Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 00:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Liever iets onzuiverder en een goed volume, dan loepzuiver geluid waar ik een slappe van krijg. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Liever iets onzuiverder en een goed volume, dan loepzuiver geluid waar ik een slappe van krijg. :sleep:

Hmm, onzuiver geluid is toch wel iets wat je niet moet willen, al helemaal niet op feesten ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee jah, perfect zou zijn als t loep zuiver is en lekker hard natuurlijk. Dat is helaas voor mij nog nooit t geval geweest :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hard klinkt helemaal niet beter als het niet zuiver is.
Ten eerste worden je oren nog harder verneukt als het geluid onzuiver staat, maw na een tijdje heb je toch niet meer door dat het heel erg hard is. Ten tweede hoor je helemaal geen fuck, alleen de bass (vooral bij nummers met veel lage distortion hoor je geen kut meer). Als je een nummer niet kent kan je niet eens raden hoe het gaat.

Wel grappig, in de Maassilo heb je van die lege olievaten, als je daar een vol glas bier op neerzet trilt ie na 3 seconden eraf :woot:

Haha ja, een maat van me had een bekertje bier erop gezet.
Gingen we ernaar kijken, viel heel het bekertje om, moest die een nieuw biertje halen...:P
Hij stond bijna te huilen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
mr_vertigo schreef:
Liever iets onzuiverder en een goed volume, dan loepzuiver geluid waar ik een slappe van krijg. :sleep:

Hmm, onzuiver geluid is toch wel iets wat je niet moet willen, al helemaal niet op feesten ...

inderdaad, het is al slecht voor je oren. Dan helemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Piaaa schreef:
mr_vertigo schreef:
Liever iets onzuiverder en een goed volume, dan loepzuiver geluid waar ik een slappe van krijg. :sleep:

Hmm, onzuiver geluid is toch wel iets wat je niet moet willen, al helemaal niet op feesten ...

inderdaad, het is al slecht voor je oren. Dan helemaal


Ja snap ik, is ook wel zo, maar alst te zacht staat vind ik 't echt niet rlxt... jij wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het geluid in maassilo is bijna het zelfde als in factory010 ligt er een klein beetje aan welke zaal ze gebruiken.
Sowieso doe ik wel oordopjes in deze keer, na hardcore4life had ik me toch weer een piep in me oor! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na elk feest heb ik last van een piep in mn oren :P pas mn oren laten testen. M'n linkeroor functioneert nog voor 100%, rechter voor 60%, maar vanaf mn geboorte was dat al maar 70% -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:08 
 

Rawbin schreef:
Na elk feest heb ik last van een piep in mn oren :P pas mn oren laten testen. M'n linkeroor functioneert nog voor 100%, rechter voor 60%, maar vanaf mn geboorte was dat al maar 70% -.-

ooh dan, gewoon helemaal naar de klote helpen dan die dingen
wie heeft er nou gehoorbescherming nodig












:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zuiver en dan hard is zoveel beter dan niet zuiver en hard -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Rawbin schreef:
Na elk feest heb ik last van een piep in mn oren :P pas mn oren laten testen. M'n linkeroor functioneert nog voor 100%, rechter voor 60%, maar vanaf mn geboorte was dat al maar 70% -.-

ooh dan, gewoon helemaal naar de klote helpen dan die dingen
wie heeft er nou gehoorbescherming nodig












:')

`
Jij?










:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
KSwoosh schreef:
Rawbin schreef:
Na elk feest heb ik last van een piep in mn oren :P pas mn oren laten testen. M'n linkeroor functioneert nog voor 100%, rechter voor 60%, maar vanaf mn geboorte was dat al maar 70% -.-

ooh dan, gewoon helemaal naar de klote helpen dan die dingen
wie heeft er nou gehoorbescherming nodig
:')
Jij?
:')


Hee jongens, gezellig houden :P

OT: Nog maar 1 maand en 1 week :drool:
Kswoosh, wanneer zijn de shirts binnen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hee jongens, gezellig houden :P

OT: Nog maar 1 maand en 1 week :drool:
Kswoosh, wanneer zijn de shirts binnen :innocent:


Wij zijn altijd gezellig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Rawbin schreef:
Na elk feest heb ik last van een piep in mn oren :P pas mn oren laten testen. M'n linkeroor functioneert nog voor 100%, rechter voor 60%, maar vanaf mn geboorte was dat al maar 70% -.-

ooh dan, gewoon helemaal naar de klote helpen dan die dingen
wie heeft er nou gehoorbescherming nodig












:')


Beetje nutteloze reactie? Als jij je oren naar de tering wil helpen moet je dat zelf weten, helaas voor jouw is d'r misschien wel een klein maar ook zo'n heel erg verstandig groepje dat WEL gehoorbescherming in doet. Ik hoor daar bij en ik kan je 1 ding verklappen: MET gehoorbescherming is beter voor je oren en het geluid word d'r ook nog 's beter door, ZONDER gehoorbescherming is natuurlijk slecht voor je oren (helemaal vooraan) en het geluid is niet eens zo denderend goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
KSwoosh schreef:
Rawbin schreef:
Na elk feest heb ik last van een piep in mn oren :P pas mn oren laten testen. M'n linkeroor functioneert nog voor 100%, rechter voor 60%, maar vanaf mn geboorte was dat al maar 70% -.-

ooh dan, gewoon helemaal naar de klote helpen dan die dingen
wie heeft er nou gehoorbescherming nodig
:')


Beetje nutteloze reactie? Als jij je oren naar de tering wil helpen moet je dat zelf weten, helaas voor jouw is d'r misschien wel een klein maar ook zo'n heel erg verstandig groepje dat WEL gehoorbescherming in doet. Ik hoor daar bij en ik kan je 1 ding verklappen: MET gehoorbescherming is beter voor je oren en het geluid word d'r ook nog 's beter door, ZONDER gehoorbescherming is natuurlijk slecht voor je oren (helemaal vooraan) en het geluid is niet eens zo denderend goed.


Op wie doel je? :P
Kswoosh zn reactie was gewoon sarcastisch bedoeld zo te zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 02:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:') zegt bij mij heel veel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 09:44 
 

patrickjeb schreef:
Kswoosh zn reactie was gewoon sarcastisch bedoeld zo te zien :lol:

precies :P
want ik ben juist wel zuinig op mn oren :P draag altijd oordoppen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier heb ik zn zin in :yay: wordt denk ik een van mn beste feesies ooit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 09:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
hier heb ik zn zin in :yay: wordt denk ik een van mn beste feesies ooit :thumbsup:


Niet te vroeg oordelen he! :P Vorige editie is moeilijk te overtreffen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Intervention schreef:
hier heb ik zn zin in :yay: wordt denk ik een van mn beste feesies ooit :thumbsup:


Niet te vroeg oordelen he! :P Vorige editie is moeilijk te overtreffen :$

ja ok maar ik bedoel het feest zelf...gewoon het hele concept Loudness vind ik heel erg tof van B2s :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus als je geen oordoppen draagt ben je bij voorbaat al een onverantwoordelijke *** die z'n oren helemaal naar de klote wil helpen?

Ik ben tot nu toe naar 3 feesten geweest (Fusion, Hardbass, SWAT) en had eigenlijk nog niet echt de kennis hoe hard het geluid eigenlijk staat.
Bovendien had ik bij Fusion wel oordopjes meegenomen, maar ik vind ze gewoon vreselijk irritant en vond het eigenlijk geen nut hebben. Dan kan ik ook wel oordopjes van 100 euro gaan kopen, maar die piep in mn oren zal ik na een feestje/avondje uitgaan altijd houden, ookal ga ik de kroeg in ;) dus dat is voor mijn geval toch geldverspilling.

En ik let voor de rest zeker wel op mn oren, mijn mp3 staat nooit echt hard en mensen zeggen dan ook wel eens, waarom zo zacht? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben echt nou al aardig wat feesten afgeweest, al 4 jaar lang. Wellis na een feest een ruis in me oor gehad. 6 Maanden geleden oortest gedaan, beide 100% zelfs veel beter dan een gemiddeld iemand >.<
dus ik vind dat je niet gelijk onverantwoordelijk bezig bent als je ze niet draagt, ik denk gewoon dat het verschil per persoon is hoe gevoelig je ervoor bent. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet helemaal zelf weten of je ze wel of niet draagt, ik wist niet dat KSwoosh het sarcastisch bedoelde. Ik wou alleen zeggen dat je totaal geen recht van spreken hebt als je zegt dat die gehoorbescherming nutteloos is, want dat is het zeker niet!

Maar OT:

Ik heb nog geen ticket, schaf 'm volgende week aan denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nice! :D Wordt weer een knal feestje! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Kevin-Raw schreef:
Nice! :D Wordt weer een knal feestje! :yay:

+1 :D
Kan echt niet wachten tot 23 april :yay:

idd wordt voor mij 2e keer loudness en moet wel dik feestje worden weer :thumbsup:
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten