Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 23:46 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Ook al vraag je het of het troep is of niet, Ze kunnen altijd zeggen dat het goed spul is en geen troep!

Precies. Maargoed, dat blijft het risico tot het legaal is :P

Klopt, ik zou het op een feest niet snel van iemand pakken die ik niet ken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 01:08 

Hardtraxx Veteran

ik bergijp dat maarten trakteerd aan belangstellenden op inqontrol :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 10:03 

Hardtraxx Addict

dj-rico01 schreef:

ooeh dat zou chill zijn :P scheelt weer wat centjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 11:23 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:

Ik wil best trakteren op meer tips hoor, op In Qontrol, als jij mijn kaartje betaald ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 16:29 

Hardtraxxer

Dan wil ik ook wel trakteren, als m'n kaartje wordt betaald :P :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 16:39 

Hardtraxx Veteran

LoesJ schreef:

En nu weten we meteen wie dus die twee mensen zijn die rond lopen met zakken vol met dat fietsvlaggetje op hun rug xd

Stil nou Loes! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 16:48 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:

En nu weten we meteen wie dus die twee mensen zijn die rond lopen met zakken vol met dat fietsvlaggetje op hun rug xd

Stil nou Loes! :lol:

Haha, maarten, ik trakteer op spek en lolly's jonge :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 17:47 

Hardtraxx Veteran

LoesJ schreef:

Jaa.. nee.. ja dat bedoelde ik ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 19:11 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:

Jaa.. nee.. ja dat bedoelde ik ook ^^

Dat wou ik zeggen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 19:18 

Hardtraxx Veteran

Ga jij nou eerst maar eens mee naar MOH :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 19:24 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Ga jij nou eerst maar eens mee naar MOH :D

Nee dat gaat hem echt niet worden, helaas! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 13:56 

Donateur

Update: partyraiser draait in de terror-zaal, en niet in de mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 14:06 

Hardtraxx Addict

kaartje in de pocket! :yay:

here we fcking go! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 14:45 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

:huh: Toch jammer. Dan maar even daar langs huppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 15:16 

Hardtraxx Addict

maarten1410 schreef:
dawasiknie schreef:

:huh: Toch jammer. Dan maar even daar langs huppen.

naja echt jammer vind ik het niet want op Thunderdome draaide hij echt slecht :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 15:22 

Hardtraxx Veteran

De laatste keer dat ik em hoorde was op Q-Base 2009, maar dat waren maar 5 minuten. Was voor zover ik toen kon horen wel lekker :P Dus ga toch even luisteren deze keer. Maar verhuist er ook iemand uit Terror of dat niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 22:47 

Donateur

Voor zover ik weet niet, lijkt me ook niet verstandig. De enige die nog een beetje in de main zouden kunnen draaien zijn Unexist, Catscan en Ophidian maar ik verwacht van niet. Unexist is te ontoegankelijk, Ophidian is Live en de main zit al vol met live-acts, Catscan zou wel kunnen...

Kan er niet echt om malen eigenlijk. Heb hem nog nooit live meegemaakt maar thuis vind ik de sets van Partyraiser altijd bagger hoewel het technisch fraai in elkaar zit. Gaat toch echt ff net iets te snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 11:36 

Donateur

Het is volgens mij wel duidelijk wie de mensen zijn op hardtraxx die wat bij zich hebben en wie niet ^^

En Terror wordt door mij alleen maar bezocht op het eind van de avond, dan is het alleen maar geweldig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 13:26 

Hardtraxx Addict

Milán schreef:
Het is volgens mij wel duidelijk wie de mensen zijn op hardtraxx die wat bij zich hebben en wie niet ^^

En Terror wordt door mij alleen maar bezocht op het eind van de avond, dan is het alleen maar geweldig xd

hahaha aan het eind van avond hoef je niet eens meer naar de terror zaal toe te gaan wil je het zelfde aantal BPM halen :P :woot:

Meeting? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 16:36 

Hardtraxx Addict

Rickie schreef:

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 17:04 

Donateur

Nja het begin is aardig, maar de climax... jammer.
Nightmare-anthem was stukken beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 20:40 

Hardtraxx Addict

Ik heb et kaartje binnen, Mainstream here we come,

Zeker zin in!! lekker beuke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 15:56 

Donateur

Heb gister ook mijn ticket gehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 18:51 

Donateur

Citaat:
Over anderhalve week viert het grootste hardcore evenement ter wereld haar vijftienjarig bestaan. Klik hier voor de officiële website van Masters of Hardcore – The Voice Of Mayhem. Nu de laatste dagen worden afgeteld voor het geweld in de Brabanthallen van Den Bosch los barst, heeft Art of Dance flink wat nieuws rond het evenement en kun je de videoclip van het anthem bekijken.

Videoclip anthem
Het is een goede traditie geworden dat voor een anthem van Masters of Hardcore een dikke videoclip wordt opgenomen. Natuurlijk is ook voor “The Voice Of Mayhem” van Outblast & Angerfist feat. MC Tha Watcher een high-quality clip gemaakt. Kijk terug op kippenvelmomenten van voorgaande Masters of Hardcore events, check de visuals en kom vast in de stemming. Klik hier voor de videoclip van Outblast & Angerfist feat. MC Tha Watcher – “The Voice Of Mayhem”.

Eerste show-act bekend: Red Bull x-fighters
Het is al eerder aangekondigd, maar dit jaar worden tijdens Masters of Hardcore – The Voice Of Mayhem werkelijk alle registers opengetrokken om er een megavette productie van te maken. Art of Dance maakte al eerder bekend dat de oppervlakte van de mainstage met bijna 50% vergroot is dit jaar om er de dikste show ooit van te maken. Wat je tijdens deze avond allemaal aan licht, show, geluid en decoratie kunt verwachten blijft nog even geheim, maar er kan wel vast worden verklapt dat de Red Bull X-Fighters onderdeel uitmaken van de show. Deze motorcoureurs halen de meest wilde stunts uit en kunnen dan ook met recht hardcore to da bone worden genoemd. Nog niet bekend met de Red Bull X-Fighters? Klik dan hier voor een korte registratie van één van hun shows in Taiwan.

29e Masters of Hardcore compilatie
Bij een vijftienjarig jubileum hoort natuurlijk ook een nieuwe verzamel-cd van het beste dat de hardcore scene momenteel te bieden heeft. De 29e Masters of Hardcore compilatie is daarom weer gevuld met de allernieuwste en veel exclusieve tracks van onder andere Angerfist vs. Predator, Korsakoff & DaY-már, Mad Dog, Nitrogenetics en natuurlijk het anthem van Outblast & Angerfist feat. MC Tha Watcher. Ook zal zeer binnenkort het anthem verschijnen als de 83e Masters of Hardcore release samen met het al veelgezochte “Delusion” van Outblast & Angerfist. Deze tracks zullen eerst via www.hardtunes.com verkrijgbaar zijn voordat ze op vinyl verschijnen. Houd de website van Hardtunes dus goed in de gaten!

Line-up
De timetable voor Masters of Hardcore – The Voice Of Mayhem zal volgende week vrij gegeven worden door Art of Dance. Tot die tijd zet zij nog eens de dj’s en live-acts van de avond voor je op een rijtje. De line-up van Masters of Hardcore – The Voice Of Mayhem ziet er als volgt uit:

Die entertainment-shit van Red Bull hoeft van mij op zich niet per sé, maar wel tof dat je dit erbij krijgt. Je kan iig nu al zeggen dat AoD alles uit de kast trekt, top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 18:07 

Hardtraxxer

Mijn eerste grote Hardcore feest, ben benieuwt of ik er niet knettergek van word van hele de avond hardcore :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten