat
moeje effe berigje na de lijding sture
Linkje naar ticketverkoop stond open op partyflock. Nadat ik Shockerz er over heb ingelicht hebben ze het aangepast.wrote:Waar kan ik dit bestellen dan
Nu dus niet meer. Wil je iets in de koffie, Tim?wrote:stond
Pepwrote:Nu dus niet meer. Wil je iets in de koffie, Tim?wrote:stond
Ja. Kaart voor origins en een paar sigaretten om buiten op te roken bij de Maaspoortwrote:Nu dus niet meer. Wil je iets in de koffie, Tim?wrote:stond
Pfff stel je voor, Creatures/Night After Night/Samara/Wanna Freak You/Always Black/Surge of Power/CTRL.ALT.DEL/Unbroken etc etcwrote:wrote:Een lompe set van Noisecontrollers zou inderdaad ook gruwelijk zijn joh
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Ookal ben ik na deze tijd pas in de hardstyle gekomen, waarschijnlijk wel aanwezig hier. Lijkt me super dik een keer wat anders dan al de feesten (waar ik ben geweest dan) die alleen de huidige stijl bevatten. Zijn vast wel artiesten waarvan ik (on)bewust platen van geluisterd heb vroeger.

Dit bijvoorbeeld, zou echt dik zijn. Dus vervoer regelen en kaarten halen.wrote:Alphaverb met z'n Substream album.
-
A
Shoutwrote:Pfff stel je voor, Creatures/Night After Night/Samara/Wanna Freak You/Always Black/Surge of Power/CTRL.ALT.DEL/Unbroken etc etcwrote:wrote:Een lompe set van Noisecontrollers zou inderdaad ook gruwelijk zijn joh
+ We Control The Noise, Against All Odds, Give You Bassline, Sanctus, Rushroom etc.wrote:Pfff stel je voor, Creatures/Night After Night/Samara/Wanna Freak You/Always Black/Surge of Power/CTRL.ALT.DEL/Unbroken etc etcwrote:wrote:Een lompe set van Noisecontrollers zou inderdaad ook gruwelijk zijn joh
Zany zou ik ook graag zien (evt samen met B-Front of NC ofzo). Oude Fusion platen als Purify Your Senses, The Great Zany Show, Night After Night en Diffusion wil ik horen 
Edit: aangezien ik me verveel maar gelijk een realistische line up in elkaar geflanst.
14:00 - 15:00: Geck-o
15:00 - 16:00: Noisecontrollers
16:00 - 17:00: Zatox
17:00 - 18:00: The R3bels (oke mss toch niet realistisch maar care, anders Chain Reaction)
18:00 - 19:00: Zany
19:00 - 19:30: AVIO Live
19:30 - 20:30: The Beholder & Max Enforcer
20:30 - 21:00: Donkey Rollers Live
21:00 - 22:30: Titan & B-Front
22:30 - 00:00: The Machine & Chris One
00:00 - 01:00: Degos & Re-Done
Edit: aangezien ik me verveel maar gelijk een realistische line up in elkaar geflanst.
14:00 - 15:00: Geck-o
15:00 - 16:00: Noisecontrollers
16:00 - 17:00: Zatox
17:00 - 18:00: The R3bels (oke mss toch niet realistisch maar care, anders Chain Reaction)
18:00 - 19:00: Zany
19:00 - 19:30: AVIO Live
19:30 - 20:30: The Beholder & Max Enforcer
20:30 - 21:00: Donkey Rollers Live
21:00 - 22:30: Titan & B-Front
22:30 - 00:00: The Machine & Chris One
00:00 - 01:00: Degos & Re-Done
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
A-Lusion past naar mijn gevoel ook perfect in dit concept.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Ik denk dat het veelal gewoon de bekende namen zullen zijn van die tijd. B-front, Freqz, Adaro, Ran-D, Digital, E-force. Aangevuld met misschien 1 of 2 Theracords artiesten, 1 Tillt en misschien nog een Zany, AVIO, Zatox of dergelijke.
Oude A-Lusion platen.wrote:A-Lusion past naar mijn gevoel ook perfect in dit concept.
Juist! Dan gewoon een keer de originele Drummer Beat ipv die mash-up aubwrote:Oude A-Lusion platen.wrote:A-Lusion past naar mijn gevoel ook perfect in dit concept.
Niks mis met die mash-up.wrote: Juist! Dan gewoon een keer de originele Drummer Beat ipv die mash-up aub
Wat is "uit het oosten" regio Achterhoek ook een optie??wrote:Busje aangevraagd bij Party-vervoer om vanuit het oosten die kant op te gaan. Binnen onze groep zeer veel vraag naar dus moet erg gezellig worden
Vind dit eigenlijk wel het meest reëel ja.wrote:Ik denk dat het veelal gewoon de bekende namen zullen zijn van die tijd. B-front, Freqz, Adaro, Ran-D, Digital, E-force. Aangevuld met misschien 1 of 2 Theracords artiesten, 1 Tillt en misschien nog een Zany, AVIO, Zatox of dergelijke.