Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STEEDS MAAR WEER
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 08:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zijn echt een wave aan artiesten die hem na en tijdens Origins hebben gedraaid, hoe kan je hem dan nog missen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Zou ontzettend fijn zijn als Jones hier de originele Lunatick draait :cry: :worship: :worship:

:innocent: :whistle:


"Markeren als spam".
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het de moeite om een 2 uur durende treinreis te maken naar Nijmegen om dit feestje mee te pakken? ^^ Gezien de namen die er komen zijn enkele vrienden van mij en ik toch wel erg enthousiast geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal afhangen van hoe erg je je kunt vermaken zonder je aan anderen te storen (kinderen, jongeren met tasjes, hardstyle-wannabees, breezersletjes, vloggers)
Geluid weet ik niet hoe het dit jaar is, maar verwacht geen overkill aan bass zoals op Dreamfields.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Zal afhangen van hoe erg je je kunt vermaken zonder je aan anderen te storen (kinderen, jongeren met tasjes, hardstyle-wannabees, breezersletjes, vloggers)
Geluid weet ik niet hoe het dit jaar is, maar verwacht geen overkill aan bass zoals op Dreamfields.


Haha thanks voor de tip. Ik ga het overwegen. Maar qua drukte normaal ook wel te doen of sta je hutje mutje? Gezien de weersvoorspellingen zal iedereen wel zin hebben in een feestje :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overdag is het wel goed te doen qua drukte zo was mijn ervaring. In de avond wordt t druk en kan t ook echt hutje mutje worden. Voordeel is nu wel dat er een extra stage is dit jaar.
Tip: check eens de fotos op Facebook, internet of Partyflock om te zien hoeveel mensen er ongeveer staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Overdag is het wel goed te doen qua drukte zo was mijn ervaring. In de avond wordt t druk en kan t ook echt hutje mutje worden. Voordeel is nu wel dat er een extra stage is dit jaar.
Tip: check eens de fotos op Facebook, internet of Partyflock om te zien hoeveel mensen er ongeveer staan :)


Thanks, ga ik doen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
In de avond wordt t druk en kan t ook echt hutje mutje worden.


Denk dat dat wel mee zal vallen met de WK finale
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand waar je in de buurt goedkoop kan parkeren of zal dit een onmogelijke opgave worden door de drukte?

Ik lees toch wel verschillende reacties over de sfeer hier; de moeite waard of niet om hier anderhalf uur voor te rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
hurricane schreef:
In de avond wordt t druk en kan t ook echt hutje mutje worden.


Denk dat dat wel mee zal vallen met de WK finale


De finale begint al om 17:00. Zonder verlenging zal die wedstrijd dus al 18:45 afgelopen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erwiet schreef:
Weet iemand waar je in de buurt goedkoop kan parkeren of zal dit een onmogelijke opgave worden door de drukte?

Ik lees toch wel verschillende reacties over de sfeer hier; de moeite waard of niet om hier anderhalf uur voor te rijden?

In Nijmegen zijn de tarieven opgedeeld in zones.
En je moet geluk hebben want er zijn gewoon erg veel mensen vanwege de vierdaagse.
Check de gemeente Nijmegen site voor een kaart met zones.
https://www.nijmegen.nl/diensten/parker ... op-straat/
Edit: Groene zone lijkt gratis te zijn op zondag volgens de site. Dan moet je dus net een plekje weten te vinden.

Misschien nog een idee om in Lent te parkeren en dan de brug over te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij stonden vorig jaar net buiten het centrum, weliswaar 25 minuten lopen maar wel gewoon rustig en gratis parkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erwiet schreef:
Weet iemand waar je in de buurt goedkoop kan parkeren of zal dit een onmogelijke opgave worden door de drukte?

Ik lees toch wel verschillende reacties over de sfeer hier; de moeite waard of niet om hier anderhalf uur voor te rijden?

Parkeren is een hel. Je hebt in Lent/Nijmegen-Noord een grote parkeerplaats (nabij Pathé Nijmegen) waar bussen af en aan rijden om je naar het centrum te brengen. Ik zou er persoonlijk niet 1,5u voor rijden, een gratis feest blijft vaak een rare bedoeling qua mensen dat eropaf komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overdag vind ik het prima vertoeven met genoeg ruimte. Pas zodra de schemering begint komt er veel jong en 'alternatief' publiek (want gratis). Denk dat ik na B-Front het wel voor gezien houd. Misschien even kijken of SZP nog wat spannends doet als er nog ruimte is, maar RR, Rooler en Luminite kan ik me niet voor interesseren.

Mogelijk ook overdag nog even wat door de stad struinen als pauze. Voordelen van een gratis feest. :P

Wel een disclaimer:
Redman schreef:
Geen bijzonder feestje, maar in eigen stad, prima line up en gratis dus gewoon weer een kijkje nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 15:56 
 
Hardtraxx Elite

Al iets van een time table bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Even een fijner overzicht.
Main
14:00-15:00 Jones
15:00-16:15 Sound Rush
16:15-17:30 Max Enforcer
17:30-19:00 D-Block & S-Te-Fan
19:00-20:30 Noisecontrollers
20:30-22:00 B-Front
22:00-23:00 Sub Zero Project
23:00-00:20 Radical Redemption

JBL Stage
14:00-15:30 D-Attack
15:30-17:00 Prefix & Density
17:00-18:15 Rejecta
18:15-19:30 MYST
19:30-20:45 Clockartz
20:45-22:00 Neroz
22:00-23:00 Rooler
23:00-00:30 Luminite
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 16:20 
 
Hardtraxx Elite

Waarschijnlijk rond P&D binnen, dus hele dag bij de JBL stage staan met een uitstapje naar B-Front tijdens Neroz.

Edit: Grote kans dat dit mn eerste feestje alleen gaat worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch besloten om die kant op te gaan zondag. Wel besloten om met de auto te gaan ipv met de trein ivm reistijden. Ben erg benieuwd, denk dat ik vooral te vinden ben bij de JBL stage en misschien een uitstapje naar B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Waarschijnlijk rond P&D binnen, dus hele dag bij de JBL stage staan met een uitstapje naar B-Front tijdens Neroz.

Edit: Grote kans dat dit mn eerste feestje alleen gaat worden...


Links voor tijdens MYST, Clockartz en B-Front :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is letterlijk bij me om de hoek dus wederom aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Waarschijnlijk rond P&D binnen, dus hele dag bij de JBL stage staan met een uitstapje naar B-Front tijdens Neroz.


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 09:23 
 
Hardtraxx Elite

Desley DD schreef:
Hard4Us schreef:
Waarschijnlijk rond P&D binnen, dus hele dag bij de JBL stage staan met een uitstapje naar B-Front tijdens Neroz.

Edit: Grote kans dat dit mn eerste feestje alleen gaat worden...


Links voor tijdens MYST, Clockartz en B-Front :thumbsup:


Gaat goed komen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 11:27 
 
Hardtraxx Elite

Overigens benieuwd of het geluid goed zal zijn op de JBL stage. En de rest.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten