wrote:ze hebben de previews verwijderd, vanmiddag kon ik ze nog wel luisterenView on YouTube
das ff hard balen dat ik geen vrienden heb die into hardcore zijn
wrote:ze hebben de previews verwijderd, vanmiddag kon ik ze nog wel luisterenView on YouTube
top thnx dan weet ik dat!wrote:Ja en nee.
Vorig jaar raakte het een week van tevoren uitverkocht dacht ik. Maar dit jaar is de capaciteit groter.
Je kan iig wel lang wachten met kaarten kopen denk ik.
Waarom zou je er niks te zoeken hebben... Je hoeft toch niet persee iets op te hebben / te gebruiken?wrote:heb je hier iets te zoeken als je niets gebruikt?
ze zeggen domme vragen bestaan niet, maar jij komt redelijk in de buurtwrote:heb je hier iets te zoeken als je niets gebruikt?
Natuurlijk maakt het wel wat uit, als je niet gebruikt hoor je er toch niet bijwrote:ze zeggen domme vragen bestaan niet, maar jij komt redelijk in de buurtwrote:heb je hier iets te zoeken als je niets gebruikt?
waarom zou het wat uitmaken als je iets gebruikt of niet?
het is dat het sarcasme er vanaf schiet, anders:wrote:Natuurlijk maakt het wel wat uit, als je niet gebruikt hoor je er toch niet bijwrote:ze zeggen domme vragen bestaan niet, maar jij komt redelijk in de buurtwrote:heb je hier iets te zoeken als je niets gebruikt?
waarom zou het wat uitmaken als je iets gebruikt of niet?
enigste wat ik me dan altijd afvraag: hoe kom je er aan?wrote:LOL @Kswoosh...
het voegt wel wat toe....................![]()
Dus jij denkt dat er 1 of 2 mensen mensen rondlopen met zakken vol?wrote:enigste wat ik me dan altijd afvraag: hoe kom je er aan?wrote:LOL @Kswoosh...
want lijkt me sterk dat iederen bij heeft...
Amenwrote:Dus jij denkt dat er 1 of 2 mensen mensen rondlopen met zakken vol?wrote:enigste wat ik me dan altijd afvraag: hoe kom je er aan?wrote:LOL @Kswoosh...
want lijkt me sterk dat iederen bij heeft...![]()
Ik snap trouwens de opmerkingen "Ik ga al hard van mezelf" of "Ik heb het niet nodig" oid nooit als tegen argument. Je hebt het toch ook niet nodig? Het voegt wat toe inderdaad. En het werkt anders dan alcohol. Je merkt het ook al snel als je zelf helemaal nuchter blijft op een feestje dat hoe later het wordt, hoe liever iedereen wordt en dat zijn niet de mensen die aan de alcohol zitten
Vind dat je er sowieso niet tegen kunt zijn als je het zelf nog nooit geprobeerd hebt. Dan snap je pas wat het met je doet en kijk je er echt heel anders tegen aan.
hé hé, kheb nooit gezegd dat ik er tegen was! lees maar es goed na...wrote:Dus jij denkt dat er 1 of 2 mensen mensen rondlopen met zakken vol?![]()
Ik snap trouwens de opmerkingen "Ik ga al hard van mezelf" of "Ik heb het niet nodig" oid nooit als tegen argument. Je hebt het toch ook niet nodig? Het voegt wat toe inderdaad. En het werkt anders dan alcohol. Je merkt het ook al snel als je zelf helemaal nuchter blijft op een feestje dat hoe later het wordt, hoe liever iedereen wordt en dat zijn niet de mensen die aan de alcohol zitten
Vind dat je er sowieso niet tegen kunt zijn als je het zelf nog nooit geprobeerd hebt. Dan snap je pas wat het met je doet en kijk je er echt heel anders tegen aan.
hmmm, ja ik ben ook niet zo goed in lezenwrote:Over goed lezen gesproken: Ik zei ook niet dat JIJ er tegen was
Achja, het kan op meerdere manieren. Makkelijkst is gewoon op een feest kijken wie er het verrotst uitziet en daaraan vragenMaarja, dan heb je nog de kans dat de beveiliging je pakt als je het van em overneemt. Maar ik denk niet dat dit thuis hoort op het forum
Hahaha 1 of 2 mensen lopen daar rond ja, en daar kan je gewoon wat van kopenwrote:Dus jij denkt dat er 1 of 2 mensen mensen rondlopen met zakken vol?wrote:enigste wat ik me dan altijd afvraag: hoe kom je er aan?wrote:LOL @Kswoosh...
want lijkt me sterk dat iederen bij heeft...![]()
haha kdenk dat het niet veel scheelt of er staan gewoon kraampjes waar je kan kopenwrote:Hahaha 1 of 2 mensen lopen daar rond ja, en daar kan je gewoon wat van kopen
Zo moeilijk is het niet gezien het hoge aantal wauzende mensen op zo'n feest. Ik zou overigens niets gaan regelen op zo'n feest zelf. Grote kans dat je wordt afgezet met troep, ik zou daar echt mee oppassen. Zeker met pillen. En ja, security kijkt ook mee...zou alleen niet weten hoe je eraan komt
Van alcohol kan ik ook redelijk hard gaan maar je wordt er (zeker met een glaasje teveel) zo ongelofelijk brak en wazig van hoe later het wordt.Ik snap trouwens de opmerkingen "Ik ga al hard van mezelf" of "Ik heb het niet nodig" oid nooit als tegen argument. Je hebt het toch ook niet nodig? Het voegt wat toe inderdaad. En het werkt anders dan alcohol. Je merkt het ook al snel als je zelf helemaal nuchter blijft op een feestje dat hoe later het wordt, hoe liever iedereen wordt en dat zijn niet de mensen die aan de alcohol zitten
Met zo'n mooi fietsvlaggetje op hun rug ter herkenning :')wrote:Hahaha 1 of 2 mensen lopen daar rond ja, en daar kan je gewoon wat van kopen
Je kunt inderdaad troep kopen, daarom moet je ook juist naar de gasten gaan die er het verrotst uitzienwrote:Zo moeilijk is het niet gezien het hoge aantal wauzende mensen op zo'n feest. Ik zou overigens niets gaan regelen op zo'n feest zelf. Grote kans dat je wordt afgezet met troep, ik zou daar echt mee oppassen. Zeker met pillen. En ja, security kijkt ook mee...zou alleen niet weten hoe je eraan komt