Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat een parkeergarage pal naast het klokgebouw. Geen idee of de capaciteit daarvan genoeg is, maar lijkt me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Parking valt volgens mij tegen


Er staat toch een grote 'parkeertoren' naast het Klokgebouw? Als je netjes rond 22u daar bent heb je meer als voldoende plaats.

EDIT: Pagina veel te lang open laten staan, PNX had dus al geantwoord. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso Ligt er een trein station naast, ideaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima locatie, dikke line up ook. Malice + Klokgebouw kan alleen maar ontzettend vet worden. Aanwezig dus :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig. Vorig jaar enorm goed vermaakt! Line-up is alleen niet echt gewaagd deze editie...

Wel eens hiermee ja, had toch hogere verwachtingen. Desondanks staan er genoeg namen waar ik me goed op zal kunnen vermaken. Vooral blij met Malice, Thera, P&D, en Psyched, wat mij betreft dik verdient dat hij hier staat! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk, Malice in de line-up. Betwijfel echter of t de afsluiter op de main zal worden... :( Als ik mijn geld ergens op moet zetten dan wordt het Thera.

Hoop wel dat B2S iets gaat doen aan het drama van vorig jaar mbt de muntverkoop. Ik heb er zelf niet zoveel last van gehad want vroeg binnen, maar vrienden van ons hebben echt meer dan n uur in de rij gestaan ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Hoop wel dat B2S iets gaat doen aan het drama van vorig jaar mbt de muntverkoop. Ik heb er zelf niet zoveel last van gehad want vroeg binnen, maar vrienden van ons hebben echt meer dan n uur in de rij gestaan ofzo.

Ja daar mogen ze echt wat aan doen. Ik was vrij vroeg vorig jaar en het was toen al niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thuiswedstrijd voor mij, ongeveer 20 minuutjes fietsen. Waarschijnlijk dit jaar weer van de partij. Zeker als ik namen als Malice en Rebelion zie. Daar kijk ik toch wel naar uit.

Jammer dat er geen Spoontech artiesten zijn.

Scotty018 schreef:
Leuk, Malice in de line-up. Betwijfel echter of t de afsluiter op de main zal worden... :( Als ik mijn geld ergens op moet zetten dan wordt het Thera.

Hoop wel dat B2S iets gaat doen aan het drama van vorig jaar mbt de muntverkoop. Ik heb er zelf niet zoveel last van gehad want vroeg binnen, maar vrienden van ons hebben echt meer dan n uur in de rij gestaan ofzo.


Ik gok op Sub Sonik. Malice sluit dan wel af in de tweede stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die muntenverkoop was echt om te huilen. En een Sub Sonik zal toch zeker geen Loudness main afsluiten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Thuiswedstrijd voor mij, ongeveer 20 minuutjes fietsen. Waarschijnlijk dit jaar weer van de partij. Zeker als ik namen als Malice en Rebelion zie. Daar kijk ik toch wel naar uit.

Jammer dat er geen Spoontech artiesten zijn.

Scotty018 schreef:
Leuk, Malice in de line-up. Betwijfel echter of t de afsluiter op de main zal worden... :( Als ik mijn geld ergens op moet zetten dan wordt het Thera.

Hoop wel dat B2S iets gaat doen aan het drama van vorig jaar mbt de muntverkoop. Ik heb er zelf niet zoveel last van gehad want vroeg binnen, maar vrienden van ons hebben echt meer dan n uur in de rij gestaan ofzo.


Ik gok op Sub Sonik. Malice sluit dan wel af in de tweede stage.


Ik zie Jason Payne ook wel de main afsluiten eerlijk gezegd. Verder kijk ik uit naar Malice en Rebelion en Regain Live :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop niet dat Thera de main mag afsluiten en Malice de tweede zaal, tenzij er deze editie geen overlap is. Dit jaar was de keuze tussen HSM en Warface makkelijk gemaakt, maar die 2 sets zou ik wel graag allebei in z'n geheel willen bijwonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jason Payne zou ook kunnen. Zeker nu hij mogelijk in de afsluit act van Hard Bass zit, valt dat niet uit te sluiten. Draait over het algemeen ook wel vrij hard, dus zeker een waardige artiest in die zin. Wil wel graag Malice zien, dus hoop niet dat Thera dan draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan mag Jason Payne wel met wat beters komen dan afgelopen zaterdag op Indicator. Wat een tegenvaller was dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat thera maar afsluiten, en dan zn collab met ophidian draaien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Regain Live, Phuture Noize, Malice, Prefix & Desity en Rebelion :worship:

Zeker aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Regain live :bomb:
Hopelijk met meer tracks zoals die laatste TBA op Radical :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 18:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Laat thera maar afsluiten, en dan zn collab met ophidian draaien :loving:

Daar hoef ik niet voor af te sluiten om die te gaan draaien hoor :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Norther66 schreef:
Laat thera maar afsluiten, en dan zn collab met ophidian draaien :loving:

Daar hoef ik niet voor af te sluiten om die te gaan draaien hoor :evil:


Haha beter :thumbsup: dacht ooit es ergens gelezen te hebben dat je alleen hardcore draait als je afsluit, vandaar :P

Of wordt die collab meer hardstyle dan hardcore? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij sluit regelmatig af met the dome, ook hardcore dus waarom die met ophidian niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Hij sluit regelmatig af met the dome, ook hardcore dus waarom die met ophidian niet

Buiten qbase dan (live is toch anders) moet ik helemaal terug naar supersized raw in februari dat ik thera tot het einde van zn set heb mee kunnen maken :$ dus geen idee waar hij tegenwoordig zoal mee eindigt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Lineup valt ietwat tegen. Had wel een spoontech naam verwacht een D-Verze, Freakshow of een Radiance wel verwacht. Maar goed sowieso weer aanwezig. Kijk ontzettend uit naar Thera!! Hopelijk P&D op de main en Malice ook redelijk benieuwd naar. Hopelijk krijgt Artifact nu keer een mooie tijd rond 1 uur ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg blij met deze line-up, wordt me eerste keer loudness :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel interesse. Wanneer kaartverkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Ook wel interesse. Wanneer kaartverkoop?


De voorverkoop start zaterdag 28 november om 10.00 uur via de b2s ticketshop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 16:14 
 
Hardtraxx Newbie

Malice! Wat ga ik daar toch van genieten.
04:00 -05:00 rebelion
05:00 - 06:30 malice zou mijn ideale tt zijn. Waarschijnlijk teveel gevraagd maar hopen mag altijd :d

Zaal 2 uiteraard
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten