Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende

Waar meeten?
Poll eindigt op 29 sep 2010 20:41
Midden vooraan de stage 6%  6%  [ 3 ]
Links vooraan de stage 36%  36%  [ 19 ]
Rechts vooraan de stage 2%  2%  [ 1 ]
Aan het einde van de linker bar 6%  6%  [ 3 ]
Aan het einde van de rechter bar 2%  2%  [ 1 ]
Achteraan in de kleine zaal (boven) 49%  49%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 53
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach net iets meer pliesie dan bij andere feesten en misschien een keer gefouilleerd worden buiten de HMH, lig er niet wakker van. Kan ook geblaat zijn om mensen af te schrikken.

Spul op de daarvoor bestemde plekken, of geen spul meenemen... feest gaat gewoon door hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij zouden rond 21:00 aankomen op het station Bijlmer ArenA als alles goed verloopt.
Lijkt me sterk dat er dan al honden aanwezig zouden voor die paar mensen die zo vroeg komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Wij zouden rond 21:00 aankomen op het station Bijlmer ArenA als alles goed verloopt.
Lijkt me sterk dat er dan al honden aanwezig zouden voor die paar mensen die zo vroeg komen...


Wij komen dan ook aan... als jij uit richting Ehv komt hebben we dus dezelfde trein :P Stap je ook in Ehv in?

Mja idd, ofwel ze staan er nog niet, ofwel ze hebben veel meer tijd om iedereen te controleren omdat er nog niemand is en iedereen wordt gefouilleerd... maar goed, goed verstoppen en ze vinden het alsnog niet. Het is niet alsof je je broek uit zal moeten doen oid, en door je broek heen zou je t echt niet moeten kunnen voelen/vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jij hebt je vriendin toch bij je?
Een betere verstopplek dan dé verstopplek is er niet, als je snapt wat ik bedoel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Lachen dus... Hondjes op het station Bijlmer zou je kunnen verwachten. Ik denk maar dat het bij Strandvliet uitstappen wordt om zeker te zijn haha :P Waarschijnlijk doen ze het niet, maar je kan toch maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Q geeft niets voor niks deze tip lijkt me.


Ik stress er alvast niet over :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jij hebt je vriendin toch bij je?
Een betere verstopplek dan dé verstopplek is er niet, als je snapt wat ik bedoel :whistle:


Ga ik m'n vriendin niet aandoen joh :P Gewoon achter de lul en je kan t zelfs bijna niet door de boxer heen voelen (sowieso niet zien) al zou je je broek moeten laten zakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je je boxer niet uit doen dan, als ze je ook echt willen controleren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Moet je je boxer niet uit doen dan, als ze je ook echt willen controleren?


Lijkt me niet dat ze dat zonder enig bewijs mogen (of zouden) doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wij komen dan ook aan... als jij uit richting Ehv komt hebben we dus dezelfde trein :P Stap je ook in Ehv in?

Jazeker!
Trein richting Schiphol van 19:47 ofso?


Het is nog elke keer goed gegaan bij mij, ben ook nooit echt zenuwachtig in een rij ofso dus komt wel goed.
Ik tril wel altijd erg met mijn handen (heb ik altijd), daar maak ik me altijd nog wel het meeste druk om, dat ze dan denken dat ik zenuwachtig ben ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 02:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
PNXRMX schreef:
Wij komen dan ook aan... als jij uit richting Ehv komt hebben we dus dezelfde trein :P Stap je ook in Ehv in?

Jazeker!
Trein richting Schiphol van 19:47 ofso?


Het is nog elke keer goed gegaan bij mij, ben ook nooit echt zenuwachtig in een rij ofso dus komt wel goed.
Ik tril wel altijd erg met mijn handen (heb ik altijd), daar maak ik me altijd nog wel het meeste druk om, dat ze dan denken dat ik zenuwachtig ben ofso.


Vet, zelfde trein dus. Wij zullen wel ergens achterin instappen omdat er nog iemand ons moet vinden in de trein die later instapt. Als je een jongen ziet met een Fusion shirt met een meisje met groene stukjes in dr haar dan zijn wij het :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 08:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MORGENMORGENMORGEN :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 08:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
MORGENMORGENMORGEN :woot: :woot: :woot:

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel zin in! Misschien dat ik hier dus langs kom wippen, weet het niet zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 09:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber, je hoort hier gewoon bij te zijn man :D Dit wordt ver uit de drukste meeting ooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Khadber, je hoort hier gewoon bij te zijn man :D Dit wordt ver uit de drukste meeting ooit!

Maar als NC lekker staat te draaien is er toch een prima kans dat ik beneden sta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
MORGENMORGENMORGEN

:yay: :bomb: :evil: :woot:
Khadber schreef:
Maar als NC lekker staat te draaien is er toch een prima kans dat ik beneden sta.

Zou er niet te veel hoop op vestigen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mol schreef:
Khadber, je hoort hier gewoon bij te zijn man :D Dit wordt ver uit de drukste meeting ooit!

Maar als NC lekker staat te draaien is er toch een prima kans dat ik beneden sta.

Het zelfde geldt voor mij :x al wil ik dit natuurlijk niet missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Khadber schreef:
Maar als NC lekker staat te draaien is er toch een prima kans dat ik beneden sta.

Zou er niet te veel hoop op vestigen :P

Heb jij de set al gehoord dan? Heb me op Decibel op zich prima vermaakt toen ze aan het draaien waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Heb jij de set al gehoord dan? Heb me op Decibel op zich prima vermaakt toen ze aan het draaien waren.

Smaken verschillen. Ik vond ze op Decibel behoorlijk voorspelbaar draaien en echt veel te soft voor die tijd, zeker als je bekijkt wat er voor hen had gedraaid en vooral ook HOE die hadden gedraaid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Khadber schreef:
Heb jij de set al gehoord dan? Heb me op Decibel op zich prima vermaakt toen ze aan het draaien waren.

Smaken verschillen. Ik vond ze op Decibel behoorlijk voorspelbaar draaien en echt veel te soft voor die tijd, zeker als je bekijkt wat er voor hen had gedraaid en vooral ook HOE die hadden gedraaid :)

Dat vind ik onzin. Je weet hoe hard de laatste paar nummers zijn van Noisecontrollers zijn, dus in die stijl zullen ze ook draaien. Ik was al aangenaam verrast met Samara etcetera.
Dat ze voorspelbaar draaien: ja tuurlijk, maar vind ik het erg? Nah niet zo. Het zijn over het algemeen gewoon prima platen. En dan mag je ze van mij gewoon prima draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar je gaat me niet vertellen dat je 'Attack Again' rond half 10 een geschikte platenkeuze vond? :/
Ik kon in ieder geval wel door de grond zakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Maar je gaat me niet vertellen dat je 'Attack Again' rond half 10 een geschikte platenkeuze vond? :/
Ik kon in ieder geval wel door de grond zakken :D

Khadber schreef:
Het zijn over het algemeen gewoon prima platen. En dan mag je ze van mij gewoon prima draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:P Ok fine.

Ik vind de meeste (hardere) tracks van ze ook heerlijk hoor.
Maar ze zitten notabene bij Fusion, ze kunnen op z'n minst een B-front of Zany track draaien. Daardoor was ik wat teleurgesteld. Het waren toch weer voornamelijk de bekende platen/hitjes.
Dan word ik misschien ook wel te kritisch op ze, maar ikzelf verwacht gewoon wat meer van de set aansluit op de hardcore-afsluiter.

Anyway, dit blijven meningen en daar valt niet echt tegenin te discussiëren (en dit lijkt me er niet de plek voor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha hopen dat ze openen met Attack Again, Tonight en Empire of the Sun. Wedden dat Khadber binnen 10 minuten boven staat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Haha hopen dat ze openen met Attack Again, Tonight en Empire of the Sun. Wedden dat Khadber binnen 10 minuten boven staat :D

Dan wel ja ;). Maar hoop eigenlijk nog even Robotics Dream te horen :).
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten