Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Origins - The Darker Side of Classics
Past

Origins - The Darker Side of Classics

Time
(Sun)
Price
Phase 1: €24,50 (SOLD OUT)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
183 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Lezen er hier nog DJ's mee?
Graag zou ik toch eindelijk eens wat Beat Providers plaatjes willen horen op een feest.
Hopelijk gaat dit hier gebeuren.

Alvast bedankt! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Quellas wrote:Lezen er hier nog DJ's mee?
Graag zou ik toch eindelijk eens wat Beat Providers plaatjes willen horen op een feest.

Wie weet zal ik wat voor je draaien. ;)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Alm1ghty wrote:
Quellas wrote:Lezen er hier nog DJ's mee?

Wie weet zal ik wat voor je draaien. ;)
Aans kriej klappm waj wol?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Da bin gin grapp'n
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Darkest Dreams. ^^ Niets mis mee.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Ik ben nog nooit naar een feest van Shockerz geweest (Origins wordt de eerste) maar ik heb nu al een zwak voor die organisatie.

Gvd wat vet dit!! :love:

Dj staat er natuurlijk voor jan lul, maar vind het wel goeie keuze, lege dj booth zou nog vreemder zijn :lol: met dat masker er op nog wel vet binnen het thema gedaan ofzo :)
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Gozer mixt wel lekker snel door! :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Dit was echt zo hard genieten!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Rickzel wrote: Dj staat er natuurlijk voor jan lul, maar vind het wel goeie keuze, lege dj booth zou nog vreemder zijn :lol: met dat masker er op nog wel vet binnen het thema gedaan ofzo :)
Hij heeft wel track-kennis, aan z'n moves te zien.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Krijg er wel zin in zo zeg :yay:
Even over de pendelbussen, rijd er hele tijd maar 1 op en neer van het station naar het evenement of zijn er meerdere? Niet dat je op het einde helemaal geplet in zo'n bus staat met ongeveer heel de zaal. Hoe zijn de ervaringen met deze bussen?
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Nouja hou in gedachten dat dit feest tot 1 uur snachts duurt en daarom veel mensen zullen beslissen om niet met het OV te gaan en dus geen pendelbus zullen pakken. Ik zat er met VWAB afgelopen oktober om half 1 als een van de enigen in
P
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Uniforce wrote:Krijg er wel zin in zo zeg :yay:
Even over de pendelbussen, rijd er hele tijd maar 1 op en neer van het station naar het evenement of zijn er meerdere? Niet dat je op het einde helemaal geplet in zo'n bus staat met ongeveer heel de zaal. Hoe zijn de ervaringen met deze bussen?
Iets voor 12 gaat er ook nog een stadsbus die je kunt pakken. Ik neem aan dat er wel meerdere pendelbussen klaar staan om 01:00.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
MeneerEend wrote:
Shockerz-Events wrote:Bij onze evenementen betekend uitverkocht niet op en tegen elkaar aan staan maar gewoon gezellig druk ;)
Was bij beide edities van VWAB ook goed te merken, erg fijn :thumbsup:

Oom en tante vieren deze dag dat ze 40 jaar getrouwd zijn. Smoesjes om hier onderuit te komen? :cry:
Opgelost, ik ben hier bij :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
MeneerEend wrote:
MeneerEend wrote:
Shockerz-Events wrote:Bij onze evenementen betekend uitverkocht niet op en tegen elkaar aan staan maar gewoon gezellig druk ;)

Oom en tante vieren deze dag dat ze 40 jaar getrouwd zijn. Smoesjes om hier onderuit te komen? :cry:
Welk smoesje heb je gebruikt? :whistle:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Rust in vrede, tante van MeneerEend :surrender:
Organisator
359 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Rickzel wrote:Ik ben nog nooit naar een feest van Shockerz geweest (Origins wordt de eerste) maar ik heb nu al een zwak voor die organisatie.

Gvd wat vet dit!! :love:
:$ (L)
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
wootum wrote:
Rickzel wrote: Dj staat er natuurlijk voor jan lul, maar vind het wel goeie keuze, lege dj booth zou nog vreemder zijn :lol: met dat masker er op nog wel vet binnen het thema gedaan ofzo :)
Hij heeft wel track-kennis, aan z'n moves te zien.
Hij weet de kickrolls aardig mee te slaan ja.
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Deze tracks.. :drool: :love: Zit nu wel echt te twijfelen om te gaan.. wordt alleen zo veel met alle andere events..
P
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Byron wrote:Deze tracks.. :drool: :love: Zit nu wel echt te twijfelen om te gaan.. wordt alleen zo veel met alle andere events..
Welk feest verkies je boven dit feest dan? Zon soort feest is voor het eerst en je kan niet naar een soortgelijk feest gaan
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Pipa wrote:
Byron wrote:Deze tracks.. :drool: :love: Zit nu wel echt te twijfelen om te gaan.. wordt alleen zo veel met alle andere events..
Welk feest verkies je boven dit feest dan? Zon soort feest is voor het eerst en je kan niet naar een soortgelijk feest gaan
Naja ben ook deels afhankelijk van de groep, maar heb bijv al een kaartje voor loudness wat de week erna is..
Heb ook kaartjes voor Rebirth & Intents (weekend VIP), het wordt gewoon al snel heel duur :p

Maar dit concept is echt zo mooi, een avond vol oude pareltjes...
P
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Loudness 2x per jaar en is de glans er al een beetje van af. Ik zou het wel weten
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
een verzoekje/vraag aan shockerz-events:
ik ben naar de laatste editie van VWAB geweest, wat echt ontiegelijk vet was. hierbij stond toen bijna de gehele avond licht aan op het publiek (led spots vanaf de zijkanten). nu zie ik in de video's van shockerz dat dit ook het geval was. is dit een bewuste keuze? en zo ja, wat is de gedachte daarachter? op het moment dat namelijk het publiek constant verlicht is, komt een lichtshow minder goed over. doordat er constant veel licht is, is er weinig contrast tussen licht en donker, waardoor je de showverlichting veel minder ervaart. als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met een techno feest, zul je zien dat het vaak heel donker is en een lichtshow best minimalistisch is. maar hierdoor komt het echt heel goed over
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 42 minutes ago
MeneerEend wrote:
MeneerEend wrote:

Lekkah, Rody van der Palen. Gaat weer een goeie worden. :woot:
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Ultraterrorloudsound wrote:een verzoekje/vraag aan shockerz-events:
ik ben naar de laatste editie van VWAB geweest, wat echt ontiegelijk vet was. hierbij stond toen bijna de gehele avond licht aan op het publiek (led spots vanaf de zijkanten). nu zie ik in de video's van shockerz dat dit ook het geval was. is dit een bewuste keuze? en zo ja, wat is de gedachte daarachter? op het moment dat namelijk het publiek constant verlicht is, komt een lichtshow minder goed over. doordat er constant veel licht is, is er weinig contrast tussen licht en donker, waardoor je de showverlichting veel minder ervaart. als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met een techno feest, zul je zien dat het vaak heel donker is en een lichtshow best minimalistisch is. maar hierdoor komt het echt heel goed over
Hoewel ik er zelf geen ervaring mee heb (ben nog nooit bij een evenement van Shockerz geweest) lijkt het mij persoonlijk ideaal. Normaal word ik helemaal panisch van alle flikkerende lichten. Ik kan me voorstellen dat dat op deze manier een stuk minder is.

Ik ben het wel met je eens dat de show daardoor misschien minder doorkomt