Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 21:14 
 

Olijfboompje schreef:
Yes, vorig jaar ook gedaan :)

Naja, we kunnen leuk gaan doen Mike, want ik heb ook wat rookbommen besteld :P
Kon ook aan flashbangs komen, maar vond dat wat te extreem :x

Dus jullie waren dat kut volk dat zeker ook die snoeiharde bommen afstook op dat plein daar?
Ik werd fucking doof van die graftroep, ga lekker ergens anders afsteken als in de rij voor QD xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Yes, vorig jaar ook gedaan :)

Naja, we kunnen leuk gaan doen Mike, want ik heb ook wat rookbommen besteld :P
Kon ook aan flashbangs komen, maar vond dat wat te extreem :x

Dus jullie waren dat kut volk dat zeker ook die snoeiharde bommen afstook op dat plein daar?
Ik werd fucking doof van die graftroep, ga lekker ergens anders afsteken als in de rij voor QD xd

Ja, dat waren wij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:39 
 

ik had toen mn oordoppen alvast ingedaan xd als ik gehoorbeschadiging wil ga ik wel naar de aankomende Nightmare zonder geluidslimiet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Naja, we kunnen leuk gaan doen Mike, want ik heb ook wat rookbommen besteld :P
Kon ook aan flashbangs komen, maar vond dat wat te extreem :x

Haha, rookbommen kun je wel leuke dingen mee doen idd.. Met vuurwerk valt ook heel makkelijk te vertellen waar je ongeveer staat om buiten voor de deur af te spreken.. :thumbsup:

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Yes, vorig jaar ook gedaan :)

Naja, we kunnen leuk gaan doen Mike, want ik heb ook wat rookbommen besteld :P
Kon ook aan flashbangs komen, maar vond dat wat te extreem :x

Dus jullie waren dat kut volk dat zeker ook die snoeiharde bommen afstook op dat plein daar?
Ik werd fucking doof van die graftroep, ga lekker ergens anders afsteken als in de rij voor QD xd

Ja, dat waren wij :P

Haha, dat waren de Cobra's vrees ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is het trouwens druk rond 20.00 daar..?? Wil namelijk wel een beetje vroeg komen denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sunrise8 schreef:
Is het trouwens druk rond 20.00 daar..?? Wil namelijk wel een beetje vroeg komen denk ik :P


Er draait toch nog helemaal niemand op dat tijdstip?

Deuren gaan open en dan twee uur wachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Sunrise8 schreef:
Is het trouwens druk rond 20.00 daar..?? Wil namelijk wel een beetje vroeg komen denk ik :P


Er draait toch nog helemaal niemand op dat tijdstip?

Deuren gaan open en dan twee uur wachten?


Rly? Als dat zo is gaan we nog paar uur in de stad goedkoper zuipen. Dat zou wel gaar zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
hoebedoelje schreef:
Sunrise8 schreef:
Is het trouwens druk rond 20.00 daar..?? Wil namelijk wel een beetje vroeg komen denk ik :P


Er draait toch nog helemaal niemand op dat tijdstip?

Deuren gaan open en dan twee uur wachten?


Rly? Als dat zo is gaan we nog paar uur in de stad goedkoper zuipen. Dat zou wel gaar zijn..

Vorig jaar was dit niet het geval voor zover ik weet.
Alleen de bovenste zaal is open op het begin.
Daar werd gewoon gedraaid.
Hardtrance of iets dergelijks geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Saaaai dus.. vorig verveelde ik me dood tot 22:00 xd half house, nee badankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Saaaai dus.. vorig verveelde ik me dood tot 22:00 xd half house, nee badankt


In dat geval gaan we iig sowieso eerst wel ergens anders goedkoper zuipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lijkt me een goed plan om dan ergens rond 19:30 af te spreken, ff een kroegje in en daarna richting de HMH?? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 21:04 
 

boeiend, iedereen gaat gewoon naar binnen om 8 uur, klaar!
is er animo voor een stationsmeeting zoals vorig jaar? lijkt mij wel relax, gezien ik alleen aan kom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
boeiend, iedereen gaat gewoon naar binnen om 8 uur, klaar!

De baas heeft gesproken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8 uur it is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:05 
 

KSwoosh schreef:
is er animo voor een stationsmeeting zoals vorig jaar?

