Bom, chicka, waw, wawwrote:Zo hard dat je kaak scheef staat!
Recht op je kaak jonguh!... BOTSSSS
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Sowiesowrote:Ik weet dat je t lekker vind
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik wil qounktdow
JUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHwrote:wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik wil qounktdow
T
Ik ookwrote:wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik wil qounktdow
heb er zin in ga oook proberen bij deze meeting te zijn 
Neem ik me elk feest weer voor.wrote:heb er zin in ga oook proberen bij deze meeting te zijn
Kom gezellig langs zou ik zeggen, dit is sowieso dé meeting van het jaar 
ik zal nando wel ergens los zien gaan
Ik betwijfel het, althans niet op de manier waarop we gewend zijn. Dit is niet echt het feest daarvoorwrote:ik zal nando wel ergens los zien gaan
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Kan je beter zaterdag naar Nando gaan kijken 
ik ga heelaas niet naar loudness!
gewoon bij jos keihardlosgan !
gewoon bij jos keihardlosgan !
wrote:ik zal nando wel ergens met een blije kop stil zien staan
wrote:wrote:ik zal nando wel ergens met een blije kop stil zien staan
Ik doe met je meewrote:wrote:ik zal nando wel ergens met een blije kop stil zien staan
Gezellig!wrote:Ik doe met je meewrote:wrote:ik zal nando wel ergens met een blije kop stil zien staan
Ik ga zoals ik op Dominator en Defqon ook voor het eerst gingwrote: Gezellig!Jij ook Olijfboompje van me?
Berelekker, met een constante smile op mijn gezicht en een overvloed aan liefde voor ieder die maar wil.
Ja, dus
wrote:Ik ga zoals ik op Dominator en Defqon ook voor het eerst gingwrote: Gezellig!Jij ook Olijfboompje van me?
Berelekker, met een constante smile op mijn gezicht en een overvloed aan liefde voor ieder die maar wil.
Ja, dus
Wat gaat dat toch een heerlijke nacht worden. 
Een hele heerlijke nacht jawrote:Wat gaat dat toch een heerlijke nacht worden.
De enige beweging die ik vorig jaar gehad heb was het lopen naar de bar en wc. Voor de rest alleen maar stil gestaan en genoten volgens mij
Maarja dat maakt het er niet minder mooi om, in tegendeel zelfs. Iedereen staat daar een beetje met hetzelfde idee dus die sfeer is echt episch
Maarja dat maakt het er niet minder mooi om, in tegendeel zelfs. Iedereen staat daar een beetje met hetzelfde idee dus die sfeer is echt episch
Tot Wildstylezwrote:De enige beweging die ik vorig jaar gehad heb was het lopen naar de bar en wc. Voor de rest alleen maar stil gestaan en genoten volgens mij![]()
Ojee, ik moet nog gaan opletten ook dat ik niet in ene een vette lebber op me wang heb staan om 00:00wrote:Berelekker, met een constante smile op mijn gezicht en een overvloed aan liefde voor ieder die maar wil.
Het werd idd iets minder maar nog steeds vond ik de sfeer geweldig toen dat voorbij was. Hopen dat ie het deze x wel goed doetwrote:Tot Wildstylezwrote:De enige beweging die ik vorig jaar gehad heb was het lopen naar de bar en wc. Voor de rest alleen maar stil gestaan en genoten volgens mij![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.