Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bjorn_m schreef:
Steffnov schreef:
Kom er vanavond weer langs, zal wel een telling doen ;)

Haha, zullen vast wel alleen maar koppeltjes zijn vanavond....

Of juist depressieve single dames ;) Maar goed, kom voor de drank en de gezelligheid he, waar we beide vinden is het goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij een telling om 2 uur was er welgeteld 18 man aanwezig. Dus of 20 overdreven is...misschien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ja ik heb het gezien, was er zelf ook even langs gehuppeld, Zowiezo heel dood in de stad de laatste tijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 17:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Met nog 3 weken te gaan hebben Solutio & The I's alvast een promomix gemaakt zodat jullie weten wat je te wachten staat!
Vergeet niet je ticket te kopen, de €5,- tickets zijn bijna uitverkocht!

https://soundcloud.com/zero53/oh-zo-hard-solutio-the-is

Koop je tickets hier:
https://shop.ticketscript.com/channel/w ... ormat/html
Of bij: Free Record Shop Nederland

Tot 8 Maart!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten