Nou , zatox / b-front!wrote:ik ken wel mensen die er naar toe gaan, maar gewoon voor mysteryland + de sfeer. Voor de line up gaan ze niet, achja.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Al was ik 18 dan was ik nog niet gegaan. 60 euro voor 1 stage met deze line-up...
Decibel achter de rug!
Op naar Mysteryland
Op naar Mysteryland
Hahawrote:Sjefke pakt alles mee hoor
Weinig feesten die ik niet mee pak.. of ze moeten op zelfde dag als een ander feest vallenwrote:Sjefke pakt alles mee hoor
Inderdaad, zo bekijk ik het!wrote:Hahawrote:Sjefke pakt alles mee hoorAls je het financieel aankan, waarom niet he
Agenda zit tot half weg oktober sowieso ieder weekend weer vol
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
voor 60 euro heb je veel dikkere festivals voor hardstyle, last world is op dezelfde dag. Die line up is 4x zo goed! Maar de show zal wel 4x minder zijnwrote:Nou , zatox / b-front!wrote:ik ken wel mensen die er naar toe gaan, maar gewoon voor mysteryland + de sfeer. Voor de line up gaan ze niet, achja.daarvoor sou ik er wel naartoe gaan, en dat doe ik dus ook
Daarom, en mysteryland ligt voor mij wat beter te bereiken! , en er gaan 4 bussen vol richitng mysteryland uit onze omgeving, dus bekende genoeg. En er staan nog genoeg betere feesten op me agenda!wrote:voor 60 euro heb je veel dikkere festivals voor hardstyle, last world is op dezelfde dag. Die line up is 4x zo goed! Maar de show zal wel 4x minder zijnwrote:Nou , zatox / b-front!wrote:ik ken wel mensen die er naar toe gaan, maar gewoon voor mysteryland + de sfeer. Voor de line up gaan ze niet, achja.daarvoor sou ik er wel naartoe gaan, en dat doe ik dus ook
ook al is de line up minder.
Ik ga me prima vermaken zaterdag!
Ik ga me prima vermaken zaterdag!
Zin in
Ik kreeg overigens een bericht op PF over de timetable e.d. en daar stond Suprise Performance gepland om 7 uur(Dus niet Nosferatu, dat is de special guest)
rest van de TT als ik het me goed herrinner:
Isaac
Stehpanie
Wildstylez
the Prophet
Noisecontrollers
B-Front
"Suprise Performane"
Frontliner
Zatox
Dbstf & Nosferatu
Ik kreeg overigens een bericht op PF over de timetable e.d. en daar stond Suprise Performance gepland om 7 uur(Dus niet Nosferatu, dat is de special guest)
rest van de TT als ik het me goed herrinner:
Isaac
Stehpanie
Wildstylez
the Prophet
Noisecontrollers
B-Front
"Suprise Performane"
Frontliner
Zatox
Dbstf & Nosferatu
Het weer wordt constant in positieve zin aangepast.
momenteel
50% kans op zon, 40% kans op regen!
20 graden met windkracht 2
momenteel
Jajo die lui weten niet wat ze zeggen, denk aan defqon 2010 , tot op de laatste dag regen voorspelt. en toen was ik er en ben daar flink verbrand!!wrote:Het weer wordt constant in positieve zin aangepast.
momenteel
weer.nl geeft bijv 55% kans op regen , maar net 1 mm dus dat betekend 1 bui-tje.
Ik ga me er niet te druk om maken! , ik zie het allemaal wel
Het zou me niet verbazen als de surprise Second Identity is ivm album.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ja, goed bedacht Khadber.!wrote:Het zou me niet verbazen als de surprise Second Identity is ivm album.
Dan staan ze wel een beetje laat gepland, ik hoop stiekem nog op Psyko Punkzwrote:Het zou me niet verbazen als de surprise Second Identity is ivm album.
Donkey Rollers Live zou ook nie verkeerd zijn 
Timetables zijn niet per definitie opbouwend..wrote:Dan staan ze wel een beetje laat gepland, ik hoop stiekem nog op Psyko Punkzwrote:Het zou me niet verbazen als de surprise Second Identity is ivm album.
Timetables zijn niet per definitie opbouwend..Dan staan ze wel een beetje laat gepland, ik hoop stiekem nog op Psyko Punkz
Jammer genoeg niet
OEEE me 2wrote:Dan staan ze wel een beetje laat gepland, ik hoop stiekem nog op Psyko Punkzwrote:Het zou me niet verbazen als de surprise Second Identity is ivm album.
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Dat denk ik toch niet, die zijn juist van de line up afgehaald.wrote:OEEE me 2wrote:Dan staan ze wel een beetje laat gepland, ik hoop stiekem nog op Psyko Punkzwrote:Het zou me niet verbazen als de surprise Second Identity is ivm album.
wrote:ik wil alleen maar billen zien
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
Het kan opzich Second identity zijn ja ,
Die draaien op Last World toch pas om 22:00
Die draaien op Last World toch pas om 22:00
Ik hoop ook op Psyko Punkz.. Ik denk ook eigenlijk wel dat zei het zijn, zij werden eerst ook aangegeven op de time table.
Crypsis of AVIO mag ook uiteraard!
Heb er echt zin in baas! Foto's van de Q-dance area zien er goed uit:
http://album.partyflock.nl/78937413.jpg
http://album.partyflock.nl/78937440.jpg
Crypsis of AVIO mag ook uiteraard!
Heb er echt zin in baas! Foto's van de Q-dance area zien er goed uit:
http://album.partyflock.nl/78937413.jpg
http://album.partyflock.nl/78937440.jpg
Who was there
Nobody has said they're going yet.