Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 11:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
En inderdaad net als de rest aanhaalt vond ik het een heel erg raar publiek wat enorm anders was als het gewoonlijke hardstyle feest, gelukkig had de lineup genoeg geliefde hardtraxxers er heen getrokken anders had dit het feest echt verziekt voor mij, ik heb me trouwens echt nog nooit gestoord aan mensen op een feest, maar hier gebeurde het voor het eerst (terwijl ik toch echt 3a4x per maand allerlij soorten feesten bezoek... Echt op de meest ongepast momenten gewoon pal stil voor je stil komen staan of midden in je groep een beetje dronken komen dansen.. Heel erg ongezellig

Ik heb me er ook enorm aan gestoord, normaal met een hardstyle feest op deze locatie is dit NOOIT, dus waar dit bejaarde volk ineens vandaan kwam? Misschien van dat dubstep feest dat beneden plaatsvond?
In ieder geval waren die oudjes allemaal bezopen/completely wasted en erg ongezellig inderdaad. Leeftijdsgrens van 40 instellen ofzo? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ik heb me er ook enorm aan gestoord, normaal met een hardstyle feest op deze locatie is dit NOOIT, dus waar dit bejaarde volk ineens vandaan kwam? Misschien van dat dubstep feest dat beneden plaatsvond?
In ieder geval waren die oudjes allemaal bezopen/completely wasted en erg ongezellig inderdaad. Leeftijdsgrens van 40 instellen ofzo? :/


Doe maar niet aan die leeftijdsgrenzen, wat moet ik dan over 10 jaar doen.... Leeftijd heeft er ook niks mee te maken, het was gewoon een raar publiek en zou er geen last van hebben gehad als ze zich op de achtergrond hadden gehouden maar het constant tussen je in komen staan en dergelijke wat een duidelijk effect was van de genuttigde alcohol, niet voor niks 1 van de gevaarlijkere drugs natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Doe maar niet aan die leeftijdsgrenzen, wat moet ik dan over 10 jaar doen.... Leeftijd heeft er ook niks mee te maken, het was gewoon een raar publiek en zou er geen last van hebben gehad als ze zich op de achtergrond hadden gehouden maar het constant tussen je in komen staan en dergelijke wat een duidelijk effect was van de genuttigde alcohol, niet voor niks 1 van de gevaarlijkere drugs natuurlijk :D

Hahaha je doelt zeker op de dronken vrouw die echt TE aanwezig was?
Leeftijdsgrens was ook maar een grapje, maar het waren wel allemaal oudere mensen die m'n vader/moeder hadden kunnen zijn. Ook een of andere indiaan met een staartje in een trainingspak. Gewoon WTF...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vinden jullie jezelf niet een beetje zielig? Ik wel.

Hoe kun je je in godsnaam nou storen aan de leeftijd van een ander? Te sneu voor woorden.

Hoezo zou je je storen aan de keuze van mensen om dronken te zijn, ouder te zijn dan het schaapjesvolk en/of stil te staan?

Zolang ze met dat dronken gedrag maar niemand lastigvallen.

Er stond bijvoorbeeld een stelletje bij de deur dat vrijwel iedereen die naar binnen of naar buiten liep vol stond uit te schelden.

Kijk, dat soort mensen moet je er gewoon direct uittrappen. Ook mensen die hun glazen maar klakkeloos op de grond werpen en/of staan te roken.

Dat heeft met normen en waarden te maken, hetgeen deze mensen dus kennelijk niet hebben geleerd.

Een 45 jarig persoon dat dronken stilstaat valt mij op geen enkele manier lastig dus waarom zou ik me daar dan in godsnaam aan storen?

Laat iedereen zijn of haar feest beleven zoals men dat zelf wil, als ze maar niemand lastigvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 11:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Vinden jullie jezelf niet een beetje zielig? Ik wel.
Hoe kun je je in godsnaam nou storen aan de leeftijd van een ander? Te sneu voor woorden.
Laat iedereen zijn of haar feest beleven zoals men dat zelf wil, als ze maar niemand lastigvallen.

Ik kijk uit mijn ogen en wat ik opmerk is dat de mensen waar ik last van heb (tegen je aan beuken, irritant bezopen zijn, stilstaan en niet opzij gaan als je erlangs wilt, ALLEEN MAAR oudere mensen waren. Daar baseer ik mijn mening op en ja helaas heeft dat dus WEL iets met leeftijd te maken..
Ik zeg ook niet dat elke oudere die daar aanwezig was irritant was, maar degene waarvan wij last hadden was het oudere volk dat aanwezig was. Kan er ook niets anders van maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
hoebedoelje schreef:
Vinden jullie jezelf niet een beetje zielig? Ik wel.
Hoe kun je je in godsnaam nou storen aan de leeftijd van een ander? Te sneu voor woorden.
Laat iedereen zijn of haar feest beleven zoals men dat zelf wil, als ze maar niemand lastigvallen.

Ik kijk uit mijn ogen en wat ik opmerk is dat de mensen waar ik last van heb (tegen je aan beuken, irritant bezopen zijn, stilstaan en niet opzij gaan als je erlangs wilt, ALLEEN MAAR oudere mensen waren. Daar baseer ik mijn mening op en ja helaas heeft dat dus WEL iets met leeftijd te maken..
Ik zeg ook niet dat elke oudere die daar aanwezig was irritant was, maar degene waarvan wij last hadden was het oudere volk dat aanwezig was. Kan er ook niets anders van maken...


Ik werd zelfs geknuffeld en gekust door een oude man, met z'n verhalen over de scene van vroeger. :sick:

Maar ik heb voor het eerst geen agressieve sfeer meegemaakt tijdens een feest, wat normaal altijd het geval is.

Ik heb geen enkele last gehad, van niemand. Nou dat is niet helemaal waar; ik vond het hoogst irritant dat de bar sloot om 03:30! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Ik heb geen enkele last gehad, van niemand. Nou dat is niet helemaal waar; ik vond het hoogst irritant dat de bar sloot om 03:30! :thumbdown:

Ja het feest stopte ook eerder had ik gehoord. Blijkbaar was toch niet alles in de haak? Politie stond ook om half 4 buiten te wachten (ter preventie of iets anders??)
Ik heb ook wel een leuke avond gehad, maar het volk dat er rondliep was inderdaad gewoon vaag.
Volgende feestje daar is Hardstyle Scene, dat is wel altijd erg vet, dus kom dan gewoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
hoebedoelje schreef:
Ik heb geen enkele last gehad, van niemand. Nou dat is niet helemaal waar; ik vond het hoogst irritant dat de bar sloot om 03:30! :thumbdown:

Ja het feest stopte ook eerder had ik gehoord. Blijkbaar was toch niet alles in de haak? Politie stond ook om half 4 buiten te wachten (ter preventie of iets anders??)
Ik heb ook wel een leuke avond gehad, maar het volk dat er rondliep was inderdaad gewoon vaag.
Volgende feestje daar is Hardstyle Scene, dat is wel altijd erg vet, dus kom dan gewoon :D


Op het moment dat ik naar binnenliep was dat de exact zelfde gedachte die ik had: vaag volk. :D

Mensen die al lam uit de garderobe kwamen gewaggeld, daar begon het al mee.

Maar ik heb amper last gehad van personen, afgezien van het vroege sluiten van de bar en het stel bij de deur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb helaas niet veel van het feest meegekregen was zowat de hele tijd backstage, maar dat er ander volk was dan meeste mensen gewend zijn komt denk ik door de band die voor MOC moest. Er waren nog mensen gebleven als ik me niet vergis.

En Julian sorry man heb geprobeerd de zaal in te komen maar zat de hele tijd in gesprek :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
En Julian sorry man heb geprobeerd de zaal in te komen maar zat de hele tijd in gesprek :$

Haha geeft niet man, begreep het :D
Volgend feestje doen we gewoon biertje, zorg ik dat er weer een nieuwe leuke edit klaarligt die je kunt draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Maar ik heb voor het eerst geen agressieve sfeer meegemaakt tijdens een feest, wat normaal altijd het geval is. Ik heb geen enkele last gehad, van niemand. Nou dat is niet helemaal waar; ik vond het hoogst irritant dat de bar sloot om 03:30! :thumbdown:


Er was inderdaad geen aggressieve sfeer, gelukkig want met alcohol kan ook wel eens anders zijn. Maar toch, ik zelf heb geen probleem met leeftijden. Ik dans met iedereen van jong tot oud (respect juist voor de 40+ mensen die ik op feesten tegenkom en zichtbaar staan te genieten van hun feest), en ik erger me normaal nooit aan het publiek.. Je hoort wel eens dat mensen lopen te klagen omdat ze bekeken worden wanneer ze los gaan en dergelijke, doet mij dus echt niets en tot dit feest me nog NOOIT op een feest geergerd aan de mensen. Maar op dit feest had ik echt last van bepaalde erg aanwezige personen wat gewoon in hun eentje bijvoorbeeld recht voor je neus komen staan terwijl je lekker staat los te gaan, of wat tegen je aan komen duwen en dergelijke. Dit heb ik nooit eerder op een feest zo meegemaakt. Dit waren trouwens volgens mij helemaal niet zo oude mensen, misschien eerder rond mijn leeftijd. Maar ze gedraagden zich gewoon irritant zonder er zelf bewust van te zijn (effect van alcohol uiteraard, je ziet jezelf als de meest jolige gezellige persoon terwijl je voor anderen die niet dronken zijn gewoon als irritant word gezien). Als ik eraan terug denk waren het wel steeds dezelfde personen die zo enorm irritant waren, en kan ik hiervoor niet de rest van het publiek op beoordelen, want van die mensen heb ik geen last gehad maar ze droegen voor mij alleszins niet bij tot de sfeer, gelukkig deden de groep bekenden (grotendeel hardtraxxers) dat wel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer goede keus dus van mij om naar Rodenburg te gaan haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 14:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Maar ze gedroegen zich gewoon irritant zonder er zelf bewust van te zijn

:nono: :nono: :nono:

Het waren ook zeer zeker steeds dezelfde personen, daarom zeg ik ook dat ik niet van iedereen last had gehad. Denk dat veel 'concertgangers' van de band die ervoor stond gewoon waren gebleven en dat was dus volgens mij niet helemaal de bedoeling. Zal volgende keer wel niet weer zo zijn en dan is er wel weer 'normaal' volk aanwezig :D



Chukkels schreef:
Zeer goede keus dus van mij om naar Rodenburg te gaan haha xd

Het was wel gewoon gezellig hoor, vergis je niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
Haha hey ik mocht volop draaien van de organisatie dat neem ik dan ook serieus:P , was idd niet de meest logische keuze maar het ging los dus schijt aan


Kan niets anders 'zeggen' dan; :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ hoebedoelje

Ik zelf beoordeel mensen ook niet op hun leeftijd en daar stoor ik me ook niet aan, maar het waren naar mijn weten wel toevallig alleen maar mensen van tussen de 30 / 40 en misschien zelfs tot 50 die zo gruwelijk irritant waren. En als die ook nog is allemaal lam of van de kaart zijn, dan ga je je daar wel aan ergeren ja. Helemaal als je gewoon los wilt gaan en ze telkens pal voor je neus komen staan, zonder enige reden. Het gaat er juist om dat ze WEL mensen lastig vielen.

Dus of ik mezelf zielig vind dat ik erom zeur? Nee.

Trouwens, komen er nog tracklists online (Thera, Clock Kid)? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die irritante oudere mensen waren inderdaad vervelend, ik hoef er denk ik niets aan toe te voegen, want volgens mij is het wel duidelijk na al deze reacties :P

Tip voor Clock Kid; kijk niet steeds op je telefoon als je aan het draaien bent.. komt een beetje ongeïnteresseerd over namelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ehh tracklist is dit denk ik maar weet niet 100 % zeker.

Early sounds
unlocked
Funky Shit (remix of orgineel weet ik niet meer)
Ear fucking
Become the sky
????? (headshot of zo?)
???????
Face the enemy Remix
Scary noises
Psychedelic trip
Crossin over
???????
En dan nog ergens een x The hard way
vanaf hier weet ik het niet meer maar had nog 2-3 meer tracks gedraaid denk ik.

En over mobiel viel wel mee toch? 2 x gedaan omdat een paar vrienden niet binnenkwamen door een fout van de guestlist
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 16:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Tip voor Clock Kid; kijk niet steeds op je telefoon als je aan het draaien bent.. komt een beetje ongeïnteresseerd over namelijk ;)


Crypsis ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
Ehh tracklist is dit denk ik maar weet niet 100 % zeker.

Early sounds
unlocked
Funky Shit (remix of orgineel weet ik niet meer)
Ear fucking
Become the sky
????? (headshot of zo?)
???????
Face the enemy Remix
Scary noises
Psychedelic trip
Crossin over
???????
En dan nog ergens een x The hard way
vanaf hier weet ik het niet meer maar had nog 2-3 meer tracks gedraaid denk ik.

En over mobiel viel wel mee toch? 2 x gedaan omdat een paar vrienden niet binnenkwamen door een fout van de guestlist

Voor Face The Enemy volgens mij Chemistry Of Sound. :) Heb ik door dat slome gastenlijst gedoe dus verdomme Unlocked gemist.. :( Dit vergeef ik Multigroove nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha hij zei btw dat het door Jesse kwam omdat hij te laat was, klopt dit Jesse? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Haha hij zei btw dat het door Jesse kwam omdat hij te laat was, klopt dit Jesse? :list:


Niet door mij persoonlijk, maar wel omdat wij iets te laat waren met de auto ja :P Was samen met één van de organisatoren nog wat promotie in utrecht aan het ophangen, alleen door de wegwerkzaamheden in Utrecht was die verdwaald geraakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals Pieter al zei, dat er niet b2b werd gedraaid was erg jammer, we hadden onszelf nogal beperkt doordat we voor elke dj een opkomst hadden (Hier nog opmerkingen over?) met een intro (nogmaals complimenten voor de productie Pieter :worship: ), maar dit is zeker een punt wat we voor de toekomstige edities mee gaan nemen!

Helaas was de sluitingstijd van 4uur doordat het Patronaat maar een vergunning heeft om tot die tijd open te zijn (ze zijn wel bezig met deze vergunning), en de beveiliging/drugsbeleid kwam ook vanuit de locatie.

De opvolging van dit feest vind 28 april plaats, waar er op 'The Delicate Sound of Thunder' in de Hemkade Zaandam een aparte hardstyle-stage is met de naam 'Masters of the Chapel'! Zie http://www.hardtraxx.nl/forum/feesten/multigroove-the-delicate-sound-of-thunder-28-04-2012-hemkade-zaandam-t23592.html. Er zijn momenteel nog early birdtickets beschikbaar voor 17,50 ipv 25 euro!
En natuurlijk gaan er nog meerdere volgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
En over mobiel viel wel mee toch? 2 x gedaan omdat een paar vrienden niet binnenkwamen door een fout van de guestlist

Inderdaad, naar mijn mening heb je niet veel op je telefoon gekeken, alleen toen wij je whatsappten omdat er een fout was gemaakt met de guestlist ofzo >.<


Clock Kid schreef:
Crossin over (Black Sunrise Edit)

Hee joh gun mij ook eens een beetje fame :nono: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zeer goede keus dus van mij om naar Rodenburg te gaan haha xd


Idd wou bijna nog hier heen gaan toen mijn avond verkloot was maar toch maar naar Rodenburg gegaan.
Maar ik geloof best dat het hier ook gezellig was
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er trouwens nog een aftermovie? Zag wel een aantal mensen filmen namelijk ^^
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten