VWAB was (toch?) uitverkocht en minst drukke feest ever.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bij onze evenementen betekend uitverkocht niet op en tegen elkaar aan staan maar gewoon gezellig druk 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 15 hours ago
Dan gun ik jullie de volle 100%.
Ik dacht al dat er inderdaad gewoon genoeg ruimte zal zijn, maar nu weet ik het zeker wanneer het 100% uitverkocht is dat er nog genoeg ruimte is
Ik dacht al dat er inderdaad gewoon genoeg ruimte zal zijn, maar nu weet ik het zeker wanneer het 100% uitverkocht is dat er nog genoeg ruimte is
Was met de VWAB edities inderdaad goed te merken. Bij Shockerz 2016 vond ik het dan weer iets te druk in de grote zaal. Mogelijk door een verkeerde inschatting van de spreiding van de drukte over de twee zalen?
wrote:Bij onze evenementen betekend uitverkocht niet op en tegen elkaar aan staan maar gewoon gezellig druk
Verder: Nu we AVIO in een andere setting hebben dan normaal (classic vs raw classics of hoe je het zelf mag noemen). Welke platen zouden er dan zeker in moeten?
Voor mij in ieder geval: More is what they get, Roots of Evil en T.B.A.
Ik hoop op wat meer Substream platen een keer, Chemistry of Sound, Over and Over, Back, Substream etc 
Juist ja!! Substream (Thera remix) mag ook in de andere zaal gedraaid wordenwrote:Ik hoop op wat meer Substream platen een keer, Chemistry of Sound, Over and Over, Back, Substream etc
Ik heb de line-up echt nog niet goed genoeg gezien, fucking AVIO ook gewoon
heerlijk
Als Stimulate Your Curiosity gedraaid wordt kom ik als een ander persoon naar buiten na afloop van het feest. 
Hier wordt een man vrolijk van!wrote:Bij onze evenementen betekend uitverkocht niet op en tegen elkaar aan staan maar gewoon gezellig druk
Was bij beide edities van VWAB ook goed te merken, erg fijnwrote:Bij onze evenementen betekend uitverkocht niet op en tegen elkaar aan staan maar gewoon gezellig druk
Oom en tante vieren deze dag dat ze 40 jaar getrouwd zijn. Smoesjes om hier onderuit te komen?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Mijn moeder wordt de 24ste 50 maar in goed overleg kunnen wij ook gewoon gaan.wrote:Was bij beide edities van VWAB ook goed te merken, erg fijnwrote:Bij onze evenementen betekend uitverkocht niet op en tegen elkaar aan staan maar gewoon gezellig druk![]()
Oom en tante vieren deze dag dat ze 40 jaar getrouwd zijn. Smoesjes om hier onderuit te komen?
Koop een leuk cadeau en ga de dag/avond ervoor langs?
Gewoon eerder naar je tante en oom gaan (vanmiddag ofzo) en zeggen dat je het vergeten was en dat je al andere plannen had waar je niet onderuit kan komen. Zullen ze vast wel begrijpen.wrote:Was bij beide edities van VWAB ook goed te merken, erg fijnwrote:Bij onze evenementen betekend uitverkocht niet op en tegen elkaar aan staan maar gewoon gezellig druk![]()
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 15 hours ago
Mijn vriendin die geeft dan haar verjaardag, maar daar ben ik ook onderuit gekomen. Dus oma’s en opa’s moet lukken
Hopen dat ik ook op tijd onder je vriendin uitkomwrote:Mijn vriendin die geeft dan haar verjaardag, maar daar ben ik ook onderuit gekomen. Dus oma’s en opa’s moet lukken
Haha mijn vriendin is die dag ook jarig, ze heeft het feestje verzet zodat ik hier naartoe kanwrote:Mijn vriendin die geeft dan haar verjaardag, maar daar ben ik ook onderuit gekomen. Dus oma’s en opa’s moet lukken
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 15 hours ago
Daar ga ik wel vanuitwrote:Hopen dat ik ook op tijd onder je vriendin uitkomwrote:Mijn vriendin die geeft dan haar verjaardag, maar daar ben ik ook onderuit gekomen. Dus oma’s en opa’s moet lukken
Een maandje nog en de hype is nu al unreal... Man man man. 
Ik kan 'helaas' niet meer omdat ik een dag eerder in het vliegtuig richting Costa Rica stap. Wel jammer, had dit graag meegemaakt, zeker met de wetenschap dat The R3belz er staan. Iemand interesse in 2 kaartjes voor de reguliere prijs?