Lijkt me een puik plan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
boeiend, iedereen gaat gewoon naar binnen om 8 uur, klaar!
is er animo voor een stationsmeeting zoals vorig jaar? lijkt mij wel relax, gezien ik alleen aan kom ^^


Ik kom ook alleen aan op station, dus een stationsmeeting rond 8 uur lijkt mij een prima plannetje. Kunnen de kids onder ons nog even hun (il)legale vuurwerk erdoorheen gooien en kunnen we hand in hand naar binnen lopen als brave schoolkindertjes :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
boeiend, iedereen gaat gewoon naar binnen om 8 uur, klaar!

De baas heeft gesproken!

Vorige keer hebben we vuurwerk afgestoken tot later op de avond volgens mij.

Wij zien wel wanneer we binnen zijn.
Stationsmeetings zijn altijd gruwelijke faals, omdat mensen sneller of langer willen wachten etc.
Loners kunnen zich evt bij mijn groep aan sluiten mits zij dit willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:43 
 

Sunrise8 schreef:
KSwoosh schreef:
boeiend, iedereen gaat gewoon naar binnen om 8 uur, klaar!
is er animo voor een stationsmeeting zoals vorig jaar? lijkt mij wel relax, gezien ik alleen aan kom ^^


Ik kom ook alleen aan op station, dus een stationsmeeting rond 8 uur lijkt mij een prima plannetje. Kunnen de kids onder ons nog even hun (il)legale vuurwerk erdoorheen gooien en kunnen we hand in hand naar binnen lopen als brave schoolkindertjes :innocent:

Ik heb eventjes gekeken, en de treinen komen eigenlijk om het kwartier aan [half 8, kwart voor 8, 8 uur]
dus ik zeg:
19.30 Beginmeeting @ station Amsterdam Bijlmer ArenA!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik weet wel dat ik niet om 8 uur al naar binnen ga.. Wat heb je om dat tijdstip nou binnen te zoeken? Ben normaal ook wel van het naar binnen gaan bij openingstijd maar 8 uur vind ik wel erg vroeg. Kijk wel hoe het loopt.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:51 
 

Rampestamper schreef:
Ik weet wel dat ik niet om 8 uur al naar binnen ga.. Wat heb je om dat tijdstip nou binnen te zoeken? Ben normaal ook wel van het naar binnen gaan bij openingstijd maar 8 uur vind ik wel erg vroeg. Kijk wel hoe het loopt.. :)

omdat de treinen maar tot 8 rijden heb je niet zo heel veel keus
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Rampestamper schreef:
Ik weet wel dat ik niet om 8 uur al naar binnen ga.. Wat heb je om dat tijdstip nou binnen te zoeken? Ben normaal ook wel van het naar binnen gaan bij openingstijd maar 8 uur vind ik wel erg vroeg. Kijk wel hoe het loopt.. :)

omdat de treinen maar tot 8 rijden heb je niet zo heel veel keus

Ligt er maar net aan waar je vandaan komt. Laatste trein van R'dam CS gaat om 19:25 uur naar Bijlmer ArenA.. En anders kan ik nog via Schiedam - Leiden - Schiphol - Bijlmer ArenA.. Laatste optie valt sowieso af, want ik haat overstappen, dus 19:25 uur R'dam CS - Bijlmer ArenA zou voor mij ook nog een optie zijn.. :P

Edit: Dan ben ik daar 20:24 uur..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In de buurt van HmH kan je toch best wel wat zuipen? Kroegje ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
In de buurt van HmH kan je toch best wel wat zuipen? Kroegje ofzo?

Yup, Bijlmerplein en in de winkelstraat heb je ook wel wat leuks. Je hebt er zelfs een discotheek, alleen weet ik niet of je daar graag gezien wordt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kettingzaag schreef:
In de buurt van HmH kan je toch best wel wat zuipen? Kroegje ofzo?

Yup, Bijlmerplein en in de winkelstraat heb je ook wel wat leuks. Je hebt er zelfs een discotheek, alleen weet ik niet of je daar graag gezien wordt :lol:

Vraagt om uitleg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 00:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yo bro nigga aigghhhtttt zulke lui lopen daar alleen rond xd
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten