Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uhm... naja ik laat me verrassen :) eten was dus goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 18:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb zelf niet gegeten maar volgens mij was er alleen maar vette hap en wat snoep-shit zoals Mars enzo. En ijsjes uiteraard. Keuze was niet erg ruim maar voldoende om te overleven ;) En eten op feesten is 9 van de 10 keer zo ranzig dat het toch alleen maar mee kan vallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik maar kan eten inderdaad maar op Decibel was het eten echt te lekker haha. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Loudness was ik vreselijk aan het klagen dat er geen eten was.
Bij Hardbass was het wel, maar heb ik niks gegeten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vik schreef:
maar een fatsoenlijke eetkraam hoort wel aanwezig te zijn vind ik.


Nou ik snap ook wel dat op de eerste Loudness je voor die 10m die er niet met grote doppen rondliepen en behoefte hadden aan eten geen heuse eetkraam plaatst :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waren toch iets meer dan 10 man die klaagden over het gebrek aan vreten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Waren toch iets meer dan 10 man die klaagden over het gebrek aan vreten...


12?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Robster schreef:
dawasiknie schreef:
Waren toch iets meer dan 10 man die klaagden over het gebrek aan vreten...


12?


hahaha, naja ik heb altijd wel honger dus hoop dat het een beetje te eten iis :)
we gaan het zien, net zoals het geluid. Hoop dat het een beetje knap is.
Denk iig dat er weinig is dat dit feest kan verpesten :D top line up, locatie schijnt ook mooi te zijn en denk dat de sfeer ook goed zal zijn kortom; ik heb er zin in!! :thumbsup:
wordt trouwens wel eerste keer loudness :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 00:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Robster schreef:
dawasiknie schreef:
Waren toch iets meer dan 10 man die klaagden over het gebrek aan vreten...


12?

Op Partyflock meer dan de helft. Waren dus toch niet zo weinig mensen nuchter... viel me op t feest zelf trouwens ook al op dat t wel meeviel met het grote kijkers-gehalte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Robster schreef:
dawasiknie schreef:
Waren toch iets meer dan 10 man die klaagden over het gebrek aan vreten...


12?

Op Partyflock meer dan de helft. Waren dus toch niet zo weinig mensen nuchter... viel me op t feest zelf trouwens ook al op dat t wel meeviel met het grote kijkers-gehalte.

Ik was niet nuchter maar had echt wel beeste honger, die ging er niet weg van. Had toen sinds 5uur niks gegeten dus viel mij zwaar tegen. In de vriendengroep ook stuk of 7 die honger hadden.

Dus beter iets dan niets, ookal is het voor je gevoel. Zoiets is toch wel een pre, net als een bar, wc en kluisjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gooi altijd de dagen voor het feest een beetje mijn ritme om, en eet meestal pas laat (8/9 u) warm, en zorg dat ik onderweg ook nog iets te kanen heb. Zo heb ik op feesten zelf nooit honger.. Bespaart me ook weer wat. Ik heb het op Loudness ook niet gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 00:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik moet toch ook echt wel wat eten op een feest. Zo'n nacht is toch al duur zat, die paar euro maakt dan ook niet meer uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 01:18 
 
Hardtraxxer

modernization schreef:
Ik was niet nuchter maar had echt wel beeste honger, die ging er niet weg van. Had toen sinds 5uur niks gegeten dus viel mij zwaar tegen. In de vriendengroep ook stuk of 7 die honger hadden.

Dus beter iets dan niets, ookal is het voor je gevoel. Zoiets is toch wel een pre, net als een bar, wc en kluisjes.


Precies zelfs ik had toch wel zin in een hapje en ik was ook aardig van de kaart, Zeker voor dat je wat neemt is het sowieso wel lekker om iets te kunnen snacken! er waren idd mensen in onze vriendengroep die wel wat te bikken hadden gewild! 7 van de 9 heb ik wel gehoord ja,
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net ook een kaartje voor mn vriendin besteld, ze raakt steeds meer betrokken met hardstyle :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Net ook een kaartje voor mn vriendin besteld, ze raakt steeds meer betrokken met hardstyle :cool: .


:thumbsup:
Vind het zelf iig erg leuk als m'n vriendin meegaat... doet ze gelukkig ook bijna altijd. De keren dat ze er niet bij is, vind ik t altijd jammer dat ze wat leuks gemist heeft :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Net ook een kaartje voor mn vriendin besteld, ze raakt steeds meer betrokken met hardstyle :cool: .

Haha de mijne heeft het voor mij gedaan.. :drool: Ook voor haar zelf natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het ook leuk dat ze mee gaat, ze gaat de laatste tijd steeds vaker met me mee. Het is niet zo dat we de hele avond bij elkaar zijn en met elkaar feesten, ze gaat ook gewoon dr eigen gang :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:04 
 

bij deze de nieuwe versie van het shirt, nu dus met minder breed logo:

Afbeelding

voor de vergelijking, hier de vorige versie: http://img580.imageshack.us/img580/10/l ... tfront.jpg

achterkant is nog steeds etzelfde: http://img28.imageshack.us/img28/5880/l ... rtback.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie het verschil niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie het verschil niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet die andere foto er ff onder, dat vergelijkt beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding

Ik zie ook echt 0 verschil hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo moeilijk is dat toch niet? de rand van het logo zit dichter op het logo zelf. het middenste is groter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
zo moeilijk is dat toch niet? de rand van het logo zit dichter op het logo zelf. het middenste is groter.

Je ziet het alleen als je twee tabbladen opent en dan heen en weer schakelt tussen de twee.

Maar het verschil is echt zo minimaal dat het er nog net zo uit ziet als eerst... er mist dus nog steeds wat vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

n.v.t. lekker belangrijk ook -.-
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten