Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Mysteryland
Datum: 26-08-2022 tot 28-08-2022
Tijden Vrijdag: 11:00 - 02:00 (Camping Only) - Zaterdag: 11:00 - 23:00 - Zondag: 12:00 - 23:00
Locatie: Floriadeterrein, Haarlemmermeer.
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.mysteryland.nl/
Prijzen (Inc. Fee):
Sunday Ticket = €69,90
Sunday VIP = €160,00

Hardstyle Line-up:

Zaterdag Q-Dance
11.00 12.00 Primeshock
12.00 -13.00 Audiotricz
13.00 -14.00 Noisecontrollers
14.00-15.00 Atmozfears
15.00 -16.00 Sound Rush
16.00-17.00 Zatox
17.00 18.00 Psyko Punkz
18.00 19.00 Phuture Noize
19.00- 20.00 Ran-d
20.00- 21.00 Keltek
21.00 22.00 Rejecta
22.00 22.45 Sefa

Zondag Q-Dance
12.00 13.00 Deepack
13.00-14.00 Adrenalize
14.00-15.00 Bass Modulators
15.00- 16.00 Outsiders
16.00- 17.00 D-block & S-te-fan
17.00 18.00 Devin Wild
18.00 -19.00 Sub Zero Project
19.00 20.00 B-Front & Hardriver
20.00 21.00 D-Sturb
21.00 22.00 Warface & Vertile
22.00- 22.45 Partyraiser

Rest is te vinden op: https://www.mysteryland.nl/line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In de presale gister een zondag ticket gescoord. Op goede hoop dat we aan het eind van de zomer weer mogen en zo niet hebben we vast tickets voor 2022 in de pocket.

Zondag gehaald omdat de stage hosts daar een stuk interessanter zijn. Waarschijnlijk vooral bij de hosting van Blacklist en Timmy Trumpet te vinden en wat leuks meepakken bij Q-Dance, Thunderdome, La Fuente en de Mainstage. Volgens Mysteryland gaan ze proberen de lineup van 2020 grotendeels hetzelfde te houden, maar het lijkt mij dat er nog wel het een en ander gehusseld moet gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig op de zondag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 21:01 
 
Donateur

Mysteryland bericht op insta dat het festival doorgaat.

https://z-p42.www.instagram.com/p/CP53kyHqFOO/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super dat het nu ook officieel aangekondigd is door de organisatie!!
Vraag me wel af waarom er zo lang gewacht wordt met de definitieve line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 07:20 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Super dat het nu ook officieel aangekondigd is door de organisatie!!
Vraag me wel af waarom er zo lang gewacht wordt met de definitieve line up

Heel simpel, omdat ze dat waarschijnlijk gewoon nog niet geregeld hebben of hadden.

Wat wel raar is. Toen deze festivals werden aangekondigd had dat te maken met een garantiefonds. Dat garantiefonds hield in dat evenementen wel gewoon gepland konden worden en de werkzaamheden voor het festival door hadden moeten gaan. Als dan het festival alsnog afgelast wordt dan staat de overheid garant voor een heel groot deel van de kosten.

Nou weet ik niet of de kosten van boekingen hier ook onder vallen maar je mag er gerust van uitgaan dat men heeft gewacht met het boeken van artiesten tot men zekerheid heeft(had) dat het doorgang zal vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze ook wel zo lang mogelijk willen wachten met artiesten boeken/line-up vrijgeven in verband met eventuele reisrestricties van buitenlandse artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 09:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik denk dat ze ook wel zo lang mogelijk willen wachten met artiesten boeken/line-up vrijgeven in verband met eventuele reisrestricties van buitenlandse artiesten.


Voor artiesten binnen de EU zou je denken dat werk onder essentiële reizen valt en hier dus niet zoveel problemen mee moeten hebben toch? Al heeft ML ook vaak wel wat interessante namen van buiten de EU geboekt, dus voor die groep kan ik het inderdaad begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Engeland heeft bijvoorbeeld nog een negatief reisadvies voor naar Nederland, en een quarantaine van 10 dagen bij terugkomst. En als ik de line-up van 2019 bekijk, dan waren er best veel Britten geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 23:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die 2 kaarten over heeft voor de zaterdag?
Hit me up! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor een redelijk prijsje op Ticketswap nog een weekendticket kunnen scoren :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 20:05 
 
Hardtraxxer

Van de week via via nog 2 kaarten kunnen bemachtigen voor de zaterdag en besloten om te gaan. De week ervoor naar Decibel. Zou ik normaal gesproken nooit doen, maar door coronaperiode ben ik niet meer zo kritisch en nemen we het er maar van :thumbsup:. We hebben eigenlijk nog één kaart nodig. Wie heeft er toevallig nog één over die we over kunnen nemen voor een redelijke prijs ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 10:11 
 
Donateur

https://www.parool.nl/kunst-media/id-t- ... ~b9fc7b84/

Laten we hopen dat dit geen probleem wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

drift schreef:
https://www.parool.nl/kunst-media/id-t-in-de-knel-festivalorganisator-komt-duizenden-handen-tekort~b9fc7b84/

Laten we hopen dat dit geen probleem wordt...

Idem voor Decibel -.- staat ook op die specifieke website benoemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up:

Zaterdag Q-Dance

ATMOZFEARS
AUDIOTRICZ
D-BLOCK & S-TE-FAN
DEMI KANON
NOISECONTROLLERS
PHUTURE NOIZE
PRIMESHOCK
PSYKO PUNKZ
RAN-D
SEFA
SOUND RUSH
HOSTED BY VILLAIN

Zondag Q-Dance
ADRENALIZE
B-FRONT
BASS MODULATORS
BRENNAN HEART
D-STURB
KELTEK
OUTSIDERS
PARTYRAISER
WILDSTYLEZ
ZATOX
HOSTED BY VILLAIN

Verder staat Sub Zero Project zondag nog bij de Timmy Trumpet stage.
Hiermee lijken er geen wijzigingen te zijn ten opzichte van zoals de line up vorig jaar zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uiteindelijk een prima lineup geworden! Bij de andere stages wel wat kleine aanpassingen gezien maar Q-Dance lijkt inderdaad helemaal hetzelfde te zijn gebleven. De mainstage headliners op Zondag zijn met Alesso en Eric Prydz wel een stuk beter dan vorig jaar. Ook Borgore, NGHTMRE en Carnage op de blacklist stage zijn heel lekker om eens te kunnen zien.

Het hangt een beetje van de timetable af wie we op de Q-Dance stage meepakken, Mysteryland is elk jaar de mogelijkheid om de grotere namen te zien in andere genres waar ik nogsteeds van kan genieten. Wij hebben gelukkig de luxe hier in Nederland dat we de gehele Q-Dance lineup (normaalgesproken) de week ervoor of erna op een ander festival ook kunnen zien draaien.

Heel veel zin in! Nu nog hopen dat grote, meerdaagse festivals gewoon door kunnen gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 11:56 
 
Donateur

Aftellen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin an
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor t eerst dat ik de mainstage van ID&T er mooier uit vind zien dan die van Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal vergeten dat dit topic bestond, heb de OP even aangepast.

De rest van de lineup heeft wel echt een fikse downgrade gehad ten opzichte van de edities waar ik eigenlijk een kaart voor gekocht had, al is de Q dance stage zoals altijd prima. Morgen toch maar even een kijkje nemen aangezien we de tickets hebben gehouden, gewoon zonder echte planning lekker zwerven over het terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Voor t eerst dat ik de mainstage van ID&T er mooier uit vind zien dan die van Q-Dance

Je hebt ze in het echt gezien?

Op de foto’s vind ik het andersom. De Q-dance stage vind ik echt heel vet. Beetje trippy/psychedelisch haast met die bijna alien-achtige kop die overgaat in een gewei. Ziet er heel mooi uit. Hopelijk brengen ze (delen van) deze stage mee naar Defqon. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 00:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deel van de Qlimax 2014 stage hergebruikt zo lijkt het. Vet gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
hurricane schreef:
Voor t eerst dat ik de mainstage van ID&T er mooier uit vind zien dan die van Q-Dance

Je hebt ze in het echt gezien?

Op de foto’s vind ik het andersom. De Q-dance stage vind ik echt heel vet. Beetje trippy/psychedelisch haast met die bijna alien-achtige kop die overgaat in een gewei. Ziet er heel mooi uit. Hopelijk brengen ze (delen van) deze stage mee naar Defqon. :love:

jaaa :) Qua details wel top weer hoor! En in t donker ziet een Q stage er ook altijd vet uit. Vond het alleen wat smal ogen door de V-vorm. Al was t optisch wat bedekt door de zilver panelen
Vanaf de piramide zag die kop er weer anders uit, dat was wel mooi gedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben vandaag wat beelden van de Q-Dance stage eindshow tegengekomen, zag er wel gaaf uit. Maar ik vraag me echt af wiens idee het was om met zo'n onmeunige dikke jankplaat af te sluiten die niks met hardstyle of hardcore te maken heeft. Of was de intentie mensen al een dinsdagdip te bezorgen voordat ze het terrein hebben verlaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lees over Mysteryland ook veel negatieve ervaringen op organisatorisch vlak (wc's/barren etc.) Iets wat bij mij ook overheerste bij Decibel. Wellicht zijn het nog de 'naweeën' van de Corona periode, maar bij organisaties van dit kaliber mag de lat organisatorisch toch wel een stuk hoger liggen.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten