Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 00:18 
 
Hardtraxxer

Ook vanaf het begin aanwezig, Primeshock :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal het nog mogelijk zijn rond 7 uur ergens een parkeerplaats te vinden zijn om alleen even 2 avond setjes te bezoeken of zal dit een onmogelijke opgave zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 09:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 10:03 
 
Hardtraxxer

Ook aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanweziiiiggg in de avond! :)
Lang geleden een hardstyle feestje, zal wel ff wennen worden na alle hardcore feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Zal het nog mogelijk zijn rond 7 uur ergens een parkeerplaats te vinden zijn om alleen even 2 avond setjes te bezoeken of zal dit een onmogelijke opgave zijn


Ik kan je vertellen dat je in het centrum geen parkeerplekken zult vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig vanaf Primeshock tot en met Phuture Noize ofzo. Zin in :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Zal het nog mogelijk zijn rond 7 uur ergens een parkeerplaats te vinden zijn om alleen even 2 avond setjes te bezoeken of zal dit een onmogelijke opgave zijn


Je kunt proberen, en anders in Lent (noordelijk van de rivier).
Vanaf lent is het 2,5 km lopen. De brug over en meteen rechts is het park
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

14:00 aangekomen. dikke set van Primeshock :thumbsup: 15:00 weer weggegaan want had met name interesse in Primeshock :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 02:16 
 
Hardtraxx Newbie

Ff klein verslaggie. Lekker begin met de set van primeshock. Vrij rustig maar genoten met alleen maar liefhebbers. Vervolgens paar matige setjes. Ook wildstylez viel beetje tegen. Daarna 75min een stijve gehad bij Phuture Noize. Wat een baas, wat een set. Uiteindelijk nog even flink snoeien bij vyral. Mooi dagje. Hajje vanuit de paradise city :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
14:00 aangekomen. dikke set van Primeshock :thumbsup: 15:00 weer weggegaan want had met name interesse in Primeshock :thumbup:

Kwart over 5 binnen gekomen en iets na 6'en weer vertrokken dus ik ben er nóg korter geweest. Ik was in de buurt dus we wilden even kijken maar was behoorlijk naar de klote van zaterdag(nacht) dus ik heb het vlug voor gezien gehouden.

Stukje Keltek gezien, half uurtje Code Black en nog een stukje van Myst gekeken. Voornamelijk gekeken want ik had 0 por om los te gaan en ik bevond me tussen hoepiehakkers, shufflers, jumpers en wat kinderwagens.
Fantazoo nog blij gemaakt met een half muntje, zag in de verte Fuzzy en Hard4Us nog lopen en toen heb ik het weer voor gezien gehouden. Bij de dweilbandjes in het centrum heb ik me meer vermaakt. :thumbup:
Ik kan me overigens wel voorstellen dat het leuk kan zijn als je er gewoon voor gaat en een beetje vooraan staat tussen wat leuke groepjes. Ik vond de stage en de locatie best tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toffe locatie en goed geregeld voor een gratis feestje! Set van de dag: Phuture Noize! Wat een drive en sfeer vooraan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele dag aanwezig geweest. Blijft een toffe locatie met leuke stages. Ook top dat je gewoon heel makkelijk het terrein op en af kan en hierdoor gewoon wat in de stad kon eten. Was vorig jaar veel te vinden bij de 2e stage, dit jaar vooral bij de mainstage geweest. Ik vond de sfeer daar over het algemeen wat gemoedelijker dan bij de 2e stage. Prima setjes gehoord van MYST, Frequencerz, PN, Vyral en Level One. Hoogtepunt van de dag waren de 75 minuten Phuture Noize. Wat is The Beginning of Something New toch een dikke plaat zeg, echt kwijlen. Die 2e climax is echt perfectie. Daarnaast was er ook een geweldig sfeertje vooraan, ging goed los! Ook + voor het draaien van The World en Rise door Frequencerz. Afsluiten bij Vyral was een goede keuze, lekker de ruimte vooraan en daar dus ook de laatste restjes energie eruit gestampt. Volgend jaar gewoon weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad, en het weer zat ook goed mee :D

Mijn verslag kun je hier lezen:

https://partyflock.nl/report/13222:Matrixx-at-the-Park
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1ste keer dat ik bij Matrixx was, maar hier ga ik vaker heen. Leuke Line-up en prima setjes gehoord met als hoogtepunt die van Vyral. Mooi om te zien hoe iedereen vooraan los ging. Voor de rest is het festival goed en leuk aangekleed en ging het munten halen en drinken/eten halen snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima dag gehad. Viel me vooral op dat de sfeer i.t.t. vorige jaren vele malen beter was voor mijn gevoel. Minder 'voorbijloopvolk' en meer mensen die echt voor de muziek komen. Rooler dikste set van de dag, Vyral ook supervet. Kan me er verder muzikaal niet zo heel veel meer van herinneren, tijdens Phuture Noize amper stil gestaan dus dat zal ook wel prima zijn geweest en Keltek draaide ook wel een leuk setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hield m'n verwachtingen best laag, die zijn zeker overtroffen!
Eventjes gestaan bij Myst en D&R, kwamen heerlijke platen voorbij.
Hoogtepunt was PN, oh dat was genieten!

Sfeer zat er over het algemeen goed in en zelfs bij Act of Rage (wat ik niet snel zelf op zou zetten) zijn de planken aan gort gestampt ondanks de extreme drukte. T was heel knus maar op een leuke manier! Volgend jaar zeker weer van de partij, echt een leuk festival. Laatste 10 minuten waren alleen kut, als ik toch nog ff moet klagen haha, dat had echt niet gehoeven, maar dat is dan bijzaak.
Al met al, hopen dat het dan net zo leuk wordt volgend jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 18:47 
 
Hardtraxx Newbie

Mensen vanavond aanwezig bij het fenomeen Mandy aka Hard Driver?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Redman schreef:
14:00 aangekomen. dikke set van Primeshock :thumbsup: 15:00 weer weggegaan want had met name interesse in Primeshock :thumbup:

Kwart over 5 binnen gekomen en iets na 6'en weer vertrokken dus ik ben er nóg korter geweest. Ik was in de buurt dus we wilden even kijken maar was behoorlijk naar de klote van zaterdag(nacht) dus ik heb het vlug voor gezien gehouden.

Stukje Keltek gezien, half uurtje Code Black en nog een stukje van Myst gekeken. Voornamelijk gekeken want ik had 0 por om los te gaan en ik bevond me tussen hoepiehakkers, shufflers, jumpers en wat kinderwagens.
Fantazoo nog blij gemaakt met een half muntje, zag in de verte Fuzzy en Hard4Us nog lopen en toen heb ik het weer voor gezien gehouden. Bij de dweilbandjes in het centrum heb ik me meer vermaakt. :thumbup:
Ik kan me overigens wel voorstellen dat het leuk kan zijn als je er gewoon voor gaat en een beetje vooraan staat tussen wat leuke groepjes. Ik vond de stage en de locatie best tof.


Redder in nood :loving:
Prima dagje hier gehad, wel duidelijk te merken dat het een gratis feest voor alle leeftijden was. Bijzonder om het geluid eens volledig van rondom te horen op die tweede stage, maar het stond daar wel vrij dramatisch afgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 10:50 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:

Bijzonder om het geluid eens volledig van rondom te horen op die tweede stage.

Ik zat me toevallig pas af te vragen hoe dat zou zijn, en dat platen dan op 7 kanalen ofzo worden geproduceerd. Surround-hardstyle :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond dat geluid rondom juist best apart. Ik stond linksvoor en mijn vriendin dacht dat het geluid van de main kwam. Na een halve minuut mijn oordoppen eens uitgedaan en gekeken naar hoe het publiek op die muziek reageerde en dat liep volledig synchroon. Bleken er inderdaad speakers rondom te staan. Heel apart. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was hier ook geweest, was wel prima. Goede sets van Wildstylez, Phuture Noize en Keltek, ook begin Frequencerz meegepakt en was prima, maar moest wel weer richting huis. Geluid op de main was prima voor een gratis feestje, mits je in de lijn van de speakers met oordoppen stond. Stage was wel heel cool gedaan!
Code Black geskipt door eerst Myst (wat een dramatisch geluid op dat tweede podium, onzuiver en zacht) en eten.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten