http://www.stampgasten.nlwrote:Tijdens toneshifters is er met hardtraxx groepje ook nog foto gemaakt, weet iemand die site? Want kon geen kaartje bemachtigen. Wss zal die foto hier toch wel vanzelf langs waaien maar goed.

http://www.stampgasten.nlwrote:Tijdens toneshifters is er met hardtraxx groepje ook nog foto gemaakt, weet iemand die site? Want kon geen kaartje bemachtigen. Wss zal die foto hier toch wel vanzelf langs waaien maar goed.

HARDTRAXX, HARDTRAXX MENSEN HIER!wrote:wrote:Ik kwam rond 1:20 aan stuiteren! na de foto dus?
Veel namen niet onthouden![]()
Ietje weet ik er nog wel! Kevin.. !
En natuurlijk nog een paar maargoed!
Was er maar kort, maar was wel gezellig
HAhaha, Ja me 1e snoepje sloeg toen keihard in, en had gewoon zin om keihard te schreeuwen en te pratenwrote:HARDTRAXX, HARDTRAXX MENSEN HIER!wrote:wrote:Ik kwam rond 1:20 aan stuiteren! na de foto dus?
Veel namen niet onthouden![]()
Ietje weet ik er nog wel! Kevin.. !
En natuurlijk nog een paar maargoed!
Was er maar kort, maar was wel gezellig
Is vet he, om ff lekker een AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH erbij te doen tijdens een 2012 climax ofzo. Als je lichamelijk al maximaal gaat om er nog eens je stem bij te gooienwrote:had gewoon zin om keihard te schreeuwen
Hahahaha ah jij ook alwrote:Is vet he, om ff lekker een AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH erbij te doen tijdens een 2012 climax ofzo. Als je lichamelijk al maximaal gaat om er nog eens je stem bij te gooienwrote:had gewoon zin om keihard te schreeuwenHopelijk niemand mee geirriteerd
Of dan krijg je de echte naam... Ja oke, maar wie ben je dan? Ooooow! Heeee!wrote:Weer genoeg Harde trekkers gezien. Met de meeste handje geschud. dan verstond je die nikcname weer niet. zei je gewoon, maar ja.![]()
maar de meeste ken ik van andere meetings.
Jaaa heb genoeg vitamientjes naar binnen gewerkt, door de magnesium geen last van me kakenwrote:Dat is makkelijk aan mijn naam, gelijk m'n username! Hoppateee!
Iedereen al weer een beetje bijgekomen ondertussen? M'n kuiten zijn foetsie, gewoon weg!
Vond het een top feest, gezellige meeting!
Same herewrote:
Jaaa heb genoeg vitamientjes naar binnen gewerkt, door de magnesium geen last van me kaken![]()
wrote:Weer genoeg Harde trekkers gezien. Met de meeste handje geschud. dan verstond je die nikcname weer niet. zei je gewoon, maar ja.![]()
Haha mijn username word ook altijd zo lastig, naar mate de avond vordert lukt het uitspreken al bijna zelf niet meer, laat staan het horen ervanwrote:Of dan krijg je de echte naam... Ja oke, maar wie ben je dan? Ooooow! Heeee!wrote:Weer genoeg Harde trekkers gezien. Met de meeste handje geschud. dan verstond je die nikcname weer niet. zei je gewoon, maar ja.![]()
maar de meeste ken ik van andere meetings.
Is het niet:wrote:Ik word aangesproken als teknizijon, of teknizonHet is TEKNIZIIIIIION ;D
En jouw naam?wrote:Is het niet:wrote:Ik word aangesproken als teknizijon, of teknizonHet is TEKNIZIIIIIION ;D
tek (duh)
nih (korte i zeg maar)
zhun (shun maar dan harder)
?
HAHAHA hij staat er ook echt bij vanneeuh, wtf alweerwrote:hahah na de misstap van dawasiknie op hysteria heb ik er gewoon weer 1tje toevalluig mogen vastlegggen.
Op 0:25![]()
![]()
View on YouTube
Ja zo spreek je het uit, hoe jij het nu uitlegt kon ik even niet op komen:Pwrote:Is het niet:wrote:Ik word aangesproken als teknizijon, of teknizonHet is TEKNIZIIIIIION ;D
tek (duh)
nih (korte i zeg maar)
?
PenixRemix is de juiste uitspraak.wrote:En jouw naam?wrote:Is het niet:wrote:Ik word aangesproken als teknizijon, of teknizonHet is TEKNIZIIIIIION ;D
tek (duh)
nih (korte i zeg maar)
?
PaNaXReMiX?
Je hebt het zaterdag wel gezegd maar ik ben het alweer vergeten.
Ik wist namelijk al wie je was en dat je James heette, dus heb niet echt goed geluisterd