Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Matrixx At The Park

Price
GRATIS
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
STEEDS MAAR WEER
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zijn echt een wave aan artiesten die hem na en tijdens Origins hebben gedraaid, hoe kan je hem dan nog missen :lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Redman wrote:Zou ontzettend fijn zijn als Jones hier de originele Lunatick draait :cry: :worship: :worship:

:innocent: :whistle:
"Markeren als spam".
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Is het de moeite om een 2 uur durende treinreis te maken naar Nijmegen om dit feestje mee te pakken? ^^ Gezien de namen die er komen zijn enkele vrienden van mij en ik toch wel erg enthousiast geworden.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Zal afhangen van hoe erg je je kunt vermaken zonder je aan anderen te storen (kinderen, jongeren met tasjes, hardstyle-wannabees, breezersletjes, vloggers)
Geluid weet ik niet hoe het dit jaar is, maar verwacht geen overkill aan bass zoals op Dreamfields.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
hurricane wrote:Zal afhangen van hoe erg je je kunt vermaken zonder je aan anderen te storen (kinderen, jongeren met tasjes, hardstyle-wannabees, breezersletjes, vloggers)
Geluid weet ik niet hoe het dit jaar is, maar verwacht geen overkill aan bass zoals op Dreamfields.
Haha thanks voor de tip. Ik ga het overwegen. Maar qua drukte normaal ook wel te doen of sta je hutje mutje? Gezien de weersvoorspellingen zal iedereen wel zin hebben in een feestje :beer:
Hardtraxx Veteran
Overdag is het wel goed te doen qua drukte zo was mijn ervaring. In de avond wordt t druk en kan t ook echt hutje mutje worden. Voordeel is nu wel dat er een extra stage is dit jaar.
Tip: check eens de fotos op Facebook, internet of Partyflock om te zien hoeveel mensen er ongeveer staan :)
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
hurricane wrote:Overdag is het wel goed te doen qua drukte zo was mijn ervaring. In de avond wordt t druk en kan t ook echt hutje mutje worden. Voordeel is nu wel dat er een extra stage is dit jaar.
Tip: check eens de fotos op Facebook, internet of Partyflock om te zien hoeveel mensen er ongeveer staan :)
Thanks, ga ik doen! :thumbsup:
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
hurricane wrote: In de avond wordt t druk en kan t ook echt hutje mutje worden.
Denk dat dat wel mee zal vallen met de WK finale
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Weet iemand waar je in de buurt goedkoop kan parkeren of zal dit een onmogelijke opgave worden door de drukte?

Ik lees toch wel verschillende reacties over de sfeer hier; de moeite waard of niet om hier anderhalf uur voor te rijden?
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
geert3ssen wrote:
hurricane wrote: In de avond wordt t druk en kan t ook echt hutje mutje worden.
Denk dat dat wel mee zal vallen met de WK finale
De finale begint al om 17:00. Zonder verlenging zal die wedstrijd dus al 18:45 afgelopen zijn.
Hardtraxx Veteran
Erwiet wrote:Weet iemand waar je in de buurt goedkoop kan parkeren of zal dit een onmogelijke opgave worden door de drukte?

Ik lees toch wel verschillende reacties over de sfeer hier; de moeite waard of niet om hier anderhalf uur voor te rijden?
In Nijmegen zijn de tarieven opgedeeld in zones.
En je moet geluk hebben want er zijn gewoon erg veel mensen vanwege de vierdaagse.
Check de gemeente Nijmegen site voor een kaart met zones.
https://www.nijmegen.nl/diensten/parker ... op-straat/
Edit: Groene zone lijkt gratis te zijn op zondag volgens de site. Dan moet je dus net een plekje weten te vinden.

Misschien nog een idee om in Lent te parkeren en dan de brug over te lopen.
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Wij stonden vorig jaar net buiten het centrum, weliswaar 25 minuten lopen maar wel gewoon rustig en gratis parkeren.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Erwiet wrote:Weet iemand waar je in de buurt goedkoop kan parkeren of zal dit een onmogelijke opgave worden door de drukte?

Parkeren is een hel. Je hebt in Lent/Nijmegen-Noord een grote parkeerplaats (nabij Pathé Nijmegen) waar bussen af en aan rijden om je naar het centrum te brengen. Ik zou er persoonlijk niet 1,5u voor rijden, een gratis feest blijft vaak een rare bedoeling qua mensen dat eropaf komt.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Overdag vind ik het prima vertoeven met genoeg ruimte. Pas zodra de schemering begint komt er veel jong en 'alternatief' publiek (want gratis). Denk dat ik na B-Front het wel voor gezien houd. Misschien even kijken of SZP nog wat spannends doet als er nog ruimte is, maar RR, Rooler en Luminite kan ik me niet voor interesseren.

Mogelijk ook overdag nog even wat door de stad struinen als pauze. Voordelen van een gratis feest. :P

Wel een disclaimer:
Redman wrote:Geen bijzonder feestje, maar in eigen stad, prima line up en gratis dus gewoon weer een kijkje nemen.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Al iets van een time table bekend?
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
Uniforce wrote:Even een fijner overzicht.
Main
14:00-15:00 Jones
15:00-16:15 Sound Rush
16:15-17:30 Max Enforcer
17:30-19:00 D-Block & S-Te-Fan
19:00-20:30 Noisecontrollers
20:30-22:00 B-Front
22:00-23:00 Sub Zero Project
23:00-00:20 Radical Redemption

JBL Stage
14:00-15:30 D-Attack
15:30-17:00 Prefix & Density
17:00-18:15 Rejecta
18:15-19:30 MYST
19:30-20:45 Clockartz
20:45-22:00 Neroz
22:00-23:00 Rooler
23:00-00:30 Luminite
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Waarschijnlijk rond P&D binnen, dus hele dag bij de JBL stage staan met een uitstapje naar B-Front tijdens Neroz.

Edit: Grote kans dat dit mn eerste feestje alleen gaat worden...
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
Toch besloten om die kant op te gaan zondag. Wel besloten om met de auto te gaan ipv met de trein ivm reistijden. Ben erg benieuwd, denk dat ik vooral te vinden ben bij de JBL stage en misschien een uitstapje naar B-Front.
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
Hard4Us wrote:Waarschijnlijk rond P&D binnen, dus hele dag bij de JBL stage staan met een uitstapje naar B-Front tijdens Neroz.

Links voor tijdens MYST, Clockartz en B-Front :thumbsup:
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Dit is letterlijk bij me om de hoek dus wederom aanwezig :cool:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Ook aanwezig :thumbsup:
Hardtraxxer
311 posts member since 2018
last seen May 2020
Hard4Us wrote:Waarschijnlijk rond P&D binnen, dus hele dag bij de JBL stage staan met een uitstapje naar B-Front tijdens Neroz.
Dit
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Desley DD wrote:

Links voor tijdens MYST, Clockartz en B-Front :thumbsup:
Gaat goed komen :yay:
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Overigens benieuwd of het geluid goed zal zijn op de JBL stage. En de rest.