we gaan toch niet vechten hé?
tegenovergestelde denk ik, als kan dit heel fout worden opgevatwrote:we gaan toch niet vechten hé?
tegenovergestelde denk ik, als kan dit heel fout worden opgevatwrote:we gaan toch niet vechten hé?
wrote:tegenovergestelde denk ik, als kan dit heel fout worden opgevatwrote:we gaan toch niet vechten hé?
oke, wel glijmiddel gebruiken hé anders doet het denk ik pijn.wrote:tegenovergestelde denk ik, als kan dit heel fout worden opgevatwrote:we gaan toch niet vechten hé?
beetje water lijkt me voldoendewrote:oke, wel glijmiddel gebruiken hé anders doet het denk ik pijn.wrote:tegenovergestelde denk ik, als kan dit heel fout worden opgevatwrote:we gaan toch niet vechten hé?
owja das ook waarwrote:maar ik denk dat jij het te druk heb met Million?
handelenwrote:wrote:tegenovergestelde denk ik, als kan dit heel fout worden opgevatwrote:we gaan toch niet vechten hé?
naja als je bij mij bent langs geweest wordt dat knuffelen met haar alleen maar leukerwrote:owja das ook waarwrote:maar ik denk dat jij het te druk heb met Million?
Pff matig, ik krijg makkelijk een heel lab meewrote:handelen![]()
naardeqlote neemt een half lab mee onder ze zak gok ik zo haha
na de meeting is iedereen de weg kwijt denk ikwrote:Ben er als 't goed is ook wel bij! (after all, anders ben ik Enrico kwijt .. hahahaa)
Gaan we toch zo vroeg al beginnen?wrote:na de meeting is iedereen de weg kwijt denk ikwrote:Ben er als 't goed is ook wel bij! (after all, anders ben ik Enrico kwijt .. hahahaa)
15:00 + 8 = 2300, precies goed dus, thuiskomen en je ziet er niks meer vanwrote:Gaan we toch zo vroeg al beginnen?wrote:na de meeting is iedereen de weg kwijt denk ikwrote:Ben er als 't goed is ook wel bij! (after all, anders ben ik Enrico kwijt .. hahahaa)Mensen die t drugsgebruik topic niet hebben gevolgd snappen er geen fuck van
Is er een drugsgebruik topic op dit forum?wrote:Gaan we toch zo vroeg al beginnen?wrote:na de meeting is iedereen de weg kwijt denk ikwrote:Ben er als 't goed is ook wel bij! (after all, anders ben ik Enrico kwijt .. hahahaa)Mensen die t drugsgebruik topic niet hebben gevolgd snappen er geen fuck van
sex, drugs en Hardtraxxwrote:dit gaat nog eens de andere kant op met dit forum,
wordt meer een soort eventtravel voor drugsgebruikers
mwa dat zal wel meevallenwrote:dit gaat nog eens de andere kant op met dit forum,
wordt meer een soort eventtravel voor drugsgebruikers
haha ruil die qlimax 2008 stage naast het logo maar in voor een rondje met een duifje erinwrote:mwa dat zal wel meevallenwrote:dit gaat nog eens de andere kant op met dit forum,
wordt meer een soort eventtravel voor drugsgebruikersmaja t vooroordeel wordt nu wel hard bevestigd
:') :')wrote:haha ruil die qlimax 2008 stage naast het logo maar in voor een rondje met een duifje erinwrote:mwa dat zal wel meevallenwrote:dit gaat nog eens de andere kant op met dit forum,
wordt meer een soort eventtravel voor drugsgebruikersmaja t vooroordeel wordt nu wel hard bevestigd