Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Loudness klokgebouw
Past

Loudness klokgebouw

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Staat een parkeergarage pal naast het klokgebouw. Geen idee of de capaciteit daarvan genoeg is, maar lijkt me wel.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
G1LL wrote:Parking valt volgens mij tegen
Er staat toch een grote 'parkeertoren' naast het Klokgebouw? Als je netjes rond 22u daar bent heb je meer als voldoende plaats.

EDIT: Pagina veel te lang open laten staan, PNX had dus al geantwoord. xd
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
Sowieso Ligt er een trein station naast, ideaal
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 21 hours ago
Prima locatie, dikke line up ook. Malice + Klokgebouw kan alleen maar ontzettend vet worden. Aanwezig dus :love:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
MelvinFR wrote:Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig. Vorig jaar enorm goed vermaakt! Line-up is alleen niet echt gewaagd deze editie...
Wel eens hiermee ja, had toch hogere verwachtingen. Desondanks staan er genoeg namen waar ik me goed op zal kunnen vermaken. Vooral blij met Malice, Thera, P&D, en Psyched, wat mij betreft dik verdient dat hij hier staat! :)
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Leuk, Malice in de line-up. Betwijfel echter of t de afsluiter op de main zal worden... :( Als ik mijn geld ergens op moet zetten dan wordt het Thera.

Hoop wel dat B2S iets gaat doen aan het drama van vorig jaar mbt de muntverkoop. Ik heb er zelf niet zoveel last van gehad want vroeg binnen, maar vrienden van ons hebben echt meer dan n uur in de rij gestaan ofzo.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Scotty018 wrote:Hoop wel dat B2S iets gaat doen aan het drama van vorig jaar mbt de muntverkoop. Ik heb er zelf niet zoveel last van gehad want vroeg binnen, maar vrienden van ons hebben echt meer dan n uur in de rij gestaan ofzo.
Ja daar mogen ze echt wat aan doen. Ik was vrij vroeg vorig jaar en het was toen al niet te doen.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Thuiswedstrijd voor mij, ongeveer 20 minuutjes fietsen. Waarschijnlijk dit jaar weer van de partij. Zeker als ik namen als Malice en Rebelion zie. Daar kijk ik toch wel naar uit.

Jammer dat er geen Spoontech artiesten zijn.
Scotty018 wrote:Leuk, Malice in de line-up. Betwijfel echter of t de afsluiter op de main zal worden... :( Als ik mijn geld ergens op moet zetten dan wordt het Thera.

Hoop wel dat B2S iets gaat doen aan het drama van vorig jaar mbt de muntverkoop. Ik heb er zelf niet zoveel last van gehad want vroeg binnen, maar vrienden van ons hebben echt meer dan n uur in de rij gestaan ofzo.
Ik gok op Sub Sonik. Malice sluit dan wel af in de tweede stage.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Ja die muntenverkoop was echt om te huilen. En een Sub Sonik zal toch zeker geen Loudness main afsluiten. :P
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
iRon wrote:Thuiswedstrijd voor mij, ongeveer 20 minuutjes fietsen. Waarschijnlijk dit jaar weer van de partij. Zeker als ik namen als Malice en Rebelion zie. Daar kijk ik toch wel naar uit.

Jammer dat er geen Spoontech artiesten zijn.
Scotty018 wrote:Leuk, Malice in de line-up. Betwijfel echter of t de afsluiter op de main zal worden... :( Als ik mijn geld ergens op moet zetten dan wordt het Thera.

Ik gok op Sub Sonik. Malice sluit dan wel af in de tweede stage.
Ik zie Jason Payne ook wel de main afsluiten eerlijk gezegd. Verder kijk ik uit naar Malice en Rebelion en Regain Live :worship:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Hoop niet dat Thera de main mag afsluiten en Malice de tweede zaal, tenzij er deze editie geen overlap is. Dit jaar was de keuze tussen HSM en Warface makkelijk gemaakt, maar die 2 sets zou ik wel graag allebei in z'n geheel willen bijwonen.
Last edited by pim0412 on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Jason Payne zou ook kunnen. Zeker nu hij mogelijk in de afsluit act van Hard Bass zit, valt dat niet uit te sluiten. Draait over het algemeen ook wel vrij hard, dus zeker een waardige artiest in die zin. Wil wel graag Malice zien, dus hoop niet dat Thera dan draait.
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Dan mag Jason Payne wel met wat beters komen dan afgelopen zaterdag op Indicator. Wat een tegenvaller was dat zeg.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Laat thera maar afsluiten, en dan zn collab met ophidian draaien :loving:
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Regain Live, Phuture Noize, Malice, Prefix & Desity en Rebelion :worship:

Zeker aanwezig :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 24 days ago
Regain live :bomb:
Hopelijk met meer tracks zoals die laatste TBA op Radical :drool:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Norther66 wrote:Laat thera maar afsluiten, en dan zn collab met ophidian draaien :loving:
Daar hoef ik niet voor af te sluiten om die te gaan draaien hoor :evil:
Hardtraxx Veteran
DjThera wrote:
Norther66 wrote:Laat thera maar afsluiten, en dan zn collab met ophidian draaien :loving:
Daar hoef ik niet voor af te sluiten om die te gaan draaien hoor :evil:
Haha beter :thumbsup: dacht ooit es ergens gelezen te hebben dat je alleen hardcore draait als je afsluit, vandaar :P

Of wordt die collab meer hardstyle dan hardcore? :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Hij sluit regelmatig af met the dome, ook hardcore dus waarom die met ophidian niet
Hardtraxx Veteran
provehito wrote:Hij sluit regelmatig af met the dome, ook hardcore dus waarom die met ophidian niet
Buiten qbase dan (live is toch anders) moet ik helemaal terug naar supersized raw in februari dat ik thera tot het einde van zn set heb mee kunnen maken :$ dus geen idee waar hij tegenwoordig zoal mee eindigt
Last edited by Norther66 on , edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 47 minutes ago
Lineup valt ietwat tegen. Had wel een spoontech naam verwacht een D-Verze, Freakshow of een Radiance wel verwacht. Maar goed sowieso weer aanwezig. Kijk ontzettend uit naar Thera!! Hopelijk P&D op de main en Malice ook redelijk benieuwd naar. Hopelijk krijgt Artifact nu keer een mooie tijd rond 1 uur ofso.
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Erg blij met deze line-up, wordt me eerste keer loudness :yay:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Ook wel interesse. Wanneer kaartverkoop?
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Gangsterdwerg wrote:Ook wel interesse. Wanneer kaartverkoop?
De voorverkoop start zaterdag 28 november om 10.00 uur via de b2s ticketshop.
J
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2014
last seen Apr 2016
Malice! Wat ga ik daar toch van genieten.
04:00 -05:00 rebelion
05:00 - 06:30 malice zou mijn ideale tt zijn. Waarschijnlijk teveel gevraagd maar hopen mag altijd :d

Zaal 2 uiteraard