Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

we gaan toch niet vechten hé?
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
we gaan toch niet vechten hé?

tegenovergestelde denk ik, als kan dit heel fout worden opgevat :D
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik in de Blue sta met mijn groep kom ik zelf wel even langs met de smoes dat ik even drinken ga halen :D
Als ik ergens anders ben ga ik niet speciaal voor de meeting naar de Blue lopen, helaas.
Lijkt me wel echt vet om een keer met de mensen van dit forum te stampen :woot:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
oostzaner schreef:
we gaan toch niet vechten hé?

tegenovergestelde denk ik, als kan dit heel fout worden opgevat :D



:lol:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
oostzaner schreef:
we gaan toch niet vechten hé?

tegenovergestelde denk ik, als kan dit heel fout worden opgevat :D


oke, wel glijmiddel gebruiken hé anders doet het denk ik pijn. ;)
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
dj-rico01 schreef:
oostzaner schreef:
we gaan toch niet vechten hé?

tegenovergestelde denk ik, als kan dit heel fout worden opgevat :D


oke, wel glijmiddel gebruiken hé anders doet het denk ik pijn. ;)

beetje water lijkt me voldoende :P en anders veel speeksel hahahah
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar ik denk dat jij het te druk heb met Million?
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
maar ik denk dat jij het te druk heb met Million?

owja das ook waar :loving:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
dj-rico01 schreef:
oostzaner schreef:
we gaan toch niet vechten hé?

tegenovergestelde denk ik, als kan dit heel fout worden opgevat :D



:lol:


handelen :whistle:
naardeqlote neemt een half lab mee onder ze zak gok ik zo haha
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
oostzaner schreef:
maar ik denk dat jij het te druk heb met Million?

owja das ook waar :loving:


naja als je bij mij bent langs geweest wordt dat knuffelen met haar alleen maar leuker :P

edit: lol @oxbow :lol:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:27 
 
Hardtraxxer

Ben er als 't goed is ook wel bij! (after all, anders ben ik Enrico kwijt .. hahahaa)
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
handelen :whistle:
naardeqlote neemt een half lab mee onder ze zak gok ik zo haha

Pff matig, ik krijg makkelijk een heel lab mee :D
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

Million schreef:
Ben er als 't goed is ook wel bij! (after all, anders ben ik Enrico kwijt .. hahahaa)

na de meeting is iedereen de weg kwijt denk ik :worship:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Million schreef:
Ben er als 't goed is ook wel bij! (after all, anders ben ik Enrico kwijt .. hahahaa)

na de meeting is iedereen de weg kwijt denk ik :worship:

Gaan we toch zo vroeg al beginnen? :P Mensen die t drugsgebruik topic niet hebben gevolgd snappen er geen fuck van :huh:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
dj-rico01 schreef:
Million schreef:
Ben er als 't goed is ook wel bij! (after all, anders ben ik Enrico kwijt .. hahahaa)

na de meeting is iedereen de weg kwijt denk ik :worship:

Gaan we toch zo vroeg al beginnen? :P Mensen die t drugsgebruik topic niet hebben gevolgd snappen er geen fuck van :huh:

15:00 + 8 = 2300, precies goed dus, thuiskomen en je ziet er niks meer van :P
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
dj-rico01 schreef:
Million schreef:
Ben er als 't goed is ook wel bij! (after all, anders ben ik Enrico kwijt .. hahahaa)

na de meeting is iedereen de weg kwijt denk ik :worship:

Gaan we toch zo vroeg al beginnen? :P Mensen die t drugsgebruik topic niet hebben gevolgd snappen er geen fuck van :huh:

Is er een drugsgebruik topic op dit forum?
Heb er wel even naar gezocht maar niks gevonden? :(

EDIT: Nu wel gevonden >.< :') :D

Heb er zin in!
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:34 
 
Hardtraxx Veteran

algemeen/drugsgebruik-t8210.html
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha een ding weet ik zeker deze meeting ga ik nog nuchter meemaken, denk dat ik me dan nog meer kan vermaken met enkele van jullie dan wanneer ik zelf van de kaart ben. Mafkezen :P
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik denk dat ik er rond 13:00 ben, dus tijdens de meeting heb ik weinig bier op....
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

als er iemand komt aangestuiterd moet je me maar even aanspreken :P
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit gaat nog eens de andere kant op met dit forum,
wordt meer een soort eventtravel voor drugsgebruikers :lol:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
dit gaat nog eens de andere kant op met dit forum,
wordt meer een soort eventtravel voor drugsgebruikers :lol:


sex, drugs en Hardtraxx :woot:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
dit gaat nog eens de andere kant op met dit forum,
wordt meer een soort eventtravel voor drugsgebruikers :lol:

mwa dat zal wel meevallen :P maja t vooroordeel wordt nu wel hard bevestigd
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Oxbow schreef:
dit gaat nog eens de andere kant op met dit forum,
wordt meer een soort eventtravel voor drugsgebruikers :lol:

mwa dat zal wel meevallen :P maja t vooroordeel wordt nu wel hard bevestigd


haha ruil die qlimax 2008 stage naast het logo maar in voor een rondje met een duifje erin :P
Bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
dj-rico01 schreef:
Oxbow schreef:
dit gaat nog eens de andere kant op met dit forum,
wordt meer een soort eventtravel voor drugsgebruikers :lol:

mwa dat zal wel meevallen :P maja t vooroordeel wordt nu wel hard bevestigd


haha ruil die qlimax 2008 stage naast het logo maar in voor een rondje met een duifje erin :P

:') :')
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten