B-Front

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Had er iemand toevallig nog iets meegekregen van die vechtpartij?? Aardig grote achterin bij de q-dance stage.. ik stond helemaal bij het podium en sag aardig wat man op elkaar in slaan!
Trieste mensen die dat veroorzaken, 
Zoland jij er geen last van hebt, CARE 
Alsjeblieft, en het idd heel triest dat zoiets moet voor komen op een feest. Ik zou, als ik erwas, kei hard zijn gegaan op Magic dat moment.wrote:Had er iemand toevallig nog iets meegekregen van die vechtpartij?? Aardig grote achterin bij de q-dance stage.. ik stond helemaal bij het podium en sag aardig wat man op elkaar in slaan!Trieste mensen die dat veroorzaken,
Ach zou ik geen last van gehad hebben, sta toch altijd voor aanwrote:Alsjeblieft, en het idd heel triest dat zoiets moet voor komen op een feest. Ik zou, als ik erwas, kei hard zijn gegaan op Magic dat moment.wrote:Had er iemand toevallig nog iets meegekregen van die vechtpartij?? Aardig grote achterin bij de q-dance stage.. ik stond helemaal bij het podium en sag aardig wat man op elkaar in slaan!Trieste mensen die dat veroorzaken,
Haha inderdaad, gewoon dat gigantische gat induiken gretig gebruik maken van de enorme ruimtewrote:Alsjeblieft, en het idd heel triest dat zoiets moet voor komen op een feest. Ik zou, als ik erwas, kei hard zijn gegaan op Magic dat moment.wrote:Had er iemand toevallig nog iets meegekregen van die vechtpartij?? Aardig grote achterin bij de q-dance stage.. ik stond helemaal bij het podium en sag aardig wat man op elkaar in slaan!Trieste mensen die dat veroorzaken,
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Dat duswrote:Haha inderdaad, gewoon dat gigantische gat induiken gretig gebruik maken van de enorme ruimtewrote:Alsjeblieft, en het idd heel triest dat zoiets moet voor komen op een feest. Ik zou, als ik erwas, kei hard zijn gegaan op Magic dat moment.wrote:Had er iemand toevallig nog iets meegekregen van die vechtpartij?? Aardig grote achterin bij de q-dance stage.. ik stond helemaal bij het podium en sag aardig wat man op elkaar in slaan!Trieste mensen die dat veroorzaken,
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
nee vechten is stoerder, maar dat moest ik gewoon ff proberen.. Helemaal nuchter zou ik dat nooit doenwrote:Dat is inderdaad stoer!
Q music wordt met de dag gevarieerder 
Ik vrees van nietwrote:zijn er nog livesetjes van de q-stage of is het niet uitgezonden?
die van zatox, b-front en frontliner gingen wel keihard
Frontliner & B-Front - Magic +oneindigwrote:Kijk die reactie;s op dumpert dan
arivdtjuh 31-08-10 @ 19:06
Die snapt t!
die gasten die zeggen dat bij metal nooit gevochten word enzo lol
waaw wat een stage!
Idd, en Mysteryland zag er precies toch vele beter uit dan Last World..wrote:Ach zou ik geen last van gehad hebben, sta toch altijd voor aanwrote:Alsjeblieft, en het idd heel triest dat zoiets moet voor komen op een feest. Ik zou, als ik erwas, kei hard zijn gegaan op Magic dat moment.wrote:Had er iemand toevallig nog iets meegekregen van die vechtpartij?? Aardig grote achterin bij de q-dance stage.. ik stond helemaal bij het podium en sag aardig wat man op elkaar in slaan!Trieste mensen die dat veroorzaken,
Last world en Mysteryland met elkaar gaan vergelijken :') :') :')wrote: Idd, en Mysteryland zag er precies toch vele beter uit dan Last World..
Ik had eigenlijk gedacht na het versnellen van het vuurwerk die die fikkende stage nog in beeld kwam,toch niet
wel vette aftermovie! heb me eigen ook weer gespot.
Who was there
Nobody has said they're going yet.