Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende

Waar meeten?
Poll eindigt op 29 sep 2010 20:41
Midden vooraan de stage 6%  6%  [ 3 ]
Links vooraan de stage 36%  36%  [ 19 ]
Rechts vooraan de stage 2%  2%  [ 1 ]
Aan het einde van de linker bar 6%  6%  [ 3 ]
Aan het einde van de rechter bar 2%  2%  [ 1 ]
Achteraan in de kleine zaal (boven) 49%  49%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 53
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hadden we inderdaad al ongeveer besloten, nu is het officieel :yay:

Iets na 1:00 ben ik achteraan bij SlimShore te vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Hoeksemad schreef:
Anders gewoon even apart gaan van de groep? Zo moeilijk is het niet echt om elkaar terug te vinden. Heb ik ook wel eens gedaan met een meeting. :D


Goeie tip, je vermaakt je echt wel een uur bij ons zonder je groep

Zo'n donkerbruin vermoeden had ik al na het zien van verschillende filmpjes :woot:

Ik kijk op het moment zelf wel even wat ik ga doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als jullie rond 01:00 in de buurt van de meeting-plek een minderjarige jongen met een NC shirt aan ziet die nadrukkelijk op zoek is naar een paar HT'ers, spreek me dan maar ff aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
Als jullie rond 01:00 in de buurt van de meeting-plek een minderjarige jongen met een NC shirt aan ziet die nadrukkelijk op zoek is naar een paar HT'ers, spreek me dan maar ff aan :P


deze?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:35 
 
Hardtraxx Newbie

http://www.q-dance.nl/q/events/Qdance_p ... ages/11633

Hebben jullie de tip allemaal al gelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurgens schreef:
http://www.q-dance.nl/q/events/Qdance_presents_Fusion_Timetable/list_messages/11633

Hebben jullie de tip allemaal al gelezen?


Ben ik blij dat ik RC's mee heb en geen xtc :lol: scheelt weer een hoop gestress.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Jurgens schreef:
http://www.q-dance.nl/q/events/Qdance_presents_Fusion_Timetable/list_messages/11633

Hebben jullie de tip allemaal al gelezen?


Ben ik blij dat ik RC's mee heb en geen xtc :lol: scheelt weer een hoop gestress.


RC's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
DarkBeatz schreef:
Jurgens schreef:
http://www.q-dance.nl/q/events/Qdance_presents_Fusion_Timetable/list_messages/11633

Hebben jullie de tip allemaal al gelezen?


Ben ik blij dat ik RC's mee heb en geen xtc :lol: scheelt weer een hoop gestress.


RC's?

Ja RC's
Je weet wel
Die pilletjes
Raggunus Colombinus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
RC's?


Research Chemicals, dus waar hondjes niets van rieken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurgens schreef:
http://www.q-dance.nl/q/events/Qdance_presents_Fusion_Timetable/list_messages/11633

Hebben jullie de tip allemaal al gelezen?

Haha vind het heldig van Q-Dance dat ze ons waarschuwen :worship:

Kortom, zorg dat je spul zo verstopt is dat een reguliere fouillering het niet vinden kan, VOOR je in de buurt komt van de HMH :D

Voor hondjes hoeven we niet bang te zijn :) Al staan ze er, dan zijn het nog geen drugshondjes, die zijn te duur voor zulke kleinigheden als een feest in de HMH :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Jurgens schreef:
http://www.q-dance.nl/q/events/Qdance_presents_Fusion_Timetable/list_messages/11633

Hebben jullie de tip allemaal al gelezen?

Haha vind het heldig van Q-Dance dat ze ons waarschuwen :worship:

Kortom, zorg dat je spul zo verstopt is dat een reguliere fouillering het niet vinden kan, VOOR je in de buurt komt van de HMH :D

Voor hondjes hoeven we niet bang te zijn :) Al staan ze er, dan zijn het nog geen drugshondjes, die zijn te duur voor zulke kleinigheden als een feest in de HMH :)

Bij Hysteria Outdoor mochten onschuldige mensen ook met de billen bloot.. stel nou dat precies jij eruit wordt gepikt en wat opzak hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Bij Hysteria Outdoor mochten onschuldige mensen ook met de billen bloot.. stel nou dat precies jij eruit wordt gepikt en wat opzak hebt...

Die kans is er op elk feest...
En vrij minimaal als je je gewoon normaal gedraagt, niet angstig doet, of te veel in de richting van hond of politie/fouilleerders kijkt.

Ik denk niet dat de politie met dat 'preventieve fouilleren' drugshondjes gaat gebruiken. Dan zouden ze midden op straat waar veel mensen lopen (station is er praktisch naast) met honden moeten staan.

Dat zie ik gewoon niet gebeuren ;)

En ik denk ook niet dat de politie zoveel tijd en geld gaat pompen in een onschuldig feestje in de Heineken Music Hall.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Mike-O schreef:
Bij Hysteria Outdoor mochten onschuldige mensen ook met de billen bloot.. stel nou dat precies jij eruit wordt gepikt en wat opzak hebt...

Die kans is er op elk feest...
En vrij minimaal als je je gewoon normaal gedraagt, niet angstig doet, of te veel in de richting van hond of politie/fouilleerders kijkt.

Ik denk niet dat de politie met dat 'preventieve fouilleren' drugshondjes gaat gebruiken. Dan zouden ze midden op straat waar veel mensen lopen (station is er praktisch naast) met honden moeten staan.

Dat zie ik gewoon niet gebeuren ;)

En ik denk ook niet dat de politie zoveel tijd en geld gaat pompen in een onschuldig feestje in de Heineken Music Hall.

Als je dat niet ziet gebeuren kijk http://www.handhavers.tv/handhavers/ maar eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha wat een bazen site :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een trieste mensen zijn het toch ook he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Wat een trieste mensen zijn het toch ook he.


Ja af en toe zie ik echt dingen waarvan ik inderdaad denk, WTF, je hebt echt geen recht om zomaar om een ID te vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou dat vind ik dan nog tot daar aan toe. Maar preventief mensen fouilleren vind ik echt onzin.
Kijk als je midden in de nacht een stel bontkraagjes preventief fouilleert, OKE.
Maar bij een evenement willekeurige mensen dwingen de broek te laten zakken; gaat veel te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:29 
 
Artiest

Mol schreef:
Nou dat vind ik dan nog tot daar aan toe. Maar preventief mensen fouilleren vind ik echt onzin.
Kijk als je midden in de nacht een stel bontkraagjes preventief fouilleert, OKE.
Maar bij een evenement willekeurige mensen dwingen de broek te laten zakken; gaat veel te ver.


toch aan de ene kant kan ik het wel begrijpen, er zijn mensen die met alcohol op ofzo gewoon domme dingen kunnen doen en sommige mensen hebben gewoon een mes ofzo op zak. Ik zeg niet dat ik zoiets nou echt zie gebeuren, maar Q-dance, B2s, Bass Events etc. zijn allemaal wel verantwoordelijk op dat moment en als er iets fout gaat wat ze konden voorkomen dan is het over en uit ( neem als voorbeeld even love parade ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er gebeurd zo goed als nooit wat op Q-dance/b2s events, dit is gewoon weer eventjes hun autoriteit
laten gelden. Ze pakken bij zo'n feest nauwelijks iemand op, ze verspillen tijd en geld.
Laat ze 's nachts maar in Amsterdam-Zuidoost of Diemen-Zuid wat nuttigs gaan doen,
daar heb je pas een succes-rate.. Loop maar naar de eerste de beste groep bontkraagjes toe
en je hebt gegarandeerd raak. (als het dan toch om wapens gaat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Er gebeurd zo goed als nooit wat op Q-dance/b2s events, dit is gewoon weer eventjes hun autoriteit
laten gelden. Ze pakken bij zo'n feest nauwelijks iemand op, ze verspillen tijd en geld.
Laat ze 's nachts maar in Amsterdam-Zuidoost of Diemen-Zuid wat nuttigs gaan doen,
daar heb je pas een succes-rate.. Loop maar naar de eerste de beste groep bontkraagjes toe
en je hebt gegarandeerd raak. (als het dan toch om wapens gaat)


Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Nou dat vind ik dan nog tot daar aan toe. Maar preventief mensen fouilleren vind ik echt onzin.
Kijk als je midden in de nacht een stel bontkraagjes preventief fouilleert, OKE.
Maar bij een evenement willekeurige mensen dwingen de broek te laten zakken; gaat veel te ver.

Er staat alleen fouilleren he! Wie zegt fusilleren en de hele mikmak?

Op straat (preventief) fouilleren komt heus niet er op neer dat de politie serieus hokjes gaat laten plaatsen om mensen uit de kleren te kunnen laten gaan.
Ze gaan gewoon je zakken en lichaam even langs lijkt me. Als je denkt dat je t op t laatste moment pas hoeft te verstoppen ben je dan de sjaak, anders niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Mol schreef:
Nou dat vind ik dan nog tot daar aan toe. Maar preventief mensen fouilleren vind ik echt onzin.
Kijk als je midden in de nacht een stel bontkraagjes preventief fouilleert, OKE.
Maar bij een evenement willekeurige mensen dwingen de broek te laten zakken; gaat veel te ver.

Er staat alleen fouilleren he! Wie zegt fusilleren en de hele mikmak?

Op straat (preventief) fouilleren komt heus niet er op neer dat de politie serieus hokjes gaat laten plaatsen om mensen uit de kleren te kunnen laten gaan.
Ze gaan gewoon je zakken en lichaam even langs lijkt me. Als je denkt dat je t op t laatste moment pas hoeft te verstoppen ben je dan de sjaak, anders niet.


Idd, tis dan een kwestie van even alles uit je zak en ze voelen even vlug en je kan weer verder. Dus de tip is om alles tijdig te verstoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop het, dan hoeft er niemand hier pillen weg te gooien :P
Vind t nog steeds scheef dat we uberhaupt bang moeten zijn voor controle... een fucking genotsmiddel waarbij je bij normaal gebruik helemaal niemand lastigvalt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blijkbaar denken mannetjes in pak er anders over

Zoals gewoonlijk... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lachen dus... Hondjes op het station Bijlmer zou je kunnen verwachten. Ik denk maar dat het bij Strandvliet uitstappen wordt om zeker te zijn haha :P Waarschijnlijk doen ze het niet, maar je kan toch maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Q geeft niets voor niks deze tip lijkt me.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten