Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
hardstylboy schreef:
Heb je die zeur volk ook weer :mad: Blij dat er Raw line up is beter dan die happy new style shit wordt er te minste lekker stevig gedraaid :yay:

Ach laat ze lekker zeuren.. gewoon lekker stevig dr op klappen. RAW! Bots!! :thumbsup: :thumbsup: :woot: :D xd


En zo is dat lekker los gaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volg jij je eigen berichten wel? Because i can not make chocolate of it...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdtafel :)

►►Housteria
22:00 - 23:30 Supreme Gentlemen
23:30 - 01:00 Sebastian Bronk
01:00 - 02:00 Franky Rizardo
02:00 - 03:00 La Fuente
03:00 - 04:00 Jordy Dazz
04:00 - 05:00 Quintino
05:00 - 06:00 Jay Hardway
06:00 - 07:00 Vato Gonzalez ft. MC Tjen
Hosted by MC Boogshe

►►Megabase
22:00 - 23:00 Proto Bytez vs. Mythix
23:00 - 00:00 Zentiments vs. The Vision
00:00 - 01:00 Jack of Sound
01:00 - 02:00 Hard Driver
02:00 - 03:00 Digital Punk
03:00 - 04:00 Adaro
04:00 – 04:10 Megabase Showcase
04:10 - 05:00 Chain Reaction vs. Warface
05:00 - 06:00 Crypsis vs. Outbreak
06:00 - 07:00 Thera vs. Degos & Re-Done
Hosted by MC Renegade

►►Harddefinition by Dr. Rude
22:00 - 23:00 Vecino
23:00 - 00:00 Potato vs. Wodan
00:00 - 01:00 Bestien
01:00 - 02:30 Dr. Rude vs. Ruthless
02:30 - 04:00 Dr. Rude vs. Panic
04:00 - 05:30 Dr. Rude vs. Darkraver
05:30 - 07:00 Dr. Rude vs. Bass-D
Hosted by MC The Russian

►►I Am Techno
22:00 - 23:30 Andy Chunes
23:30 - 01:00 Joshua Kayn
01:00 - 02:30 Ray Kajioka LIVE
02:30 - 04:00 Reset Robot
04:00 - 05:30 Roy El Kei
05:30 - 07:00 Keith Carnal
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 01:55 
 
Hardtraxxer

Haha dit feest was zo intens kut vorig jaar
#NeverAgain
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Langzaam aan toch wel zin te krijgen.. eerste feestjes pas weer naar decibell.....

laten we maar weer eens de beentjes spreken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstylboy schreef:
noisecontrollers de hele gros die main draaien en niemand die het echt leuk vindt

Kijk maar eens even in deze topics dan:
hardstyle-releases/noisecontrollers-all-around-e-p-2-q109-t47824.html
hardstyle-releases/noisecontrollers-all-around-e-p-01-t47782.html
hardstyle-releases/noisecontrollers-all-around-album-t41908.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 14:19 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig! 20 minuten reizen maar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 14:28 
 
Hardtraxxer

Vooral heel benieuwd naar The Vision en eindelijk Adaro weer is zien! begint toch wel te kriebelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 14:30 
 

hardstylboy schreef:
Ik zeg gewoon hoe ik er over denk En kan het gewoon niet uitstaan hoe (main) Hardstyle zo achter uit holt in vergelijking 10 jaar periode ervoor betaal je duur kaartje om lekker los te gaan op hardstyle feestje dan krijg je die happy melody zang rommel te horen wat totaal niks met de harde stylen te maken hebben :mad: Net zoals Rob g presteerde op Sensation black 2006 Rock op een hardstyle feest te draaien. Dit is gewoon het zelfde effect. Iedereen klaagt erover hardstyle is niet meer zoals het is, Dj,s doen er niks mee de block ste fan,noisecontrollers,frontlinner.headhunterz wildstylers de hele gros die main draaien en niemand die het echt leuk vindt en helemaal uit hun dak gaan als ze ouwere platen tussen door gooien waar ze zo bekend mee zijn geworden waren te minste goede tracks. Laat ze mooi showtek achter aan gaan dan, en bedankt voor de mooi jaren. Hardstyle veranderd met de jaren, wordt alleen maar beter maar niet op deze manier!!!


Ik heb echt serieus nog nooit zoveel bagger in één post gezien! :lol: Give this man a medal :beer:

Off: Rob G was ik ook bij trouwens! Die gast die het podium opklom om hem een tik te verkopen xd Wat een koning!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beter houdt de beste man het met zulke uitspraken bij de sociale werkplaats in plaats van hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Beter houdt de beste man het met zulke uitspraken bij de sociale werkplaats in plaats van hier.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstylboy schreef:
Ik zeg gewoon hoe ik er over denk En kan het gewoon niet uitstaan hoe (main) Hardstyle zo achter uit holt in vergelijking 10 jaar periode ervoor betaal je duur kaartje om lekker los te gaan op hardstyle feestje dan krijg je die happy melody zang rommel te horen wat totaal niks met de harde stylen te maken hebben :mad: Net zoals Rob g presteerde op Sensation black 2006 Rock op een hardstyle feest te draaien. Dit is gewoon het zelfde effect. Iedereen klaagt erover hardstyle is niet meer zoals het is, Dj,s doen er niks mee de block ste fan,noisecontrollers,frontlinner.headhunterz wildstylers de hele gros die main draaien en niemand die het echt leuk vindt en helemaal uit hun dak gaan als ze ouwere platen tussen door gooien waar ze zo bekend mee zijn geworden waren te minste goede tracks. Laat ze mooi showtek achter aan gaan dan, en bedankt voor de mooi jaren. Hardstyle veranderd met de jaren, wordt alleen maar beter maar niet op deze manier!!!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mega veel zin :woot: Rond half 11 binnen, ruim optijd voor The Vision :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 00:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hop.. i am ready.. zin is er behoorlijk!! bam :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Me zeker vermaakt.. vond t geluid stukken beter als vorig jaar.. tijdens Harddriver binnengekomen.. draaide een prima setje.. DP en Adaro lieten m'n beentjes het werk doen.. xd Wat blijf ik Seven toch een prachtplaat vinden!! Daarna overal en nergens geweest.. tijdens Crypsis & Outbreak de draad weer opgepakt!! It's on & Get the mean (die nieuwe edit) :worship:
Laatste uurtje niet meegemaakt omdat we toen alweer op de weg terug waren!

+ Setjes Digital Punk/Adaro/Crypsis & Outbreak
+ Geluid
+ Megabase stage

- Hoog VDK gehalte
- Bavaria (kan er niet aan wennen)

Al met al prima, overigens viel het me wel op dat t lang niet zo druk was als afgelopen jaren..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten