Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
MeneerEend schreef:
Shockerz-Events schreef:
Bij onze evenementen betekend uitverkocht niet op en tegen elkaar aan staan maar gewoon gezellig druk ;)


Was bij beide edities van VWAB ook goed te merken, erg fijn :thumbsup:

Oom en tante vieren deze dag dat ze 40 jaar getrouwd zijn. Smoesjes om hier onderuit te komen? :cry:


Opgelost, ik ben hier bij :thumbsup:


Lekker pik. Weer netjes je grote bruur supporten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
een verzoekje/vraag aan shockerz-events:
ik ben naar de laatste editie van VWAB geweest, wat echt ontiegelijk vet was. hierbij stond toen bijna de gehele avond licht aan op het publiek (led spots vanaf de zijkanten). nu zie ik in de video's van shockerz dat dit ook het geval was. is dit een bewuste keuze? en zo ja, wat is de gedachte daarachter? op het moment dat namelijk het publiek constant verlicht is, komt een lichtshow minder goed over. doordat er constant veel licht is, is er weinig contrast tussen licht en donker, waardoor je de showverlichting veel minder ervaart. als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met een techno feest, zul je zien dat het vaak heel donker is en een lichtshow best minimalistisch is. maar hierdoor komt het echt heel goed over


Hoewel ik er zelf geen ervaring mee heb (ben nog nooit bij een evenement van Shockerz geweest) lijkt het mij persoonlijk ideaal. Normaal word ik helemaal panisch van alle flikkerende lichten. Ik kan me voorstellen dat dat op deze manier een stuk minder is.

Ik ben het wel met je eens dat de show daardoor misschien minder doorkomt

Ik ben 1 januari voor het eerst naar Awakenings geweest in de Gashouder. Daar sta je echt in een mega donker hol, wat ik echt ontzettend vet vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gashouder is dan ook een parel voor lichtshows.

Qua lichtshows wat je bij hardstyle steeds vaker ziet zijn die welbekende rode/blauwe flikkerende stroboscopen. Oprotten, paar goeie lasers en klaar. Als het geluid maar optimaal is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Qua lichtshows wat je bij hardstyle steeds vaker ziet zijn die welbekende rode/blauwe flikkerende stroboscopen. Oprotten, paar goeie lasers en klaar. Als het geluid maar optimaal is. :P

:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 22:02 
 
Hardtraxxer

Wat doet Hard Driver eigenlijk op deze line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gigg schreef:
Wat doet Hard Driver eigenlijk op deze line-up?


Toch wel wat mensen die animo hebben voor oude platen van hem. The cold angel, under attack, on fire, world première, state of perfection. Maar hopelijk draait die wel met helm op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Gashouder vond ik echt een matig zombiehol :lol:

en die rood blauwe lampen zijn juist vet :love: (ja zonder drugs ook ja)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Gigg schreef:
Wat doet Hard Driver eigenlijk op deze line-up?


Toch wel wat mensen die animo hebben voor oude platen van hem. The cold angel, under attack, on fire, world première, state of perfection. Maar hopelijk draait die wel met helm op.


Fieniks met helm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk draait ie een uurtje jump net als int klokgebouw destijds. Was dat genieten zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hopelijk draait ie een uurtje jump net als int klokgebouw destijds. Was dat genieten zeg


Heeft niet veel met dit concept te maken omdat jump nog al happy is maar ik zou het persoonlijk ook wel geinig vinden, als opener een uurtje oude jump.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 00:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh ja foutje, dit is van Shockerz. Daar houden artiesten zich ook echt aan t concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn eerste release als Hard Driver dateert van 2012. Ik ben benieuwd in hoeverre dit een "Classics" set gaat worden. Hij kan natuurlijk ook altijd Ambassador Inc platen draaien, maar dat zou ik nog vreemder vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het vermoeden dat hij weer met z'n helm gaat draaien, zou toch wel geinig detail zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha dat zou erg sick zijn! Overigens is Hard Driver een van de weinige acts die me niet kan boeien op dit feest. Benieuwd naar de TT zeg, nog een paar weekjes hypen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Zijn eerste release als Hard Driver dateert van 2012. Ik ben benieuwd in hoeverre dit een "Classics" set gaat worden. Hij kan natuurlijk ook altijd Ambassador Inc platen draaien, maar dat zou ik nog vreemder vinden.

In 2012 stond hij ook Live op Reverze. Ik verwacht gewoon ongeveer dezelfde set als toen. Valt wel binnen het concept en dan misschien met The Hunter, Abyss Of Darkness erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd dit is ook al over 3 weken, wat vliegt de tijd toch. Weet nog toen dit feest werd aangekondigd dat ik dacht 'tering dat duurt me nog veels te lang' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
3 weken, duurt me nog veels te lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 23:16 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Gvd dit is ook al over 3 weken, wat vliegt de tijd toch. Weet nog toen dit feest werd aangekondigd dat ik dacht 'tering dat duurt me nog veels te lang' :P


Echt he, tijd vliegt man
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds 2 kaarten te koop, €30 ps. Laat me het missen van dit feest nou niet nog meer ellende bezorgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nog steeds 2 kaarten te koop, €30 ps. Laat me het missen van dit feest nou niet nog meer ellende bezorgen :P


Kunt ze toch op Ticketswap zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Grim schreef:
Fuzzylogic schreef:
3 weken, duurt me nog veels te lang


Zelden dat ik ook amper gehyped was voor carnaval. Maar origine haalt mijn zin in carnaval flink weg. Kijk even veeeeeeeel meer uit naar origins. Geen zin in carnaval, dat gebeurt niet vaak

Carnaval véél zin in maar Origins helemáááál hyped. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Steffnov schreef:
Nog steeds 2 kaarten te koop, €30 ps. Laat me het missen van dit feest nou niet nog meer ellende bezorgen :P


Kunt ze toch op Ticketswap zetten?

Zelfs voor 40 per ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
MelvinFR schreef:
Steffnov schreef:
Nog steeds 2 kaarten te koop, €30 ps. Laat me het missen van dit feest nou niet nog meer ellende bezorgen :P


Kunt ze toch op Ticketswap zetten?

Zelfs voor 40 per ticket.


Hij heeft mij er blij mee gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar dan had ik weer op FB moeten inloggen, en daar had ik geen zin in :P waren toch loyalty tickets, dus maak er verder ook geen verlies op. Dan maar een mede-fan blij maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 15:11 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Zijn we eigenlijk al een beetje hyped? :whistle:

- Waar kijken jullie het meest naar uit?
- Welke track(s) hopen jullie te horen?
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten