Heb altijd wel het gevoel dat de klokgebouw editie altijd een meer gewaagde lineup heeft.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Hoop persoonlijk op deze namen voor deze editie Caine, Chris One, Phuture Noize en Prefix & Density 
Precies dit + Psyched.wrote:Hoop persoonlijk op deze namen voor deze editie Caine, Chris One, Phuture Noize en Prefix & Density
En iets van Spoontech is altijd goed.
Ik zie een Delete VIP nog wel gebeuren eigenlijk. Hij had al grootse plannen voor in 2016.
En ik zie hem als delete VIP niet echt op een Rebirth/Reverze/Knockout(natuurlijk niet hier) o.i.d. staan..
En ik zie hem als delete VIP niet echt op een Rebirth/Reverze/Knockout(natuurlijk niet hier) o.i.d. staan..
Ik verwacht überhaupt geen Theracords artiesten op Reverze. Delete VIP op Loudness Klokgebouw (zaal 1) zou wel echt heel tof zijn!

Zou ik allemaal toffe namen vinden! Een Mind Dimension of Infirium van Spoontech zou ik hier ook graag zien.wrote:Precies dit + Psyched.wrote:Hoop persoonlijk op deze namen voor deze editie Caine, Chris One, Phuture Noize en Prefix & Density
Daar teken ik voor! Infiriumwrote:Ik verwacht überhaupt geen Theracords artiesten op Reverze. Delete VIP op Loudness Klokgebouw (zaal 1) zou wel echt heel tof zijn!
Zou ik allemaal toffe namen vinden! Een Mind Dimension of Infirium van Spoontech zou ik hier ook graag zien.wrote:Precies dit + Psyched.wrote:Hoop persoonlijk op deze namen voor deze editie Caine, Chris One, Phuture Noize en Prefix & Density
En Delete VIP zou natuurlijk helemaal goddelijk zijn, op zo'n feest en met akoestiek/geluid als het Klokgebouw
Reverze zou zo vet zijn in de Lotto Arenawrote:Ik zie een Delete VIP nog wel gebeuren eigenlijk. Hij had al grootse plannen voor in 2016.
Zou ontzettend dik zijn maar ik zie Bass Events geen theracords/spoontech DJs boeken. Dat doen belgen gewoon niet. Die boeken alleen maar namen die al gevestigd zijn, of waar een dikke hype omheen zit. Edit: of bij Dirty Workz zitten natuurlijk. Ga maar uit van mandywrote:Reverze zou zo vet zijn in de Lotto Arenawrote:Ik zie een Delete VIP nog wel gebeuren eigenlijk. Hij had al grootse plannen voor in 2016.
Ik zie Minus Militia trouwens nog ee op Reverze staan komend jaar.
Heb al opgevangen dat Minus Militia inderdaad op Reverze 2015 staat.
Hopelijk in het Sportpaleis en dan Delete in de Lotto.
Dromen mag
Dromen mag
Nee dat is veel te ver voor mewrote:Heb al opgevangen dat Minus Militia inderdaad op Reverze 2015 staat.
Dromen mag
-
JHardtraxx Newbie
- 33 posts member since 2014
- last seen Apr 2016
Hoop heel erg dat malice deze editie op de lineup staan.
Of een malice vs rooler vs mind dimension zaal 2.
Mooie afsluiter
Mooie afsluiter
Malice zou erg vet zijn idd. Op Ground Zero gingen hun platen ook vreselijk hardwrote:Hoop heel erg dat malice deze editie op de lineup staan.
Mooie afsluiter
Dit, en klokgebouwwrote:Hoop op een leuke lineup. Zou wel weer graag een Loudness meepakken!
Loudness Klokgebouw, mijn favoriete feest. Heerlijk geluid en fantastische sfeer. Helaas moet ik dit jaar denk ik toch overslaan, volgende dag (ofja paar uur later) gewoon voetballen.
Zit te denken om in één keer door te gaan, maar dat is natuurlijk niet helemaal ideaal.
Zit te denken om in één keer door te gaan, maar dat is natuurlijk niet helemaal ideaal.
Heb ik afgelopen weekend nog gedaan. Of het een goed idee was laten we in het middenwrote:Loudness Klokgebouw, mijn favoriete feest. Heerlijk geluid en fantastische sfeer. Helaas moet ik dit jaar denk ik toch overslaan, volgende dag (ofja paar uur later) gewoon voetballen.
Ga jij nou maar gewoon naar Loudness in de Maassilo zaterdag, Corneel.wrote:Heb ik afgelopen weekend nog gedaan. Of het een goed idee was laten we in het middenwrote:Loudness Klokgebouw, mijn favoriete feest. Heerlijk geluid en fantastische sfeer. Helaas moet ik dit jaar denk ik toch overslaan, volgende dag (ofja paar uur later) gewoon voetballen.
Ja, ik moet mezelf diep schamen eigenlijk.. Sorry Joeywrote:Ga jij nou maar gewoon naar Loudness in de Maassilo zaterdag, Corneel.wrote:Heb ik afgelopen weekend nog gedaan. Of het een goed idee was laten we in het middenwrote:Loudness Klokgebouw, mijn favoriete feest. Heerlijk geluid en fantastische sfeer. Helaas moet ik dit jaar denk ik toch overslaan, volgende dag (ofja paar uur later) gewoon voetballen.
Doe dat maar, ja.wrote: Ja, ik moet mezelf diep schamen eigenlijk.. Sorry Joey
Ja als jij even een kaartje regelt voor zaterdag...wrote:Gewoon naar beiden gaan
Ok, corneel, ik schaam met je meewrote:Ja als jij even een kaartje regelt voor zaterdag...
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Artifact & Malice 
Komen nog wel meer artiesten bij neem ik aan?
Loudness in klokgebouw heeft maar 2 zalen dus dit is de volledige line-up.wrote:Artifact & Malice
Last edited by Hunto on , edited 1 time in total.
Het zijn maar 2 zalen he.wrote:Artifact & Malice