Citaat:
zou alleen niet weten hoe je eraan komt
Zo moeilijk is het niet gezien het hoge aantal wauzende mensen op zo'n feest. Ik zou overigens niets gaan regelen op zo'n feest zelf. Grote kans dat je wordt afgezet met troep, ik zou daar echt mee oppassen. Zeker met pillen. En ja, security kijkt ook mee...
Citaat:
Ik snap trouwens de opmerkingen "Ik ga al hard van mezelf" of "Ik heb het niet nodig" oid nooit als tegen argument. Je hebt het toch ook niet nodig? Het voegt wat toe inderdaad. En het werkt anders dan alcohol. Je merkt het ook al snel als je zelf helemaal nuchter blijft op een feestje dat hoe later het wordt, hoe liever iedereen wordt en dat zijn niet de mensen die aan de alcohol zitten
Van alcohol kan ik ook redelijk hard gaan maar je wordt er (zeker met een glaasje teveel) zo ongelofelijk brak en wazig van hoe later het wordt.
Zolang je met mate geniet is een snoepje op z'n tijd gewoon heerlijk. Met echt goede ga je 's ochtends rustig naar bed en word je 's middags wakker en hebt het gevoel dat je nog een feestje erachteraan kan plakken. Van mezelf ga ik al hard maar als ik onder invloed nog harder ga wil je niet weten hoe heerlijk dat voelt