Vind dat er toch wel een aanzienlijk verschil tussen zit hoor. Vind het logo op het bovenste shirt het beste uit de verf komen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2011
- last seen Apr 2011
beuuuukkeen 
-
G
wat zou jij nog toevoegen dan?wrote:Je ziet het alleen als je twee tabbladen opent en dan heen en weer schakelt tussen de twee.wrote:zo moeilijk is dat toch niet? de rand van het logo zit dichter op het logo zelf. het middenste is groter.
Maar het verschil is echt zo minimaal dat het er nog net zo uit ziet als eerst... er mist dus nog steeds wat vind ik.
ik vind em wel perfect zo eigenlijk
zelfde manier als vorig jaar
Idd, perfect zoals die nu iswrote:wat zou jij nog toevoegen dan?wrote:Je ziet het alleen als je twee tabbladen opent en dan heen en weer schakelt tussen de twee.wrote:zo moeilijk is dat toch niet? de rand van het logo zit dichter op het logo zelf. het middenste is groter.
Maar het verschil is echt zo minimaal dat het er nog net zo uit ziet als eerst... er mist dus nog steeds wat vind ik.
-
G
wss wordt het drukken via Darkbeatz, want spreadshirt neemt geen vector bestanden van boven de 3 kleuren 
dit zijn ze op spreadshirt:

zoals je ziet is de kwaliteit bij de 2e niet geweldig... en we willen natuurlijk wel de beste kwaliteit die er is!
dit zijn ze op spreadshirt:
zoals je ziet is de kwaliteit bij de 2e niet geweldig... en we willen natuurlijk wel de beste kwaliteit die er is!
Ik had het idee dat hij vorig jaar langer was, dat logo... Niet?wrote:wat zou jij nog toevoegen dan?wrote:Je ziet het alleen als je twee tabbladen opent en dan heen en weer schakelt tussen de twee.wrote:zo moeilijk is dat toch niet? de rand van het logo zit dichter op het logo zelf. het middenste is groter.
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
@Kswoosh,
Hij is perfect zo,
gewoon straight forward, geen data of line-ups nu is die meer algemeen en dat is mooi
Hij is perfect zo,
gewoon straight forward, geen data of line-ups nu is die meer algemeen en dat is mooi
Precies!!wrote:@Kswoosh,
Hij is perfect zo,
Alleen ik zou hem dit keer in Slimfit willen hebben
Aight! Slimfit L voor mijwrote:Precies!!wrote:@Kswoosh,
Hij is perfect zo,
gewoon straight forward, geen data of line-ups nu is die meer algemeen en dat is mooi![]()
Alleen ik zou hem dit keer in Slimfit willen hebben, want die maten van normale shirts kloppen bij mij voor geen drol. IS slimfit ook een optie?
Jaa dat wordt hem ook voor mij, Slimfit Lwrote:Aight! Slimfit L voor mijwrote:Precies!!wrote:@Kswoosh,
Hij is perfect zo,
gewoon straight forward, geen data of line-ups nu is die meer algemeen en dat is mooi![]()
Alleen ik zou hem dit keer in Slimfit willen hebben, want die maten van normale shirts kloppen bij mij voor geen drol. IS slimfit ook een optie?
Ik ga dit met die t-shirts ff in de gaten houden? Ik volg het nauwelijks, dus het spijt me als ik niet verder heb gekeken dan mijn neus lang is
Wanneer is het definitief duidelijk dat ze klaar zijn?
Veel vriendinnen aanwezig deze editie 
Van mij niet
moet hier maar is een vriendin gaan zoeken
Heb ik tenminste meteen 1 met goede smaak 
Kaakschaatser zoekt vrouw V2?wrote:Van mij nietmoet hier maar is een vriendin gaan zoeken
Je zult mij daar niet zien schaatsen, dus gepensioneerde top-kaakschaatser zoekt vrouw V1 kan beter.wrote:Kaakschaatser zoekt vrouw V2?wrote:Van mij nietmoet hier maar is een vriendin gaan zoeken
Owjaa vergetenwrote:Je zult mij daar niet zien schaatsen, dus gepensioneerde top-kaakschaatser zoekt vrouw V1 kan beter.wrote:Kaakschaatser zoekt vrouw V2?wrote:Van mij nietmoet hier maar is een vriendin gaan zoeken
-
G
Het shirt is nu definitief klaar!wrote:Ik ga dit met die t-shirts ff in de gaten houden? Ik volg het nauwelijks, dus het spijt me als ik niet verder heb gekeken dan mijn neus lang is![]()
Voorkant: klik om te bekijken
Achterkant: klik om te bekijken [kwaliteit klopt niet helemaal, het echt is scherper]
De mensen die tot nu toe willen: voeg jezelf toe als je ook wilt! [en zorg dat je de laatste post quote, zodat de lijst kloppend blijft!]
KSwoosh: Normaal M
Kevin-Raw: Slim-fit L
Hoeksemad: Slim-fit L
wrote:
Roberttt: Slim-fit S of M
wrote:
Roberttt: Slim-fit S of M
Henk-Jan Slim Fit M
Neem allemaal lekker een slim-fit, ga je nog erger zweten in die zweethal 
Die regular S is mij veel te groot hoorwrote:Neem allemaal lekker een slim-fit, ga je nog erger zweten in die zweethal
'S is mij ook te groot, slim fit M past mij beter