wrote:KSwoosh: Normaal M
Kevin-Raw: Slim-fit L
Hoeksemad: Slim-fit L
Roberttt: Slim-fit S of M
Henk-Jan Slim Fit M
SanderM: Normaal M
Patrickjeb: Normaal M
Fr4ns: Normaal L
Kodex: Normaal L
PNXRMX: Normaal M
PNXRMX (Mandi): Slimfit M
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
oeh ok beter..kben nog nooit op hardtraxx meeting geweestwrote:iddwrote:Word tegen die tijd wel besproken, wees er maar zeker van dat die er komtwrote:dit wordt zeker dik feestje![]()
ik ga denk ik in mn fusion shirt![]()
is er trouwens ook een meeting weer op Loudness?
zal over paar weken wel topic voor komen
Zeker een aanrader om langs te komenwrote:oeh ok beter..kben nog nooit op hardtraxx meeting geweest
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
Ja ik ben van plan bij deze wél aanwezig te zijn,wrote:Zeker een aanrader om langs te komenwrote:oeh ok beter..kben nog nooit op hardtraxx meeting geweest
en niet zo van de kaart te zijn als die ene keer dat ik erbij was op Q-base dan onthou je nog iets :')
Op de vorige loudness was de meeting wel cool.Hele vette foto ook.Maar als je vooraan stond was het gewoon een grote meeting daar.
We maken er gewoon 1 gezellige boel vanwrote:Ja ik ben van plan bij deze wél aanwezig te zijn,wrote:Zeker een aanrader om langs te komenwrote:oeh ok beter..kben nog nooit op hardtraxx meeting geweest
en niet zo van de kaart te zijn als die ene keer dat ik erbij was op Q-base dan onthou je nog iets :')
-
FHardtraxxer
- last seen Apr 2013
daar twijfel ik niet aan 
Vorige Loudness was ook een gezellige boel, terwijl ik niet op de meeting aanwezig was. Kwam waarschijnlijk omdat ik onbewust wel met 10 HT'ers heb staan praten 
dit was zonder twijfel het beste feest waar ik vorig jaar heen ben geweest samen met Dominator
dus bij deze editie zeker weer aanwezig
dus bij deze editie zeker weer aanwezig
Hoe is het geluid hiero? Vergelijkbaar met...?
Geluid was best raar vond ik, op sommige plekken was het goed te doen, op andere plekken was het weer een stuk minder. Bass overheerste wel een beetje.
Maar heb je het nu over de zaal op de 10e verdieping (waar het afgelopen editie was) of over de zaal beneden (waar het nu is...)wrote:Geluid was best raar vond ik, op sommige plekken was het goed te doen, op andere plekken was het weer een stuk minder. Bass overheerste wel een beetje.
Ik vond t geluid zeker goed te doen vorige editie, alleen de bass overheerste soms wat te veel inderdaad. Ben wel benieuwd hoe dat nu beneden zit met het geluid. Ik ga hier wel oordopjes voor aanschaffen!
De zaal beneden is nauwelijks beter. Geluid is hard maar totaal niet zuiver.
Oeiwrote:Maar heb je het nu over de zaal op de 10e verdieping (waar het afgelopen editie was) of over de zaal beneden (waar het nu is...)wrote:Geluid was best raar vond ik, op sommige plekken was het goed te doen, op andere plekken was het weer een stuk minder. Bass overheerste wel een beetje.
Goed dat je het zegt.
Daar houd ik wel van! Is ook wel lekker bij die Thera kickswrote:De zaal beneden is nauwelijks beter. Geluid is hard maar totaal niet zuiver.
Nu Loudness steeds dichtbij komt, zouden toch ook de Livesets worden uitgezonden?
Iemand toevallig al een datum
Was toch de week ervoor?wrote:Nu Loudness steeds dichtbij komt, zouden toch ook de Livesets worden uitgezonden?![]()
Weet het niet zeker meer
volgens mij ook idd de week voor Loudneswrote:Was toch de week ervoor?wrote:Nu Loudness steeds dichtbij komt, zouden toch ook de Livesets worden uitgezonden?![]()
Weet het niet zeker meer
volgens mij zijn die distorted kicks beter te horen met zuiver geluid...wrote:Daar houd ik wel van! Is ook wel lekker bij die Thera kickswrote:De zaal beneden is nauwelijks beter. Geluid is hard maar totaal niet zuiver.
@KSWOOSH, je mag mij ook op de lijst zetten als je wilt
slimfit S mocht je de slimfits al binnen hebben gekregen.
Alles is beter te horen bij zuiver geluid, maar hard klinkt t gewoon lekker!wrote:volgens mij zijn die distorted kicks beter te horen met zuiver geluid...wrote:Daar houd ik wel van! Is ook wel lekker bij die Thera kickswrote:De zaal beneden is nauwelijks beter. Geluid is hard maar totaal niet zuiver.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Die mij maar zuiver EN hard dan 
Hard klinkt helemaal niet beter als het niet zuiver is.
Ten eerste worden je oren nog harder verneukt als het geluid onzuiver staat, maw na een tijdje heb je toch niet meer door dat het heel erg hard is. Ten tweede hoor je helemaal geen fuck, alleen de bass (vooral bij nummers met veel lage distortion hoor je geen kut meer). Als je een nummer niet kent kan je niet eens raden hoe het gaat.
Wel grappig, in de Maassilo heb je van die lege olievaten, als je daar een vol glas bier op neerzet trilt ie na 3 seconden eraf
Ten eerste worden je oren nog harder verneukt als het geluid onzuiver staat, maw na een tijdje heb je toch niet meer door dat het heel erg hard is. Ten tweede hoor je helemaal geen fuck, alleen de bass (vooral bij nummers met veel lage distortion hoor je geen kut meer). Als je een nummer niet kent kan je niet eens raden hoe het gaat.
Wel grappig, in de Maassilo heb je van die lege olievaten, als je daar een vol glas bier op neerzet trilt ie na 3 seconden eraf
Als ik mag kiezen, ga ik toch ook gewoon voor zuiver en dan hard 
-
FHardtraxxer
- last seen Apr 2013
zolang het maar zuiver is maakt het niet uit hoe hard xDwrote:Als ik mag kiezen, ga ik toch ook gewoon voor zuiver en dan hard