Haha heus was Maarten ook op de meeting? Hoe kon ik jou gvd nou missen man 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
oproep:
iemand van hardtraxx met een blauw shirt had een camera, waarmee een foto werd gemaakt met Titan.
wie was jij, en heb je die foto nog?
iemand van hardtraxx met een blauw shirt had een camera, waarmee een foto werd gemaakt met Titan.
wrote:Ik zoeken, zoeken, zoeken, kom ik hem helemaal achteraan tegen na 15 minuten scrollen <_<
Dat was Dawasikniewrote:oproep:
Ja gast! Was deze keer precies optijd en ik heb je niet gemist haha. We hebben nog innig geknuffeld manwrote:Haha heus was Maarten ook op de meeting? Hoe kon ik jou gvd nou missen man
Aan de tijd van posten te zien, heeft Maarten ook niet echt een goede nachtrust gehad. Ik wel haha, maar sliep pas om een uur of 1/half 2. Toch 6 uurtjes slaapie gehad.
Nu zometeen naar de dokter voor bloedonderzoek, vader zo "zal ik mee gaan", ik meteen "nee, ik ga wel alleen". Schijt hem als de dood dat de dokter vraagt of ik laatst gebruikt heb haha
Nu zometeen naar de dokter voor bloedonderzoek, vader zo "zal ik mee gaan", ik meteen "nee, ik ga wel alleen". Schijt hem als de dood dat de dokter vraagt of ik laatst gebruikt heb haha
Haha, nou mooi dat je ff lekker heb kunnen slapenwrote:Aan de tijd van posten te zien, heeft Maarten ook niet echt een goede nachtrust gehad. Ik wel haha, maar sliep pas om een uur of 1/half 2. Toch 6 uurtjes slaapie gehad.
wrote:Ik doe niet aan cannabis![]()
Misschien ben je wel gedrogeerd zaterdag en ff meegenomen naar achterwrote:Ik doe niet aan cannabis![]()
Zo die foto die roberttt erop heeft gezet is wel errugh!!!!
Was wel gezellig b.t.w. ! 
wrote:Zo die foto die roberttt erop heeft gezet is wel errugh!!!!![]()
Was wel gezellig b.t.w. !

Die? Vind hem nog wel meevallen, dit was ook vroeg in de nacht
Heb je poster nog trouwens van dat hardcore feest
Hahaha ik heb een prrrima nachtrust gehad! Ben sowieso een nachtdier en toevallig was ik gister/vanmorgen nogal laat thuis door een gezellig avond gisteravondwrote:Aan de tijd van posten te zien, heeft Maarten ook niet echt een goede nachtrust gehad. Ik wel haha, maar sliep pas om een uur of 1/half 2. Toch 6 uurtjes slaapie gehad.
Sterkte met je bloedonderzoek! Dikke kans dat ze iets vinden haha, aangezien het 2-3 dagen in je bloed blijft.
I know, daarom was ik ook blij dat m'n vader niet mee ging, terwijl hij het wel wou. Maar hoefde nu geen bloed te prikken, dat moet binnenkort bij de neuroloog.
Haha ja op mijn partyflock staan veel mooiere foto's van een aantal hardtraxxers 
De ergste ooit van mij ja haha 
Deze is dan wel weer vet, met de held van het moment!

Zo, ik sta er echt goed opwrote:De ergste ooit van mij ja haha
Zo lekker duidelijk in beeld ookwrote:Zo, ik sta er echt goed op
Er is nog een filmpje door iemand gemaakt, daar sta ik ook als goed is op
Welke fimpje is dat
?
Welke fimpje is dat
dat filmpje moet ik zien:D heb wel even zin om te lachenwrote:Er is nog een filmpje door iemand gemaakt, daar sta ik ook als goed is op![]()
Welke fimpje is dat?
View on YouTubewrote:Er is nog een filmpje door iemand gemaakt, daar sta ik ook als goed is op![]()
Welke fimpje is dat?
Whaha geweldig
Gelukkig sta ik er niet zo van de kaart op, terwijl ik dat wel was!
Gelukkig sta ik er niet zo van de kaart op, terwijl ik dat wel was!
Who's going
Nobody has said they're going yet.