Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 14:08 

Rickie schreef:
ze hebben de previews verwijderd, vanmiddag kon ik ze nog wel luisteren

:worship:
das ff hard balen dat ik geen vrienden heb die into hardcore zijn :( 2 maar een beetje, maar die gaan wss niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 21:52 

Donateur

Hmm ben benieuwd naar een langere versie van de anthem. Want had volgens mij ook een stuk met intro gehoord en die intro klinkt geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 22:15 

goede update!
ik ga er waarschijnlijk WEL heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 22:31 

Hardtraxx Addict

vraagje :huh: is het waarschijnlijk dat dit uitverkocht zal raken? ^^

zit namenlijk nog beetje in dubio xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 00:03 

Donateur

Ja en nee.
Vorig jaar raakte het een week van tevoren uitverkocht dacht ik. Maar dit jaar is de capaciteit groter.
Je kan iig wel lang wachten met kaarten kopen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 13:07 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ja en nee.
Vorig jaar raakte het een week van tevoren uitverkocht dacht ik. Maar dit jaar is de capaciteit groter.
Je kan iig wel lang wachten met kaarten kopen denk ik.

top thnx dan weet ik dat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 15:17 

Hardtraxx Veteran

heb je hier iets te zoeken als je niets gebruikt? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 15:39 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:

Waarom zou je er niks te zoeken hebben... Je hoeft toch niet persee iets op te hebben / te gebruiken? :huh: Moet je helemaal zelf weten natuurlijk maar over het algemeen lopen er wel veel zonnebrillen rond :cool: Boeiend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 15:58 

Hardtraxx Addict

dj-rico01 schreef:

ze zeggen domme vragen bestaan niet, maar jij komt redelijk in de buurt xd

waarom zou het wat uitmaken als je iets gebruikt of niet? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 16:16 

Hardtraxxer

The Ace of Bass schreef:
dj-rico01 schreef:

Natuurlijk maakt het wel wat uit, als je niet gebruikt hoor je er toch niet bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 16:28 

Donateur

Klopt. Zonder blauwe mitsus en een pakje pep kom je er niet in.

Feesten met mensen die waus zijn = :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:41 

LoesJ schreef:
The Ace of Bass schreef:
dj-rico01 schreef:

Natuurlijk maakt het wel wat uit, als je niet gebruikt hoor je er toch niet bij :lol:

het is dat het sarcasme er vanaf schiet, anders: :nono:

ik heb geen drugs nodig om fking hard uit me dak te gaan hoor, en om raar te doen al helemaal niet :P
al zou ik best es X willen proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:43 

Hardtraxx Addict

LOL @Kswoosh...

het voegt wel wat toe.................... :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:55 

The Ace of Bass schreef:
LOL @Kswoosh...

enigste wat ik me dan altijd afvraag: hoe kom je er aan?
want lijkt me sterk dat iederen bij heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:08 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
The Ace of Bass schreef:
LOL @Kswoosh...

Dus jij denkt dat er 1 of 2 mensen mensen rondlopen met zakken vol? :lol:

Ik snap trouwens de opmerkingen "Ik ga al hard van mezelf" of "Ik heb het niet nodig" oid nooit als tegen argument. Je hebt het toch ook niet nodig? Het voegt wat toe inderdaad. En het werkt anders dan alcohol. Je merkt het ook al snel als je zelf helemaal nuchter blijft op een feestje dat hoe later het wordt, hoe liever iedereen wordt en dat zijn niet de mensen die aan de alcohol zitten :P

Vind dat je er sowieso niet tegen kunt zijn als je het zelf nog nooit geprobeerd hebt. Dan snap je pas wat het met je doet en kijk je er echt heel anders tegen aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:09 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
The Ace of Bass schreef:
LOL @Kswoosh...

Ik snap trouwens de opmerkingen "Ik ga al hard van mezelf" of "Ik heb het niet nodig" oid nooit als tegen argument. Je hebt het toch ook niet nodig? Het voegt wat toe inderdaad. En het werkt anders dan alcohol. Je merkt het ook al snel als je zelf helemaal nuchter blijft op een feestje dat hoe later het wordt, hoe liever iedereen wordt en dat zijn niet de mensen die aan de alcohol zitten :P

Vind dat je er sowieso niet tegen kunt zijn als je het zelf nog nooit geprobeerd hebt. Dan snap je pas wat het met je doet en kijk je er echt heel anders tegen aan.

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:11 

maarten1410 schreef:

hé hé, kheb nooit gezegd dat ik er tegen was! lees maar es goed na...
ik zeg niet voor niet dat ik het ook best es wil proberen :P
zou alleen niet weten hoe je eraan komt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:22 

Hardtraxx Veteran

Over goed lezen gesproken: Ik zei ook niet dat JIJ er tegen was ;)

Achja, het kan op meerdere manieren. Makkelijkst is gewoon op een feest kijken wie er het verrotst uitziet en daaraan vragen :D Maarja, dan heb je nog de kans dat de beveiliging je pakt als je het van em overneemt. Maar ik denk niet dat dit thuis hoort op het forum ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:34 

maarten1410 schreef:
Over goed lezen gesproken: Ik zei ook niet dat JIJ er tegen was ;)
Achja, het kan op meerdere manieren. Makkelijkst is gewoon op een feest kijken wie er het verrotst uitziet en daaraan vragen :D Maarja, dan heb je nog de kans dat de beveiliging je pakt als je het van em overneemt. Maar ik denk niet dat dit thuis hoort op het forum ;)

hmmm, ja ik ben ook niet zo goed in lezen xd
maar omdat ik het zei en jij er op in ging :P
er heeft btw ook wel es iemand aan mij gevraagd of ik iets had, kzal er wel lekker uitgezien hebben toen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:59 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
The Ace of Bass schreef:
LOL @Kswoosh...

Hahaha 1 of 2 mensen lopen daar rond ja, en daar kan je gewoon wat van kopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 19:21 

Hardtraxx Addict

LoesJ schreef:
Hahaha 1 of 2 mensen lopen daar rond ja, en daar kan je gewoon wat van kopen :lol:

haha kdenk dat het niet veel scheelt of er staan gewoon kraampjes waar je kan kopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 20:04 

Donateur

Citaat:
zou alleen niet weten hoe je eraan komt

Zo moeilijk is het niet gezien het hoge aantal wauzende mensen op zo'n feest. Ik zou overigens niets gaan regelen op zo'n feest zelf. Grote kans dat je wordt afgezet met troep, ik zou daar echt mee oppassen. Zeker met pillen. En ja, security kijkt ook mee...

Citaat:
Ik snap trouwens de opmerkingen "Ik ga al hard van mezelf" of "Ik heb het niet nodig" oid nooit als tegen argument. Je hebt het toch ook niet nodig? Het voegt wat toe inderdaad. En het werkt anders dan alcohol. Je merkt het ook al snel als je zelf helemaal nuchter blijft op een feestje dat hoe later het wordt, hoe liever iedereen wordt en dat zijn niet de mensen die aan de alcohol zitten

Van alcohol kan ik ook redelijk hard gaan maar je wordt er (zeker met een glaasje teveel) zo ongelofelijk brak en wazig van hoe later het wordt.
Zolang je met mate geniet is een snoepje op z'n tijd gewoon heerlijk. Met echt goede ga je 's ochtends rustig naar bed en word je 's middags wakker en hebt het gevoel dat je nog een feestje erachteraan kan plakken. Van mezelf ga ik al hard maar als ik onder invloed nog harder ga wil je niet weten hoe heerlijk dat voelt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 21:24 

Hardtraxx Veteran

LoesJ schreef:

Met zo'n mooi fietsvlaggetje op hun rug ter herkenning :')

dawasiknie schreef:
Citaat:
zou alleen niet weten hoe je eraan komt

Zo moeilijk is het niet gezien het hoge aantal wauzende mensen op zo'n feest. Ik zou overigens niets gaan regelen op zo'n feest zelf. Grote kans dat je wordt afgezet met troep, ik zou daar echt mee oppassen. Zeker met pillen. En ja, security kijkt ook mee...

Je kunt inderdaad troep kopen, daarom moet je ook juist naar de gasten gaan die er het verrotst uitzien :) Dan kun je zelf al zien dat het bij hun werkt. En als het je wordt aangeboden zonder dat je het vraagt weet je 99% zeker dat het zooi is!

Maar er blijft altijd een risico natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 23:23 

Hardtraxxer

Ook al vraag je het of het troep is of niet, Ze kunnen altijd zeggen dat het goed spul is en geen troep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 23:24 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Ook al vraag je het of het troep is of niet, Ze kunnen altijd zeggen dat het goed spul is en geen troep!

Precies. Maargoed, dat blijft het risico tot het legaal is :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten